TorpedoGODquote:
Ik gun het hem van harte, hij is veel te hard aangepakt (afgeschreven)quote:
Nee die Hypetrein is ook weer ontspoort.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:42 schreef opgebaarde het volgende:
Leclerc komt met nieuwere (?) mediums absoluut niet aan de tijden van Vettel
Gasly is de 1% dus?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:43 schreef Daario het volgende:
[..]
Tja, 99% van prestatie komt van snelheid auto
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe kan je knipperen met je wenkbrauwen?
quote:
Absoluut, geweldig gereden vandaagquote:Op zondag 12 mei 2019 16:43 schreef Donderkonijn het volgende:
ik ga voor Kvyat DotD stemmen. Rijd extreem goed.
Leclerc trapt altijd als een malle in het begin voor de hype om steeds terug te vallen want hij moet benzine sparen. Begint op te vallen dat leclerc elke race 2 gezichten kent.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:42 schreef opgebaarde het volgende:
Leclerc komt met nieuwere (?) mediums absoluut niet aan de tijden van Vettel
donequote:Op zondag 12 mei 2019 16:43 schreef Donderkonijn het volgende:
ik ga voor Kvyat DotD stemmen. Rijd extreem goed.
Lijkt me sterk dat dat een regel is. Dat zou vrij suf zijn.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:44 schreef Refragmental het volgende:
Huh. Dacht dat communicatie altijd in het engels moest.
Volgens mij is dat geen regel. Is alleen veelal de praktijk door de Internationale samenstelling van de teams.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:44 schreef Refragmental het volgende:
Huh. Dacht dat communicatie altijd in het engels moest.
Zou toch wel logisch zijn omdat teams anders allerlei dingen kunnen doorgeven die eigenlijk niet mogen.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dat een regel is. Dat zou vrij suf zijn.
Ik mag toch hopen, die dingen gaan niet meer kapotquote:
Maleisië 2017 is callingquote:
..............quote:Op zondag 12 mei 2019 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou toch wel logisch zijn omdat teams anders allerlei dingen kunnen doorgeven die eigenlijk niet mogen.
Dat was wel een topshow met Wehrlein als taxi nadat Stroll het wiel van Vettel in de kofferbak gooide.quote:
Overwinning van Maxquote:Op zondag 12 mei 2019 16:48 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Dat was wel een topshow met Wehrlein als taxi.
quote:
Dat is alleen waar als die 2 dan een taal spreken die niemand anders spreektquote:Op zondag 12 mei 2019 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou toch wel logisch zijn omdat teams anders allerlei dingen kunnen doorgeven die eigenlijk niet mogen.
Die indruk heb ik ookquote:Op zondag 12 mei 2019 16:44 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Leclerc trapt altijd als een malle in het begin voor de hype om steeds terug te vallen want hij moet benzine sparen. Begint op te vallen dat leclerc elke race 2 gezichten kent.
Zonder merc zou de f1 stuk mooier zijn. Had je gevecht tussen Ferrari en bulls voor de titel nu is er geen gevecht maar een Mercedes optocht zoals elk jaar.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:49 schreef Zorro het volgende:
Toch triest, alles ronde 1:20 met een uitschieter in de 1:19, dat moet normaal lijken.
Maar als ze even aanzetten zitten beide Mercedessen gewoon in de 1:18.5
Maart 2019 om precies te zijnquote:Op zondag 12 mei 2019 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
Max
Honda ook een podium sinds 2008 geloof ik.
Je kijkt vandaag voor het eerstquote:Op zondag 12 mei 2019 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
Max
Australië 2019quote:Op zondag 12 mei 2019 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
Max
Dat was bij de GP van Australië al behaaldquote:Op zondag 12 mei 2019 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
Max
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of Ferrrari verneukt de strategie weer eens waardoor hij toch P3 pakt.
Zeker, maar is wel arbitraal om dan te zeggen welke talen wel of niet mogen omdat iemand van de FIA dat toevallig spreekt.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is alleen waar als die 2 dan een taal spreken die niemand anders spreekt
FIA kan dan een tolk regelen. Het gaat om een verzonnen geheimtaal dat dat waarschijnlijk niet mag.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker, maar is wel arbitraal om dan te zeggen welke talen wel of niet mogen omdat iemand van de FIA dat toevallig spreekt.
Kimi was ergens achteraan te vinden.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:52 schreef Donderkonijn het volgende:
Netjes van Verstappen hoor. 3e in wat op het gevoel en gezicht is de sterkere ferrari voorblijven. Sainz Kvyat en Kmag sterk gereden. Hulk onzichtbaar, Ricc totaal onzichtbaar en waar de fuck was Kimi.
Lijkt mij duidelijk dat de Ferrari niks is.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:52 schreef Donderkonijn het volgende:
Netjes van Verstappen hoor. 3e in wat op het gevoel en gezicht is de sterkere ferrari voorblijven. Sainz Kvyat en Kmag sterk gereden. Hulk onzichtbaar, Ricc totaal onzichtbaar en waar de fuck was Kimi.
Op dit circuit. Net als vorig jaar.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:53 schreef sasquatsch het volgende:
Het verhaal dat de racepace van Ferrari beter is dan die van Red Bull Racing kan ook weer in de prullenbak.
Daar doelde ik op, had Kimi en probleem ofzo? Ik had hem veel verder naar voren verwacht, tot nu toe altijd top 10 finish.quote:
Vorige race was Red Bull al sneller in de 2e sector.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:53 schreef sasquatsch het volgende:
Het verhaal dat de racepace van Ferrari beter is dan die van Red Bull Racing kan ook weer in de prullenbak.
De ex-Sauber was dit weekend niet zo sterk.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:54 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Daar doelde ik op, had Kimi en probleem ofzo? Ik had hem veel verder naar voren verwacht, tot nu toe altijd top 10 finish.
Hij had een voorsprong van bijna 10 seconden op zijn teamgenoot. Die teamgenoot die volgens sommige de beste van dit seizoen toh isquote:Op zondag 12 mei 2019 16:52 schreef Justevo het volgende:
"Get in there Lewis, what a race drive that was!"
Heb ik iets gemist?
quote:
Dat bewaart ie altijd voor het podium,quote:Op zondag 12 mei 2019 16:56 schreef pmponer het volgende:
No more great crowd act?
Aha Valteri is gewoon genaaid met een koppeling die niet goed werkte
We shall see.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op dit circuit. Net als vorig jaar.
Ga je dit ook zeggen als Verstappen van de zomer steeds weer kansloos 5e wordt?
mwah, als die echt niet goed werkte zou hij geen tweede zijn gewordenquote:Op zondag 12 mei 2019 16:56 schreef pmponer het volgende:
No more great crowd act?
Aha Valteri is gewoon genaaid met een koppeling die niet goed werkte
Jij nog steeds van mening dat "hij [Hamilton] constant om de oren gereden wordt door Bottas".quote:Op zondag 12 mei 2019 16:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op dit circuit. Net als vorig jaar.
Ga je dit ook zeggen als Verstappen van de zomer steeds weer kansloos 5e wordt?
Mercedes negeer ik gewoon. Ik kijk naar de rest van het veldquote:Op zondag 12 mei 2019 17:00 schreef Bolasie het volgende:
Kijken mensen nog serieus naar de Mercedes-show?
Please not this again.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij nog steeds van mening dat "hij [Hamilton] constant om de oren gereden wordt door Bottas".
Nee, deze race absoluut niet. Maar in de vorige twee kwalificaties en de race wel.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij nog steeds van mening dat "hij [Hamilton] constant om de oren gereden wordt door Bottas".
ik heb wel eens geprobeerd een klein baardje te groeien. Ik snap echt niet hoe mensen dat uithouden, jeukt als den tering, laat staan dat je ermee in zo'n bivakmuts/racehelm zit. Ik zou denk ik knettergek van het gekriebel worden =\quote:Op zondag 12 mei 2019 16:58 schreef ondeugend het volgende:
Bottas heeft zijn baard getrimd... zijn resultaat is meteen minder.
Dus mannen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |