Die hadden meestal zo eentjequote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:46 schreef Karstman het volgende:
Op het hoofd van slagschepen zoals we ze noemden, dikke bejaarde vrouwen die traag zwemmend en kwebbelend een uur deden over 2 baantjes,
die mis ik.... twix is nixquote:
Een badmuts was soms verplicht. Ik kan het ruiken dat rubbere dingquote:
De badmuts voor oma's hihi. Ik heb die gelukkig nooit gehad.quote:
Wil niet veel zeggen hoor, maar hier nog steeds hoor. De database waar Fok!kers in staan, draait zelfs op een Commodore 16 met een ouderwetse OPEN 1,8,2,"FOKLEDEN, SEQ,READ"quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Programma laden, boodschappen doen of wat dan ook. Thuis komen met een LOAD ERRORIk had een commodore 64
![]()
Een paar jaar geleden 6 grote verhuisdozen met Bouquetreeks en doktersromans bommetje vol weggedaan.quote:Op zondag 26 mei 2019 12:20 schreef Charmian het volgende:
heerlijke vakantieboekjes. De beeldromannetjes en bouquetreeksjes 2e hands op de markt voor prut halen. En van mijn oma de Colt 45's (die was fan van cowboys).
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn dat nou die chocoladekikkertjes met vulling? Kan ze zó weer proeven, maar wat voor vulling zat er ookalweer in? Meen me te herinneren dat er iig eentje mint had.quote:
Die heb ik nog in huisquote:
Nee blikken klikkersquote:Op zondag 26 mei 2019 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn dat nou die chocoladekikkertjes met vulling? Kan ze zó weer proeven, maar wat voor vulling zat er ookalweer in? Meen me te herinneren dat er iig eentje mint had.
Inderdaad, Klikkikkers.quote:
De schoorsteenmantel ontbreekt, maar die klok geeft hier nog steeds de tijd aan hoor!quote:
Doet me denken aan dit soort advertenties in goedkope blaadjesquote:Op zondag 26 mei 2019 04:55 schreef chufi het volgende:
Dan wil ik de 3D/X-Ray viewer van onbekend leverancier...
exactquote:Op zondag 26 mei 2019 16:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit soort advertenties in goedkope blaadjes [ afbeelding ]
Jij bedoeld dezequote:Op zondag 26 mei 2019 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zijn dat nou die chocoladekikkertjes met vulling? Kan ze zó weer proeven, maar wat voor vulling zat er ookalweer in? Meen me te herinneren dat er iig eentje mint had.
Ik ook.quote:[..]
Die heb ik nog in huis
Fondant zit erin, bestaan nog steeds.quote:Op zondag 26 mei 2019 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yesquote:Op zondag 26 mei 2019 16:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Jij bedoeld deze
[ afbeelding ]
[..]
Ik ook.
Ik ben nog steeds gehandicapt als er geen Win-/ Total Commander op de computer staat...quote:
Winamp dan ook zeker?quote:Op maandag 27 mei 2019 20:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds gehandicapt als er geen Win-/ Total Commander op de computer staat...![]()
Dat installeer ik bij een fresh install nog voor de vidcard driver...
Nee, Mplayer classic... Die doet ook muziek...quote:
Same here. Hoe het softwarehuizen steeds weer lukt om iets dat prima werkt, te verkloten. Heb ook jaren lang met Word 2003 gewerkt. Tot het echt niet meer kon. Matlab, ook zoiets, is niet backward compatible. Mag je bij een nieuwe uitgave van Matlab uren in je eigen scripts gaan hacken, om iets dat altijd prima werkte weer te laten werken.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, Mplayer classic... Die doet ook muziek...
Nero was ook zo'n drama... T/m versie 6 het betere zo niet beste brandprogramma wat deed wat het moest doen, daarna werd het wel zo'n enorm traag bloated circus met zelfs halfbakken video editters aan boord...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:49 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Same here. Hoe het softwarehuizen steeds weer lukt om iets dat prima werkt, te verkloten. Heb ook jaren lang met Word 2003 gewerkt. Tot het echt niet meer kon. Matlab, ook zoiets, is niet backward compatible. Mag je bij een nieuwe uitgave van Matlab uren in je eigen scripts gaan hacken, om iets dat altijd prima werkte weer te laten werken.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:52 schreef ACT-F het volgende:
Wat nou OV? Met stift en karton kom je een heel eind:
[ afbeelding ]
In Groningen bij het Emma viaduct, Amsterdam bij station Amstel aan de Gooisewegquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:09 schreef Lunatiek het volgende:
[..]![]()
Al die studenten op vrijdagmiddag op dezelfde plek! In Den Haag aan het begin van de Utrechtse Baan. Groningen had zeker weten ook zo'n liftersplek, maar ik weet niet meer waar.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:16 schreef chufi het volgende:
[..]
In Groningen bij het Emma viaduct, Amsterdam bij station Amstel aan de Gooiseweg
Er staan zelfs officiële bordjes
net op SV gechecktquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:25 schreef cafca het volgende:
[..]Nog steeds?
In Nijmegen waren officiële liftersplaatsen bij het Keizer Karel- en Traianusplein, en in Tilburg aan het eind van Ringbaan Oost/Zuid, maar die zijn al jaren weer weg....
Hebben je ouders nog Raiders en Golden Wonder Chips op zolder liggen?quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:11 schreef Bonken het volgende:
Ik herken wel veel dingen vaag, maar die ouwe zooi hadden m'n ouders op zolder opgeborgen. (meer 60+)
Af en toe staat er weer een verdwaalde lifter.... Alsof je daar nog makkelijk kan stoppen midden in de spits..quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:09 schreef Lunatiek het volgende:
[..]![]()
Al die studenten op vrijdagmiddag op dezelfde plek! In Den Haag aan het begin van de Utrechtse Baan.
Ik heb wel een jas van de LA Raiders op zolder liggen. Die zitten momenteel in Oakland als ik mij niet vergis.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Hebben je ouders nog Raiders en Golden Wonder Chips op zolder liggen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |