Grosjean oké, Hulk ben ik niet met je eensquote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
De Hulk kan volgend jaar ook naar de Formula E. Net als Grosjean. Weg ermee.
Hulk rijdt als een dweil dit seizoen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Grosjean oké, Hulk ben ik niet met je eens
Net als die topper Ricciardo?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hulk rijdt als een dweil dit seizoen.
Niet eens, ook veel pech gehad.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hulk rijdt als een dweil dit seizoen.
Je bedoelt Renaultquote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hulk rijdt als een dweil dit seizoen.
0.019s achter Ricciardo. Dat ligt meer aan de Renault dan Hulk!quote:
Paar hondersten achter zijn teamgenoot, dit is echt niet rijdersvaardigheid hoor.quote:
0.02 achter ricciardo. Renault is gewoon niet het 4de teamquote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hulk rijdt als een dweil dit seizoen.
Ricc zit er niet heel veel voor ze zitten vlak bij elkaar. Die Renault gaat gewoon niet vooruit.quote:
Had eerlijk gezegd meer van hem verwacht. Heeft 1 keer voor RIC gestaan en daarna niet meer ondanks dat RIC veel moeite heeft met de Renault.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
0.019s achter Ricciardo. Dat ligt meer aan de Renault dan Hulk!
Dat is ongetwijfeld volgens een niet nader te noemen teambaas volledig de schuld van Red Bullquote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:19 schreef sasquatsch het volgende:
Renaults vallen erg tegen dit seizoen.
Goed gifje weer CrashOquote:
Terecht toch wel? Beetje raar en hopelijk dat ze dit niet overal gaan doen nu.quote:
"Wat viel je allemaal op?"quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:27 schreef vosss het volgende:
Wat is dit nou weer voor bullshit dat de pers maar 1 vraag mag stellen????
Sinds ik hun theatershow heb gezien gun ik ze dit.Sexistische kwallen, vooral die Plooij...quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:29 schreef 3rr0r het volgende:
Gewoon aan iedereen vragen of ze het ook belachelijk vinden dat er maar 1 vraag gesteld mag worden
Over vrouwen die niet kunnen rijden en pitspoezen?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sinds ik hun theatershow heb gezien gun ik ze dit.Sexistische kwallen, vooral die Plooij...
De journalisten zouden zich moeten gedragen en (een soort van)gaan stakenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:27 schreef vosss het volgende:
Wat is dit nou weer voor bullshit dat de pers maar 1 vraag mag stellen????
Over Claire Wiljums en vrouwen die niet kunnen rijden inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Over vrouwen die niet kunnen rijden en pitspoezen?
Wat was het in Q1?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:34 schreef northernlight81 het volgende:
Wel een veel betere ronde van Ricciardo nu, 1.17.5
Zo rijdt ie ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:34 schreef Keukendrol het volgende:
Die auto van Gasly klinkt als een 45km wagen.
Daar ging mn bierquote:
F1TV moet natuurlijk wel wat meer kunnen bieden dan de andere zenders hequote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:37 schreef vosss het volgende:
Waar zou dat 1 vraag gebeuren vandaan komen? Ik bedoel normaal werkt het toch gewoon prima en het is niet alsof het persrondje absurd lang duurt voor de coureurs door per zender een paar korte vraagjes te beantwoorden?
Ik vraag me af wat hier achter steekt en waarom.
Dat doen ze toch al?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
F1TV moet natuurlijk wel wat meer kunnen bieden dan de andere zenders he
Hopelijk gaat die knop in Q3 dan een keer op standje 11.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:43 schreef opreis het volgende:
Max steeds met 1 run er bij. Als enige van de top teams toch?
Ik kan het me niet voorstellen dat dat er achter steekt.quote:
Will Buxton bijvoorbeeld. Verder geen idee wie interviews doet daar, ik kijk altijd naar Zicho.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen dat dat er achter steekt.
Ik bedoel wie gaat ze dan interviewen, de F1 zelf?
Buiten dat gaat er nogal een bak geld in om en kan ik me niet voorstellen dat alle zenders hier zo maar mee akkoord gaan.
Maakt niks uit.....NLs commentaar is gewoon weg. EN hoor ik wel als ik die instel....quote:
Gras is groenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:49 schreef sasquatsch het volgende:
Will Buxton stelt in ieder geval betere vragen dan Jack.
Wie doet het NL commentaar daar?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:48 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Maakt niks uit.....NLs commentaar is gewoon weg. EN hoor ik wel als ik die instel....
Dat vindt Leclerc ook.quote:
Dat is de sandbag die bottas iets te vroeg is verlorenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:55 schreef Kyran het volgende:
Was dat Hamilton die er een lading grind neerlegde?
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:56 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat is de sandbag die bottas iets te vroeg is verloren
M'n koffiequote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:56 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat is de sandbag die bottas iets te vroeg is verloren
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:56 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat is de sandbag die bottas iets te vroeg is verloren
LeClaire verbeterde wel zijn tijd toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:01 schreef Marcoss het volgende:
Helemaal niemand die zich verbetert in de 2de run, opvallend
Ah, dan had ik die gemist, dacht dat zijn tijd in beeld bleef staanquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
LeClaire verbeterde wel zijn tijd toch?
Wie?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
LeClaire verbeterde wel zijn tijd toch?
Dat zou wel uniek zijn jaquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:02 schreef Kyran het volgende:
Hamilton tikt morgen Bottas er af in alle frustratie. Max wint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Monaco wordt alles andersquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:03 schreef VacaLoca het volgende:
Zonder Mercedes was dit een mooi seizoen geweest met Max, Leclerc en Vettel.
Dat is al sinds de V6quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:03 schreef VacaLoca het volgende:
Zonder Mercedes was dit een mooi seizoen geweest met Max, Leclerc en Vettel.
Daar wordt het ook pole voor Mercedes.quote:
Als je Mercedes zou diskwalificeren uit elke race, dan hadden we echt een lading spannende kampioenschappen achter de rug.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:03 schreef VacaLoca het volgende:
Zonder Mercedes was dit een mooi seizoen geweest met Max, Leclerc en Vettel.
Niet alleen de Britten.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:04 schreef DeeBee het volgende:
KwalificatieGod HAM krijgt even 6 tienden recht op z'n flikker, de Britten gaan de excuses tevoorschijn halen.
Inderdaad, vorig jaar won RB daar nog, nu is Mercedes superieur in langzame bochten.quote:
Vierde is gewoon het maximale van die auto tov de rest.quote:
Hamilton is geen Nederlander én is hier niet populair. Dus niet interessant voor onze PSV vriendquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Vierde is gewoon het maximale van die auto tov de rest.
Als je dan toch een coureur wil afzeiken, zeik dan Hamilton af die finaal om zn oren gereden werd door Bottas.
Jammer dat die kuttroll niet voor Ajax is.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hamilton is geen Nederlander én is hier niet populair. Dus niet interessant voor onze PSV vriend
dat is dan ook het enige lichtpuntje van de dagquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Vierde is gewoon het maximale van die auto tov de rest.
Als je dan toch een coureur wil afzeiken, zeik dan Hamilton af die finaal om zn oren gereden werd door Bottas.
wordt een saai jaar, het enige is dat Bottas het nu wel lekker doetquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:13 schreef franske19 het volgende:
Hamilton met een waardeloze ronde en dan nog P2 pakken. Mercedes is zoveel beter dan de rest haha.
Verschil is idd veel te groot.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:13 schreef franske19 het volgende:
Hamilton met een waardeloze ronde en dan nog P2 pakken. Mercedes is zoveel beter dan de rest haha.
Daar zouden ze een film van moeten maken.quote:
HAM en VET hebben er gewoon geen zin meer in. Het wordt ze te heet onder de voeten door al die jonkies en ze vinden het mogelijk wel genoeg zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verschil is idd veel te groot.
Met de fouten die Hamilton maakte, zou hij niet bij de eerste 6 mogen zitten.
Nee niet terecht. Met Honda gaat het niet van de ene op de ander dag opeens fantastisch. Alles heeft zijn tijd nodig, ook deze switch naar Honda.quote:
P5quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:15 schreef Gruj0 het volgende:
VB77![]()
![]()
Sorry @:potjecreme. Jammer van Vettel zijn P3, maar Ferrari is het toch net niet.
Leclerc zal wel problemen hebben gekregen met zijn vloer door die foute run, anders had er meer aan gezeten. Toch niet slecht, met een wagen die niet 100% is P4 halen.
Hamilton stond onder druk en moest wat proberen, dan moet je risico nemen en kun je 2 tienden verliezen. Hij had Bottas tempo gewoon niet, niet zozeer sloppy.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:10 schreef tja77 het volgende:
Leclerc problemen met de bodem van de auto? Moet haast wel.
Gasly die 0,4 sec. toegeeft op deze baan is natuurlijk lachwekkend veel.
Sloppy Q van Lewis.
Vettel ook niet top.
Dit jaar zou RBR al niet meedoen om de overwinningen en titel. Dat hebben ze de gehele winter geroepen. Een overgangsjaar, volgend jaar zou beter worden.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar zouden ze een film van moeten maken.
Iedereen behalve Marko.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit jaar zou RBR al niet meedoen om de overwinningen en titel. Dat hebben ze de gehele winter geroepen. Een overgangsjaar, volgend jaar zou beter worden.
Vettel oogde en was niet happy.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hamilton stond onder druk en moest wat proberen, dan moet je risico nemen en kun je 2 tienden verliezen. Hij had Bottas tempo gewoon niet, niet zozeer sloppy.
Vettel zal dicht tegen het maximale aan gezeten hebben. Probeert wat anders om een Mercedes te pakken, ook de moeite waard om te proberen ook al mislukt het.
Met een gat van een kleine seconde en een chassis dat niet beter is dan Mercedes is dat ook logisch. Op dit moment is Mercedes op alle circuits favoriet en zit een GP overwinning er niet eens in dit jaar als er niets geks gebeurd. Dat hij dit seizoen niet voor de titel rijdt wist hij wel, maar RBR is nu op geen enkel gebied superieur.quote:
zeker maar ze hadden echt wel verwacht er nu dichter op te zitten, die racewins van vorig jaar ga je niet meer verbeteren laat staan evenarenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit jaar zou RBR al niet meedoen om de overwinningen en titel. Dat hebben ze de gehele winter geroepen. Een overgangsjaar, volgend jaar zou beter worden.
Ik schrok ook alquote:
Als je volgend jaar voor de titel wil kunnen gaan dan zullen er dit jaar overwinningen moeten komen. En zo ziet het er nog niet naar uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit jaar zou RBR al niet meedoen om de overwinningen en titel. Dat hebben ze de gehele winter geroepen. Een overgangsjaar, volgend jaar zou beter worden.
Aan het einde van het seizoen zullen ze wel weer kunnen strijden om overwinningen verwacht ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar ze hadden echt wel verwacht er nu dichter op te zitten, die racewins van vorig jaar ga je niet meer verbeteren laat staan evenaren
Ik verwacht dat in de tweede helft van het seizoen er nog wel kansen liggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je volgend jaar voor de titel wil kunnen gaan dan zullen er dit jaar overwinningen moeten komen. En zo ziet het er nog niet naar uit.
De rest is echt te slecht.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:09 schreef papert het volgende:
Mercedes is echt te goed. Hamilton maakt 2 fouten in zijn run, en is alsnog tweede met marge op de nummer 3.
dat bedoel ik en begin je volgend jaar ook weer met een achterstandquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Aan het einde van het seizoen zullen ze wel weer kunnen strijden om overwinningen verwacht ik.
Echter is Mercedes dan al lang niet meer te achterhalen.
Ik verwacht dat RBR aan het einde van het seizoen ongeveer gelijk zal zijn met Ferrari, en het gat naar Mercedes zal een stuk kleiner zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat bedoel ik en begin je volgend jaar ook weer met een achterstand
Die hadden toch wel in de top 10 moeten zitten hier. Ben benieuwd of die updates wel werken daar.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:20 schreef Gruj0 het volgende:
McLaren doet het niet slecht met Renault. Zouden ze nog steeds spijt hebben dat ze bij Honda weg zijn? Dit seizoen als het zo blijft lopen misschien niet, volgend seizoen wie weet.
ik verwacht het niet maar hoop het wel met je, knap van Mercedes hoor, wel jammer voor onsquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat RBR aan het einde van het seizoen ongeveer gelijk zal zijn met Ferrari, en het gat naar Mercedes zal een stuk kleiner zijn.
Ik heb heen idee waar Honda mee op de proppen komt van de winter. Maar wellicht kunnen ze verrassen met wat extra power.
Mwa, ze moeten het doen met een onervaren coureur en een coureur die vooral naam heeft gemaakt door zijn vader. Daar hou ik rekening mee. Een Alonso in de wagen zou die top 10 wel halen denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die hadden toch wel in de top 10 moeten zitten hier. Ben benieuwd of die updates wel werken daar.
Rbr en Ferrari is al niet groot.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat RBR aan het einde van het seizoen ongeveer gelijk zal zijn met Ferrari, en het gat naar Mercedes zal een stuk kleiner zijn.
Ik heb heen idee waar Honda mee op de proppen komt van de winter. Maar wellicht kunnen ze verrassen met wat extra power.
Hangt nogal van de baan af, en het gat is groter in de race dan de kwalificatie. Dat was voorheen vaak andersom.quote:
Vorige race ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hangt nogal van de baan af, en het gat is groter in de race dan de kwalificatie. Dat was voorheen vaak andersom.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar zouden ze een film van moeten maken.
underdogs.....quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:13 schreef franske19 het volgende:
Hamilton met een waardeloze ronde en dan nog P2 pakken. Mercedes is zoveel beter dan de rest haha.
Juist niet. Gat is in kwali groter (per ronde) dan tijdens de race.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hangt nogal van de baan af, en het gat is groter in de race dan de kwalificatie. Dat was voorheen vaak andersom.
Ten opzichte van Ferrari? Zeker wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:46 schreef opreis het volgende:
[..]
Juist niet. Gat is in kwali groter (per ronde) dan tijdens de race.
Met voorheen bedoel ik vorig jaar en daarvoor.quote:
En ik bedoel dat de vorige race het gat kleiner was. Sterker nog, RBR was zelfs een tijdje sneller.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Met voorheen bedoel ik vorig jaar en daarvoor.
Racepace van de RBR was in de 2e stint uitstekend inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En ik bedoel dat de vorige race het gat kleiner was. Sterker nog, RBR was zelfs een tijdje sneller.
Stoffel was ook niet zo goed. Zet dan Alonso in de RBquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:56 schreef tja77 het volgende:
Vlag dit seizoen maar af.
Zet Stoffel maar in de RBR i.p.v. dat traag stuk stokbrood.
Volgens mij heeft Stoffel ook niet ECHT de kans gekregen. Hij was derde rijder in het team, achter Alonso en z’n ego.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:57 schreef opreis het volgende:
[..]
Stoffel was ook niet zo goed. Zet dan Alonso in de RB
Ik denk niet dat Honda daarop zit te wachten.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:57 schreef opreis het volgende:
[..]
Stoffel was ook niet zo goed. Zet dan Alonso in de RB
Op basis waarvan zou RBR moeten denken dat Stoffel sneller is dan Gasly?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:56 schreef tja77 het volgende:
Vlag dit seizoen maar af.
Zet Stoffel maar in de RBR i.p.v. dat traag stuk stokbrood.
Zoals elk jaar?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat RBR aan het einde van het seizoen ongeveer gelijk zal zijn met Ferrari, en het gat naar Mercedes zal een stuk kleiner zijn.
Ik heb heen idee waar Honda mee op de proppen komt van de winter. Maar wellicht kunnen ze verrassen met wat extra power.
Misschien is het ook wel gewoon een 3e rangs rijderquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Stoffel ook niet ECHT de kans gekregen. Hij was derde rijder in het team, achter Alonso en z’n ego.
Ik denk oprecht dat minimaal 80% van het huidige veld sneller is dan Gasly. Mannen als Kubica en Stroll wellicht niet, maar voor de rest zijn er niet heel veel trager.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou RBR moeten denken dat Stoffel sneller is dan Gasly?
Kleiner verschil in de kwalificaties.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou RBR moeten denken dat Stoffel sneller is dan Gasly?
Tot de VSC. En het gat voor dat moment was enorm.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En ik bedoel dat de vorige race het gat kleiner was. Sterker nog, RBR was zelfs een tijdje sneller.
Voorgaande jaren lag er een Renault krachtbron in.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zoals elk jaar?
Ze zijn dan misschien zo ver als Ferrari nu is. Maar daar koop je niks voor.
Absoluut wel, Verstappen verliest elke race een flink aantal seconden in de eerste stint, en meestal nog meer daarna.quote:
Giovinazzi, grojean(foutgevoelig)quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat minimaal 80% van het huidige veld sneller is dan Gasly. Mannen als Kubica en Stroll wellicht niet, maar voor de rest zijn er niet heel veel trager.
Giovanazzi ja, Grosjean? Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:07 schreef opreis het volgende:
[..]
Giovinazzi, grojean(foutgevoelig)
Albon is lastig te zeggen maar die zet je sws niwt in de red bull nu
Is ook maar een aanname. Gasly begon dit seizoen bizar slecht, maar het verschil van ca 0,4 zou ook wel eens aan de vorm van Verstappen kunnen liggen die zo goed als foutloos is momenteel.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kleiner verschil in de kwalificaties.
Voor Max ook maar matig, want een teamgenoot die je niet pusht of waarvan je niks kunt leren is ook maar waardeloos...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Giovanazzi ja, Grosjean? Ik weet het niet.
Maar bij een team als RBR moet gewoon een top 8 coureur zitten, en dat is Gasly bij lange niet.
Betrouwbaarheid went snel en is randvoorwaardelijk. Maar inderdaad, daar is niets mis mee. Probleem wat mij betreft is dat RBR beste chassis en een mindere motor had en nu een wat betere motor maar ook een minder chassis. Als het chassis ook dit jaar superieur was geweest hadden ze een stapje kunnen maken. Nu hebben ze op beide vlakken een inhaalslag te maken op een team dat nu niet bepaald stil staat de laatste jaren.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:18 schreef MakkieR het volgende:
Misschien was Verstappen niet tevreden over de prestaties van de auto, maar gek genoeg hoor ik niemand over de betrouwbaarheid van de auto wat een verademing is vergeleken met Renault vorig jaar.
vandaag pakt hij ook een plekje van Ferrari want Leclerc kan wel zo goed tegen de druk, maar het gaat erom dat je een kampioensauto moet hebben en daar zitten ze mijlenver vanaf, meer dan vorig jaar rond deze tijdquote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:18 schreef MakkieR het volgende:
Misschien was Verstappen niet tevreden over de prestaties van de auto, maar gek genoeg hoor ik niemand over de betrouwbaarheid van de auto wat een verademing is vergeleken met Renault vorig jaar. Verder is het denk ik niet reëel om te gaan voor een kampioenschap en lijkt mij een podium een betere goal om voor te gaan. Verstappen had dat toch geloof ik al eens eerder gezegd, of vergis ik me.
Met een Vettel die ik nog wel een aantal fouten zie maken onder druk om te willen winnen en een Leclerc die ze vaak strategisch laten offeren lijkt me een derde plaats niet onmogelijk, zeker als de motor van Ferrari de team eens een keer laat zitten.
Ja en die maakt ie weer goed in de laatste stint. Einde van de race is het gat met de eerste ferrari (want hij is er voorals nog altijd minimaal voor 1 gefinished) per ronde kleiner dan dat in de kwalificatie was.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Absoluut wel, Verstappen verliest elke race een flink aantal seconden in de eerste stint, en meestal nog meer daarna.
Dat is het verschil tussen Ferrari en Mercedes ook, per ronde. Dat zegt nogal weinig, zeker omdat Verstappen zonder dat er bij Ferrari iets misgaat mijlen ver van het podium zit. Hij mag dan wel dichtbij de pace zitten van Vettel in de laatste stint, met die enorme achterstand maakt dat niets meer uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:22 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja en die maakt ie weer goed in de laatste stint. Einde van de race is het gat met de eerste ferrari (want hij is er voorals nog altijd minimaal voor 1 gefinished) per ronde kleiner dan dat in de kwalificatie was.
Hoe kom je daar bij? Er is duidelijk niets mis met de Red Bull an sich. Zie het tussen hen en het middenveld.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Betrouwbaarheid went snel en is randvoorwaardelijk. Maar inderdaad, daar is niets mis mee. Probleem wat mij betreft is dat RBR beste chassis en een mindere motor had en nu een wat betere motor maar ook een minder chassis.
Data kijken. Chassis Mercedes is gewoon beter dit seizoen. Maar gelet op jouw eeuwige pogingen Honda prut te vinden zul je dat ook wel niet willen zien.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Er is duidelijk niets mis met de Red Bull an sich. Zie het tussen hen en het middenveld.
Het verschil tussen Mercedes en Ferrari is zo groot dat Hamilton 6 tienden langzamer is dan zn teamgenoot en nog steeds op P2 voor de Ferrari's staat.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen Ferrari en Mercedes ook, per ronde. Dat zegt nogal weinig, zeker omdat Verstappen zonder dat er bij Ferrari iets misgaat mijlen ver van het podium zit. Hij mag dan wel dichtbij de pace zitten van Vettel in de laatste stint, met die enorme achterstand maakt dat niets meer uit.
In Australië was Verstappen niet sneller dan Ferrari. Hij had een betere strategie dan Vettel. Die aanval in China was vanwege verschillen in strategie. Over de streep was het verschil toch weer 14 seconden. In Baku verloor Verstappen meer dan Vettel op Mercedes verloor.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:28 schreef opreis het volgende:
[..]
Het verschil tussen Mercedes en Ferrari is zo groot dat Hamilton 6 tienden langzamer is dan zn teamgenoot en nog steeds op P2 voor de Ferrari's staat.
Alleen in Bahrein was Ferrari echt veel sneller.
In Australie was Max sneller dan Ferrari.
In China kon hij halverwege de race nog bijna een aanval plaatsen.
In Baku was het verschil ook niet zo enorm terwijl hij ook niet meer voluit ging omdat ze bang waren voor hetzelfde wat er met Gasly zn auto gebeurde.
Australie, een betere strategie verklaard niet een verschil van 30 seconde.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In Australië was Verstappen niet sneller dan Ferrari. Hij had een betere strategie dan Vettel. Die aanval in China was vanwege verschillen in strategie. Over de streep was het verschil toch weer 14 seconden. In Baku verloor Verstappen meer dan Vettel op Mercedes verloor.
Leuk zeg, dat cherrypicking. Wat is nou eigenlijk je doel? Net doen of Red Bull op gelijke hoogte zit als Ferrari?
Dat is in ieder geval in China niet waar. Vettel's gemiddelde ronde was 1:37.650 en Verstappen's gemiddelde ronde 1:37.895. Het verschil was iets kleiner in de kwalificatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:41 schreef opreis het volgende:
[..]
Het is geen cherrypicking. Mijn doel? Jij zegt dat Red Bull dichter bij Ferrari zit in de kwali dan tijdens de race. Ik zeg dat dat het omgekeerde is. Het verschil in een kwali rondje tussen Max en de top Ferrari is groter dan tussen Max en de top Ferrari tijdens de race (per rondje gemiddeld over de race).
Dat is idd echt nog een ding. Ferrari is te pakken als RBR de start en de temperatuur van de banden vroeg in de race onder controle krijgt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Absoluut wel, Verstappen verliest elke race een flink aantal seconden in de eerste stint, en meestal nog meer daarna.
Gold alleen voor Jack kennelijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:27 schreef vosss het volgende:
Wat is dit nou weer voor bullshit dat de pers maar 1 vraag mag stellen????
Ik weet niet of je loopt te trollen of niet maar ik hap wel, want je geeft iig weer het perfecte voorbeeld van cherry picken.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval in China niet waar. Vettel's gemiddelde ronde was 1:37.650 en Verstappen's gemiddelde ronde 1:37.895. Het verschil was iets kleiner in de kwalificatie.
Je hebt gelijk, in Baku en Bahrein was het verschil in de race iets kleiner. Voor Australië zou je moeten kijken naar alleen de eerste stint.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:07 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik weet niet of je loopt te trollen of niet maar ik hap wel, want je geeft iig weer het perfecte voorbeeld van cherry picken.
Australie
Kwali -0,130
Race +0,596 gemiddeld per rondje
Bahrein
Kwali -0,886
Race -0,005 gemiddeld per rondje
China
Kwali -0,241
Race -0,247 gemiddeld per rondje
Baku
Kwali -0,272
Race -0,113 gemiddeld per rondje
In 3 van de 4 races gaat jouw stelling niet op, maar je kiest dan weer net de 'cherry' van China waar het verschil maar liefst 0,006 is.
En ja ik weet ook dat Charles in Bahrein een motor probleem had en dat daarom het verschil veel kleiner is.
Waarom? Ze hadden alle 2 een 1 stopper, maar Max stopte later dan Vettel dus het is aannemelijk dat Vettel harder pushde dan Max tijdens die eerste stint omdat hij wist dat hij snel nieuwe banden zou krijgen, Max deed het rustiger aan omdat hij zn banden langer mee wilde laten gaan om zo ook nog op het eind van de 2de stint snel te kunnen zijn en over de race genomen was Max dus ook (veel) sneller.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, in Baku en Bahrein was het verschil in de race iets kleiner. Voor Australië zou je moeten kijken naar alleen de eerste stint.
Dat is slechts speculatie van jouw kant. Wat zeggen de cijfers?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Waarom? Ze hadden alle 2 een 1 stopper, maar Max stopte later dan Vettel dus het is aannemelijk dat Vettel harder pushde dan Max tijdens die eerste stint
Dat Max 35 seconden voor Vettel finishdequote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is slechts speculatie van jouw kant. Wat zeggen de cijfers?
Vanwege de betere strategie en problemen voor Vettel ja. Dezelfde reden dat Bottas 25 seconden voor Hamilton finishte.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:29 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat Max 35 seconden voor Vettel finishde
Nee, Vettel was gewoon niet snel tijdens de 2de stint en Max wel. En tijdens de eerste stint kon Vettel nooit echt los komen van Max, die waarschijnlijk gewoon net iets meer afstand hield om zo zn banden dus wat meer te sparen in plaats van ze opmaken in de dirty air.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vanwege de betere strategie en problemen voor Vettel ja. Dezelfde reden dat Bottas 25 seconden voor Hamilton finishte.
Vanwege de betere strategie. Hoe vaak moet ik dat nog zeggenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee, Vettel was gewoon niet snel tijdens de 2de stint en Max wel.
Leclerc had dezelfde strategie als Max en was in de eerste stint flink langzamer dan Max en de tweede stint ongeveer gelijk aan Max tot het moment dat Leclerc achter Vettel kwam en toen veel langzamer ging.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vanwege de betere strategie. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?
PS vergelijk eens met de tijden van Leclerc die op dezelfde strategie zat. Die was sneller dan Verstappen.
Volgens Max wel. Dus dan kan jouw opmerking de prullenbak in.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:26 schreef Fir3fly het volgende:
Hoe kom je daar bij? Er is duidelijk niets mis met de Red Bull an sich.
Ah, ok, dus als Max snel is dan hebben de anderen een kut-strategie en als Max langzaam is, dan is dat de schuld van Honda.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vanwege de betere strategie en problemen voor Vettel ja. Dezelfde reden dat Bottas 25 seconden voor Hamilton finishte.
Hmmm, ja, dat is ook wel weer een goed argument.quote:
Niet echt. De grote update van Ferrari komt nl. de volgende race. Dus dan gaat Ferrari weer aan rbr voorbijquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:58 schreef Breekfast het volgende:
Wel een goed teken dat Red Bull redelijk dicht bij de Ferrrari's zit. Mercedes ga je dit seizoen toch niet meer inhalen, Ferrari is nog te doen.
Zonder die VSC laatste race had hij dat gat dichtgereden hoor. Reken het maar eens uit. Verstappen heeft dit jaar al 2 podia's door slecht getimede safety car's misgelopen. Eerste toen Leclerc stuk ging en 2 weken geleden.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen Ferrari en Mercedes ook, per ronde. Dat zegt nogal weinig, zeker omdat Verstappen zonder dat er bij Ferrari iets misgaat mijlen ver van het podium zit. Hij mag dan wel dichtbij de pace zitten van Vettel in de laatste stint, met die enorme achterstand maakt dat niets meer uit.
Verstappen moest rustig aan doen nadat Gasly uitviel, was ook zonder VSC gebeurd.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:16 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Zonder die VSC laatste race had hij dat gat dichtgereden hoor. Reken het maar eens uit. Verstappen heeft dit jaar al 2 podia's door slecht getimede safety car's misgelopen. Eerste toen Leclerc stuk ging en 2 weken geleden.
Ook volgens Max niet. Probleem is alleen dat Mercedes een klasse boven de rest uitsteekt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Volgens Max wel. Dus dan kan jouw opmerking de prullenbak in.
Niet weten dat Ferrari de beste auto heeftquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:22 schreef aesop het volgende:
[..]
Ook volgens Max niet. Probleem is alleen dat Mercedes een klasse boven de rest uitsteekt.
Als Max zegt dat het totaalpakket niet klopt, dan betekent dat, dat het chassis niet goed genoeg is.quote:
LEC had toch problemen met de vloer?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:43 schreef XL het volgende:
Best een heftige omslag in media presentatie bij Max
Tot deze race: 5de is het maximale wat we in de kwalificatie kunnen als andere geen fouten maken
Nu ineens: Ik rijd niet mee voor de vierde plek
Had het juist positief verwacht, omdat er een ferrari zonder excuus verschalkt is.
Hij had denk ik meer van de updates verwacht.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:43 schreef XL het volgende:
Best een heftige omslag in media presentatie bij Max
Tot deze race: 5de is het maximale wat we in de kwalificatie kunnen als andere geen fouten maken
Nu ineens: Ik rijd niet mee voor de vierde plek
Had het juist positief verwacht, omdat er een ferrari zonder excuus verschalkt is.
Hij is wat chagrijnig denk ik. Het begint tot hem door te dringen dat RBR geen echt topteam is waarmee je zomaar kampioen zou kunnen worden. Hij zelf is ook niet langer de hottest property in F1 met Leclerc erbij, en andere grote talenten dienen zich alweer aan. Hij begint nu zelf een van de gevestigde namen te worden die hij zo graag uitdaagde maar zijn toekomstperspectief wordt minder met het verstrijken van de tijd. Na alle (opgeklopte) verwachtingen zou het tijd worden om te oogsten maar ipv daarvan zit hij nu in een positie dat hij hard moet werken voor een bijrol. Een bijrol als de piepjonge sensatie was nog leuk, als gevestigde naam is het een stuk minder.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:43 schreef XL het volgende:
Best een heftige omslag in media presentatie bij Max
Tot deze race: 5de is het maximale wat we in de kwalificatie kunnen als andere geen fouten maken
Nu ineens: Ik rijd niet mee voor de vierde plek
Had het juist positief verwacht, omdat er een ferrari zonder excuus verschalkt is.
Een Ferrari met een bagger kwalificatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:43 schreef XL het volgende:
Best een heftige omslag in media presentatie bij Max
Tot deze race: 5de is het maximale wat we in de kwalificatie kunnen als andere geen fouten maken
Nu ineens: Ik rijd niet mee voor de vierde plek
Had het juist positief verwacht, omdat er een ferrari zonder excuus verschalkt is.
Het gaat om het gat naar pole, dat is groter geworden. Ferrari verslaan is alleen leuk als Ferrari het snelste team is, maar nu lijken ze redelijk kansloos voor een winst.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:43 schreef XL het volgende:
Best een heftige omslag in media presentatie bij Max
Tot deze race: 5de is het maximale wat we in de kwalificatie kunnen als andere geen fouten maken
Nu ineens: Ik rijd niet mee voor de vierde plek
Had het juist positief verwacht, omdat er een ferrari zonder excuus verschalkt is.
Knap hoe je dat uit een interview van 1 minuut kan halen. Ik zie hier zo veel onzin ik weet niet eens waar ik moet beginnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij is wat chagrijnig denk ik. Het begint tot hem door te dringen dat RBR geen echt topteam is waarmee je zomaar kampioen zou kunnen worden. Hij zelf is ook niet langer de hottest property in F1 met Leclerc erbij, en andere grote talenten dienen zich alweer aan. Hij begint nu zelf een van de gevestigde namen te worden die hij zo graag uitdaagde maar zijn toekomstperspectief wordt minder met het verstrijken van de tijd. Na alle (opgeklopte) verwachtingen zou het tijd worden om te oogsten maar ipv daarvan zit hij nu in een positie dat hij hard moet werken voor een bijrol. Een bijrol als de piepjonge sensatie was nog leuk, als gevestigde naam is het een stuk minder.
Alsof die hele hype voor hem belangrijk wasquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij is wat chagrijnig denk ik. Het begint tot hem door te dringen dat RBR geen echt topteam is waarmee je zomaar kampioen zou kunnen worden. Hij zelf is ook niet langer de hottest property in F1 met Leclerc erbij, en andere grote talenten dienen zich alweer aan. Hij begint nu zelf een van de gevestigde namen te worden die hij zo graag uitdaagde maar zijn toekomstperspectief wordt minder met het verstrijken van de tijd. Na alle (opgeklopte) verwachtingen zou het tijd worden om te oogsten maar ipv daarvan zit hij nu in een positie dat hij hard moet werken voor een bijrol. Een bijrol als de piepjonge sensatie was nog leuk, als gevestigde naam is het een stuk minder.
Wiedes. Hij is een hele goede coureur en hij wil winnen.quote:
Weltschmerz die iets verzint? Really?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alsof die hele hype voor hem belangrijk wasDie jongen wil winnen en dus een auto die progressie boekt. De rest verzin jij er bij.
Ze willen allemaal winnen, deze jongen, de mannen en de andere jongens. Ik probeer me even in hem te verplaatsen en dan kom ik tot de conclusie dat de auto weliswaar ietsje beter is, maar de vooruitzichten op succes een flink stuk minder. Vorig jaar kon hij lekker schelden op Renault maar dat blijkt nu niet het enige te zijn wat in de weg stond aan succes. Wat in de weg staat aan succes zou nog wel eens langer kunnen blijven dan alleen dit seizoen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alsof die hele hype voor hem belangrijk wasDie jongen wil winnen en dus een auto die progressie boekt. De rest verzin jij er bij.
4e op bijna een seconde achterstand is ook niet goed, zeker niet, nu zogenaamd de auto goed zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:43 schreef XL het volgende:
Best een heftige omslag in media presentatie bij Max
Tot deze race: 5de is het maximale wat we in de kwalificatie kunnen als andere geen fouten maken
Nu ineens: Ik rijd niet mee voor de vierde plek
Had het juist positief verwacht, omdat er een ferrari zonder excuus verschalkt is.
Dat gevoel heb ik ook. Volgend jaar krijgt RBR nog een kans, maar daarna loopt Max' contract af en als het tegenvalt bij Red Bull, zou het me niks verbazen dat-ie vanaf 2021 in een Mercedes of een Ferrari zit.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij is wat chagrijnig denk ik. Het begint tot hem door te dringen dat RBR geen echt topteam is waarmee je zomaar kampioen zou kunnen worden.
Ik geloof hier echt helemaal niks van. Dat-ie nu meer ervaren is, maakt 'm alleen maar meer gewild bij de topteams. En hij staat nog altijd te boek als een van de snelste coureurs op de grid. Vettel en Hamilton gaan ook een keer stoppen, reken maar dat zowel Mercedes als Ferrari ze maar wat graag door Max Verstappen zou vervangen.quote:Hij zelf is ook niet langer de hottest property in F1 met Leclerc erbij, en andere grote talenten dienen zich alweer aan. Hij begint nu zelf een van de gevestigde namen te worden die hij zo graag uitdaagde maar zijn toekomstperspectief wordt minder met het verstrijken van de tijd. Na alle (opgeklopte) verwachtingen zou het tijd worden om te oogsten maar ipv daarvan zit hij nu in een positie dat hij hard moet werken voor een bijrol. Een bijrol als de piepjonge sensatie was nog leuk, als gevestigde naam is het een stuk minder.
Effectief kun je Leclerc afschrijven. Hij wint niet eens van zijn mongole teamgenootje en kan zelfs in een Ferrari niet winnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij is wat chagrijnig denk ik. Het begint tot hem door te dringen dat RBR geen echt topteam is waarmee je zomaar kampioen zou kunnen worden. Hij zelf is ook niet langer de hottest property in F1 met Leclerc erbij, en andere grote talenten dienen zich alweer aan. Hij begint nu zelf een van de gevestigde namen te worden die hij zo graag uitdaagde maar zijn toekomstperspectief wordt minder met het verstrijken van de tijd. Na alle (opgeklopte) verwachtingen zou het tijd worden om te oogsten maar ipv daarvan zit hij nu in een positie dat hij hard moet werken voor een bijrol. Een bijrol als de piepjonge sensatie was nog leuk, als gevestigde naam is het een stuk minder.
Dus Red Bull is niet echt een top team?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij is wat chagrijnig denk ik. Het begint tot hem door te dringen dat RBR geen echt topteam is waarmee je zomaar kampioen zou kunnen worden. Hij zelf is ook niet langer de hottest property in F1 met Leclerc erbij, en andere grote talenten dienen zich alweer aan. Hij begint nu zelf een van de gevestigde namen te worden die hij zo graag uitdaagde maar zijn toekomstperspectief wordt minder met het verstrijken van de tijd. Na alle (opgeklopte) verwachtingen zou het tijd worden om te oogsten maar ipv daarvan zit hij nu in een positie dat hij hard moet werken voor een bijrol. Een bijrol als de piepjonge sensatie was nog leuk, als gevestigde naam is het een stuk minder.
De auto is in jouw optiek beter? Waarop baseer je dat? De opgewekte stemming bij Red Bull en Max na vandaag? Max heeft zeker stappen gemaakt, de power unit is van soortgelijk niveau (oogt zelfs betrouwbaarder) alleen hebben de nieuwe aero-reglementen een negatieve uitwerking blijkbaar. Het chassis is niet zo goed zoals voorgaande jaren.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze willen allemaal winnen, deze jongen, de mannen en de andere jongens. Ik probeer me even in hem te verplaatsen en dan kom ik tot de conclusie dat de auto weliswaar ietsje beter is, maar de vooruitzichten op succes een flink stuk minder. Vorig jaar kon hij lekker schelden op Renault maar dat blijkt nu niet het enige te zijn wat in de weg stond aan succes. Wat in de weg staat aan succes zou nog wel eens langer kunnen blijven dan alleen dit seizoen.
Als deze Honda-motor in de RB14 had gezeten, was hij runner-up geweest vorig jaar. En dat weet hij zelf ook. Dus natuurlijk is hij gefrustreerd dat het chassis van dit jaar (nog) niet goed genoeg is. Al het andere is alleen maar speculatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Vorig jaar kon hij lekker schelden op Renault maar dat blijkt nu niet het enige te zijn wat in de weg stond aan succes.
En van wie heb jij deze informatie? Weltschmerz? fir3fly?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:28 schreef THEFXR het volgende:
RB had de grootste update tov andere teams maar ik merk er niks van gezien de tijden.
Aan Max' reactie was wel duidelijk te zien dat-ie er zelf ook meer van had verwacht.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En van wie heb jij deze informatie? Weltschmerz? fir3fly?
Hopelijk krijgen ze het gefixt zodat ze Ferrari voorbij kunnen stekenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Aan Max' reactie was wel duidelijk te zien dat-ie er zelf ook meer van had verwacht.
Maar dat zegt niks over de updates en verwachtingen van de andere teams.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:38 schreef Tijn het volgende:
Aan Max' reactie was wel duidelijk te zien dat-ie er zelf ook meer van had verwacht.
ziggo's F1 cafequote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En van wie heb jij deze informatie? Weltschmerz? fir3fly?
Ik denk wel dat hier een kern van waarheid in zit. Max wil kampioen worden en hij kan op zijn klompen aanvoelen dat dit dit jaar ook niet gaat gebeuren. Voor ons als kijker is het vervelend als Mercedes ogenschijnlijk met twee vingers in de neus wint, maar voor iemand die races wil winnen helemaal, laat staan als er naast Mercedes nog een ander team beter presteert.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij is wat chagrijnig denk ik. Het begint tot hem door te dringen dat RBR geen echt topteam is waarmee je zomaar kampioen zou kunnen worden. Hij zelf is ook niet langer de hottest property in F1 met Leclerc erbij, en andere grote talenten dienen zich alweer aan. Hij begint nu zelf een van de gevestigde namen te worden die hij zo graag uitdaagde maar zijn toekomstperspectief wordt minder met het verstrijken van de tijd. Na alle (opgeklopte) verwachtingen zou het tijd worden om te oogsten maar ipv daarvan zit hij nu in een positie dat hij hard moet werken voor een bijrol. Een bijrol als de piepjonge sensatie was nog leuk, als gevestigde naam is het een stuk minder.
Hij heeft gewoon helemaal gelijk over Max en RBR.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Knap hoe je dat uit een interview van 1 minuut kan halen. Ik zie hier zo veel onzin ik weet niet eens waar ik moet beginnen.
Ferrari brengt niet wat er gehoopt werdquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon helemaal gelijk over Max en RBR.
RBR faalt dit seizoen gewoon.
Honda brengt niet wat gehoopt werd.
Max doet prima wat kan met de auto, maar wil teveel wat niet kan.
Wat lul je weer een onzin bij elkaar. En dan nog hij heeft nog jaren in de F1 te gaan en zit bij 1 van de grote 3. Hij komt echt nog wel een keer bij of Ferrari of Mercedes terecht. Hij heeft al laten zien dat hij de druk aankan en races naar zich toe kan trekken.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij is wat chagrijnig denk ik. Het begint tot hem door te dringen dat RBR geen echt topteam is waarmee je zomaar kampioen zou kunnen worden. Hij zelf is ook niet langer de hottest property in F1 met Leclerc erbij, en andere grote talenten dienen zich alweer aan. Hij begint nu zelf een van de gevestigde namen te worden die hij zo graag uitdaagde maar zijn toekomstperspectief wordt minder met het verstrijken van de tijd. Na alle (opgeklopte) verwachtingen zou het tijd worden om te oogsten maar ipv daarvan zit hij nu in een positie dat hij hard moet werken voor een bijrol. Een bijrol als de piepjonge sensatie was nog leuk, als gevestigde naam is het een stuk minder.
Pas een paar races met een compleet nieuwe motorleverancier, wat had jij verwacht dan? Staat nog steeds voor een Ferrari met die nieuwe Honda motor en Vettel heeft in het kampioenschap maar 1 puntje meer. Je probeert dingen te zoeken voor je eigen genoegdoening die er helemaal niet zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze willen allemaal winnen, deze jongen, de mannen en de andere jongens. Ik probeer me even in hem te verplaatsen en dan kom ik tot de conclusie dat de auto weliswaar ietsje beter is, maar de vooruitzichten op succes een flink stuk minder. Vorig jaar kon hij lekker schelden op Renault maar dat blijkt nu niet het enige te zijn wat in de weg stond aan succes. Wat in de weg staat aan succes zou nog wel eens langer kunnen blijven dan alleen dit seizoen.
Dat Max sneller is dan een Ferrari of een Mercedes hangt ook van veel verschillende factoren af. Daarom is het niet zo makkelijk om de snelheden van de teams met elkaar te vergelijken. Dit gaat immers maar om tienden, dat lijkt veel maar met een verprutste pitstop is dat zo weer weg, net als een slechte strategie, dan hebben we het nog niet eens over de betrouwbaarheid van de auto. Of dat je als coureur een stuurfout maakt. En dan is er nog het weer en de vorm van de banden op dat moment, dat weer voor elke auto anders is. Wedstrijden zijn daarom ook heel anders dan kwalificaties waar de factoren ook weer heel anders zijn. Eigenlijk valt er geen touw aan vast te knopen hoe een wedstrijd zich zal ontplooien zeker als er in de eerste bocht een crash op de loer ligt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:50 schreef opreis het volgende:
[..]
Leclerc had dezelfde strategie als Max en was in de eerste stint flink langzamer dan Max en de tweede stint ongeveer gelijk aan Max tot het moment dat Leclerc achter Vettel kwam en toen veel langzamer ging.
En dat terwijl Max in niemandsland reed en Leclerc nog wat te bewijzen/winnen had.
Ik zie werkelijk niet waar Leclerc veel sneller was dan Max.
Groot verschil tussen Max en Seb ook. Laatste haalt zijn schouders op en denkt tja niks aan te doen. Max heeft nu al sterke twijfels voor de rest van het seizoen. Monaco, Hongarije etc wordt ook niks met de grip in de benzen. En daar heeft hij terecht de schurft over in.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Aan Max' reactie was wel duidelijk te zien dat-ie er zelf ook meer van had verwacht.
Ik vind het verschil tussen Gasly en Max wel veelzeggend.quote:Op zondag 12 mei 2019 09:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Groot verschil tussen Max en Seb ook. Laatste haalt zijn schouders op en denkt tja niks aan te doen. Max heeft nu al sterke twijfels voor de rest van het seizoen. Monaco, Hongarije etc wordt ook niks met de grip in de benzen. En daar heeft hij terecht de schurft over in.
Dat is het punt ook niet? Het ging over RBR en Max.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ferrari brengt niet wat er gehoopt werd
Williams brengt niet wat er gehoopt werd
Renault brengt niet wat er gehoopt werd
Stroll Point brengt niet wat er gehoopt werd
RBR is niet alleen
wat een conclusie, dus je denkt dat het Vettel allemaal niks kan schelen?quote:Op zondag 12 mei 2019 09:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Groot verschil tussen Max en Seb ook. Laatste haalt zijn schouders op en denkt tja niks aan te doen. Max heeft nu al sterke twijfels voor de rest van het seizoen. Monaco, Hongarije etc wordt ook niks met de grip in de benzen. En daar heeft hij terecht de schurft over in.
Bedankt voor jouw waardevolle bijdrage.quote:Op zondag 12 mei 2019 08:31 schreef Sinister-D- het volgende:
En dan reageert het gros ook nog eens verbaast als er users op #anoniem gaan met al die trollen en kutreacties in dit tot prut vergane topic
Jammer dat er niet voldoende opgetreden wordt en van ons verwacht wordt dat we er niet op reageren. Het stopt niet vanzelf, zoveel zou inmiddels toch duidelijk moeten zijn bij de mods.quote:Op zondag 12 mei 2019 08:31 schreef Sinister-D- het volgende:
En dan reageert het gros ook nog eens verbaast als er users op #anoniem gaan met al die trollen en kutreacties in dit tot prut vergane topic
Doet RBR het slecht? Ja natuurlijk vallen de prestaties tegen tov de verwachtingen, maar was die hoop überhaupt enigszins realistisch?quote:Op zondag 12 mei 2019 09:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is het punt ook niet? Het ging over RBR en Max.
Williams brengt overigens wel wat gehoopt en gedacht werd hoor xD
Mods mogen niks. Ligt aan de A en die gaan echt niet wijken, is in WGR ook al besproken en het is een muur.quote:Op zondag 12 mei 2019 10:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Jammer dat er niet voldoende opgetreden wordt en van ons verwacht wordt dat we er niet op reageren. Het stopt niet vanzelf, zoveel zou inmiddels toch duidelijk moeten zijn bij de mods.
nou ja ze maken een progressie die de anderen blijkbaar niet maken en dat ligt toch wel aan die anderenquote:Op zondag 12 mei 2019 10:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Doet RBR het slecht? Ja natuurlijk vallen de prestaties tegen tov de verwachtingen, maar was die hoop überhaupt enigszins realistisch?
De teleurstelling komt vooral omdat het gat van RBR naar PP enorm is, maar Ferrari de andere naaste concurrent is ook op 8 tienden gezet. Mercedes heeft nog meer snelheid gevonden en dat ligt niet aan RBR of wie dan ook
Waar lees jij in dat artikel dat RB het grootste pakket aan updates meegenomen heeft.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ziggo's F1 cafe
en https://www.gpupdate.net/(...)bull-updates-werken/
Moet toegeven dat ik dit weekend minder f1 zin heb. Zonder pech weten we wel welk team 1-2 gaat worden. Gevechten op het middenveld daar zet ik mijn tv niet voor aan.quote:Op zondag 12 mei 2019 11:20 schreef Justevo het volgende:
[..]
De eerste 3/4 bochten van de race, daarna kun je voetbal aanzetten of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |