Grosjean oké, Hulk ben ik niet met je eensquote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
De Hulk kan volgend jaar ook naar de Formula E. Net als Grosjean. Weg ermee.
Hulk rijdt als een dweil dit seizoen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Grosjean oké, Hulk ben ik niet met je eens
Net als die topper Ricciardo?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hulk rijdt als een dweil dit seizoen.
Niet eens, ook veel pech gehad.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bedoelt Renaultquote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
0.019s achter Ricciardo. Dat ligt meer aan de Renault dan Hulk!quote:
Paar hondersten achter zijn teamgenoot, dit is echt niet rijdersvaardigheid hoor.quote:
0.02 achter ricciardo. Renault is gewoon niet het 4de teamquote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ricc zit er niet heel veel voor ze zitten vlak bij elkaar. Die Renault gaat gewoon niet vooruit.quote:
Had eerlijk gezegd meer van hem verwacht. Heeft 1 keer voor RIC gestaan en daarna niet meer ondanks dat RIC veel moeite heeft met de Renault.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
0.019s achter Ricciardo. Dat ligt meer aan de Renault dan Hulk!
Dat is ongetwijfeld volgens een niet nader te noemen teambaas volledig de schuld van Red Bullquote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:19 schreef sasquatsch het volgende:
Renaults vallen erg tegen dit seizoen.
Goed gifje weer CrashOquote:
Terecht toch wel? Beetje raar en hopelijk dat ze dit niet overal gaan doen nu.quote:
"Wat viel je allemaal op?"quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:27 schreef vosss het volgende:
Wat is dit nou weer voor bullshit dat de pers maar 1 vraag mag stellen????
Sinds ik hun theatershow heb gezien gun ik ze dit.Sexistische kwallen, vooral die Plooij...quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:29 schreef 3rr0r het volgende:
Gewoon aan iedereen vragen of ze het ook belachelijk vinden dat er maar 1 vraag gesteld mag worden
Over vrouwen die niet kunnen rijden en pitspoezen?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sinds ik hun theatershow heb gezien gun ik ze dit.Sexistische kwallen, vooral die Plooij...
De journalisten zouden zich moeten gedragen en (een soort van)gaan stakenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:27 schreef vosss het volgende:
Wat is dit nou weer voor bullshit dat de pers maar 1 vraag mag stellen????
Over Claire Wiljums en vrouwen die niet kunnen rijden inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Over vrouwen die niet kunnen rijden en pitspoezen?
Wat was het in Q1?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:34 schreef northernlight81 het volgende:
Wel een veel betere ronde van Ricciardo nu, 1.17.5
Zo rijdt ie ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:34 schreef Keukendrol het volgende:
Die auto van Gasly klinkt als een 45km wagen.
Daar ging mn bierquote:
F1TV moet natuurlijk wel wat meer kunnen bieden dan de andere zenders hequote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:37 schreef vosss het volgende:
Waar zou dat 1 vraag gebeuren vandaan komen? Ik bedoel normaal werkt het toch gewoon prima en het is niet alsof het persrondje absurd lang duurt voor de coureurs door per zender een paar korte vraagjes te beantwoorden?
Ik vraag me af wat hier achter steekt en waarom.
Dat doen ze toch al?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
F1TV moet natuurlijk wel wat meer kunnen bieden dan de andere zenders he
Hopelijk gaat die knop in Q3 dan een keer op standje 11.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:43 schreef opreis het volgende:
Max steeds met 1 run er bij. Als enige van de top teams toch?
Ik kan het me niet voorstellen dat dat er achter steekt.quote:
Will Buxton bijvoorbeeld. Verder geen idee wie interviews doet daar, ik kijk altijd naar Zicho.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen dat dat er achter steekt.
Ik bedoel wie gaat ze dan interviewen, de F1 zelf?
Buiten dat gaat er nogal een bak geld in om en kan ik me niet voorstellen dat alle zenders hier zo maar mee akkoord gaan.
Maakt niks uit.....NLs commentaar is gewoon weg. EN hoor ik wel als ik die instel....quote:
Gras is groenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:49 schreef sasquatsch het volgende:
Will Buxton stelt in ieder geval betere vragen dan Jack.
Wie doet het NL commentaar daar?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:48 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Maakt niks uit.....NLs commentaar is gewoon weg. EN hoor ik wel als ik die instel....
Dat vindt Leclerc ook.quote:
Dat is de sandbag die bottas iets te vroeg is verlorenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 15:55 schreef Kyran het volgende:
Was dat Hamilton die er een lading grind neerlegde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |