Ik schrok ook alquote:
Als je volgend jaar voor de titel wil kunnen gaan dan zullen er dit jaar overwinningen moeten komen. En zo ziet het er nog niet naar uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit jaar zou RBR al niet meedoen om de overwinningen en titel. Dat hebben ze de gehele winter geroepen. Een overgangsjaar, volgend jaar zou beter worden.
Aan het einde van het seizoen zullen ze wel weer kunnen strijden om overwinningen verwacht ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar ze hadden echt wel verwacht er nu dichter op te zitten, die racewins van vorig jaar ga je niet meer verbeteren laat staan evenaren
Ik verwacht dat in de tweede helft van het seizoen er nog wel kansen liggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je volgend jaar voor de titel wil kunnen gaan dan zullen er dit jaar overwinningen moeten komen. En zo ziet het er nog niet naar uit.
De rest is echt te slecht.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:09 schreef papert het volgende:
Mercedes is echt te goed. Hamilton maakt 2 fouten in zijn run, en is alsnog tweede met marge op de nummer 3.
dat bedoel ik en begin je volgend jaar ook weer met een achterstandquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Aan het einde van het seizoen zullen ze wel weer kunnen strijden om overwinningen verwacht ik.
Echter is Mercedes dan al lang niet meer te achterhalen.
Ik verwacht dat RBR aan het einde van het seizoen ongeveer gelijk zal zijn met Ferrari, en het gat naar Mercedes zal een stuk kleiner zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat bedoel ik en begin je volgend jaar ook weer met een achterstand
Die hadden toch wel in de top 10 moeten zitten hier. Ben benieuwd of die updates wel werken daar.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:20 schreef Gruj0 het volgende:
McLaren doet het niet slecht met Renault. Zouden ze nog steeds spijt hebben dat ze bij Honda weg zijn? Dit seizoen als het zo blijft lopen misschien niet, volgend seizoen wie weet.
ik verwacht het niet maar hoop het wel met je, knap van Mercedes hoor, wel jammer voor onsquote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat RBR aan het einde van het seizoen ongeveer gelijk zal zijn met Ferrari, en het gat naar Mercedes zal een stuk kleiner zijn.
Ik heb heen idee waar Honda mee op de proppen komt van de winter. Maar wellicht kunnen ze verrassen met wat extra power.
Mwa, ze moeten het doen met een onervaren coureur en een coureur die vooral naam heeft gemaakt door zijn vader. Daar hou ik rekening mee. Een Alonso in de wagen zou die top 10 wel halen denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die hadden toch wel in de top 10 moeten zitten hier. Ben benieuwd of die updates wel werken daar.
Rbr en Ferrari is al niet groot.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat RBR aan het einde van het seizoen ongeveer gelijk zal zijn met Ferrari, en het gat naar Mercedes zal een stuk kleiner zijn.
Ik heb heen idee waar Honda mee op de proppen komt van de winter. Maar wellicht kunnen ze verrassen met wat extra power.
Hangt nogal van de baan af, en het gat is groter in de race dan de kwalificatie. Dat was voorheen vaak andersom.quote:
Vorige race ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hangt nogal van de baan af, en het gat is groter in de race dan de kwalificatie. Dat was voorheen vaak andersom.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar zouden ze een film van moeten maken.
underdogs.....quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:13 schreef franske19 het volgende:
Hamilton met een waardeloze ronde en dan nog P2 pakken. Mercedes is zoveel beter dan de rest haha.
Juist niet. Gat is in kwali groter (per ronde) dan tijdens de race.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hangt nogal van de baan af, en het gat is groter in de race dan de kwalificatie. Dat was voorheen vaak andersom.
Ten opzichte van Ferrari? Zeker wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:46 schreef opreis het volgende:
[..]
Juist niet. Gat is in kwali groter (per ronde) dan tijdens de race.
Met voorheen bedoel ik vorig jaar en daarvoor.quote:
En ik bedoel dat de vorige race het gat kleiner was. Sterker nog, RBR was zelfs een tijdje sneller.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 16:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Met voorheen bedoel ik vorig jaar en daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |