Die hadden meestal zo eentjequote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:46 schreef Karstman het volgende:
Op het hoofd van slagschepen zoals we ze noemden, dikke bejaarde vrouwen die traag zwemmend en kwebbelend een uur deden over 2 baantjes,
die mis ik.... twix is nixquote:
Een badmuts was soms verplicht. Ik kan het ruiken dat rubbere dingquote:
De badmuts voor oma's hihi. Ik heb die gelukkig nooit gehad.quote:
Wil niet veel zeggen hoor, maar hier nog steeds hoor. De database waar Fok!kers in staan, draait zelfs op een Commodore 16 met een ouderwetse OPEN 1,8,2,"FOKLEDEN, SEQ,READ"quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Programma laden, boodschappen doen of wat dan ook. Thuis komen met een LOAD ERRORIk had een commodore 64
![]()
Een paar jaar geleden 6 grote verhuisdozen met Bouquetreeks en doktersromans bommetje vol weggedaan.quote:Op zondag 26 mei 2019 12:20 schreef Charmian het volgende:
heerlijke vakantieboekjes. De beeldromannetjes en bouquetreeksjes 2e hands op de markt voor prut halen. En van mijn oma de Colt 45's (die was fan van cowboys).
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn dat nou die chocoladekikkertjes met vulling? Kan ze zó weer proeven, maar wat voor vulling zat er ookalweer in? Meen me te herinneren dat er iig eentje mint had.quote:
Die heb ik nog in huisquote:
Nee blikken klikkersquote:Op zondag 26 mei 2019 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn dat nou die chocoladekikkertjes met vulling? Kan ze zó weer proeven, maar wat voor vulling zat er ookalweer in? Meen me te herinneren dat er iig eentje mint had.
Inderdaad, Klikkikkers.quote:
De schoorsteenmantel ontbreekt, maar die klok geeft hier nog steeds de tijd aan hoor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |