TorpedoGODquote:
Ik gun het hem van harte, hij is veel te hard aangepakt (afgeschreven)quote:
Nee die Hypetrein is ook weer ontspoort.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:42 schreef opgebaarde het volgende:
Leclerc komt met nieuwere (?) mediums absoluut niet aan de tijden van Vettel
Gasly is de 1% dus?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:43 schreef Daario het volgende:
[..]
Tja, 99% van prestatie komt van snelheid auto
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe kan je knipperen met je wenkbrauwen?
quote:
Absoluut, geweldig gereden vandaagquote:Op zondag 12 mei 2019 16:43 schreef Donderkonijn het volgende:
ik ga voor Kvyat DotD stemmen. Rijd extreem goed.
Leclerc trapt altijd als een malle in het begin voor de hype om steeds terug te vallen want hij moet benzine sparen. Begint op te vallen dat leclerc elke race 2 gezichten kent.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:42 schreef opgebaarde het volgende:
Leclerc komt met nieuwere (?) mediums absoluut niet aan de tijden van Vettel
donequote:Op zondag 12 mei 2019 16:43 schreef Donderkonijn het volgende:
ik ga voor Kvyat DotD stemmen. Rijd extreem goed.
Lijkt me sterk dat dat een regel is. Dat zou vrij suf zijn.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:44 schreef Refragmental het volgende:
Huh. Dacht dat communicatie altijd in het engels moest.
Volgens mij is dat geen regel. Is alleen veelal de praktijk door de Internationale samenstelling van de teams.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:44 schreef Refragmental het volgende:
Huh. Dacht dat communicatie altijd in het engels moest.
Zou toch wel logisch zijn omdat teams anders allerlei dingen kunnen doorgeven die eigenlijk niet mogen.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dat een regel is. Dat zou vrij suf zijn.
Ik mag toch hopen, die dingen gaan niet meer kapotquote:
Maleisië 2017 is callingquote:
..............quote:Op zondag 12 mei 2019 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou toch wel logisch zijn omdat teams anders allerlei dingen kunnen doorgeven die eigenlijk niet mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |