Wat voor een mongool ben jij nou weerquote:
quote:
Zulks een belediging voor mensen die echt gehandicapt zijn. Ik walg van jou.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat voor een mongool ben jij nou weer
Sorry ben bezetquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zulks een belediging voor mensen die echt gehandicapt zijn. Ik wel van jou.
verwijdertquote:
Wow ken jij haar ookquote:
Ze heeft wel dikke tietenquote:
haha jij bent dus gewoon haags zeg jequote:Op donderdag 9 mei 2019 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof haags dan nog mod was geweest, of überhaupt een account
Geen commentaarquote:
Ik ben Azpi nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee zo praat jij over haar op een forum.
Als je nog even zo doorgaat dan is het snel over en uit tussen ons.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha jij bent dus gewoon haags zeg je
Chloroformquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:00 schreef Myrr het volgende:
Hahaha onder welke kloon post ck tieten van zijn vrouw in kpd?
Niks mis met die tieten hoor, maar ik mag niet in KPD meerquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:00 schreef Myrr het volgende:
Sorry man. Wel nog gefeliciteerd met de finaleplaatsquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je nog even zo doorgaat dan is het snel over en uit tussen ons.
Ben nu wel benieuwd geworden naar de jetsers van mevrouw CKquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:00 schreef Myrr het volgende:
Wat bezoedel je mijn naamquote:
Ja? Ik totaal niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd geworden naar de jetsers van mevrouw CK
Ja en hoe, 3-7 vol overtuiging en Auba een hattrickquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry man. Wel nog gefeliciteerd met de finaleplaats
Ach Azpi eet tenminste ook geen katten dus is geen schande om op hem te lijken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja blijkbaar wel dus want je hebt zelf gezegd dat je vriendin lui is.
geen katten en geen kutten, niet te vertrouwen die jongenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach Azpi eet tenminste ook geen katten dus is geen schande om op hem te lijken.
Beetje matige tietjes zijn datquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:02 schreef McGrath het volgende:
Ik ben alleen benieuwd naar de tieten van HPLC
E cup heb ik, weeg 70 kiloquote:
Maar vast wel kaasquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
geen katten en geen kutten, niet te vertrouwen die jongen
Ben bang dat dat kieteltquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil er wel even zachtjes overheen wrijven als dat helpt
Lekker janken joh.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach Azpi eet tenminste ook geen katten dus is geen schande om op hem te lijken.
Ja, kan ook heel licht met mn vingertoppen strelen dan kietelt het niet maar meer tinteling weet niet of je dat lekker vindt.quote:
quote:
Ik nietquote:
Oh ja soms is ie wel leuk maar jij staat veel hoger bij mij.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja heb daar altijd interesse in en heb CK nou eenmaal hoog zitten
Denk dat ik daar sws wel stijfje van krijgquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, kan ook heel licht met mn vingertoppen strelen dan kietelt het niet maar meer tinteling weet niet of je dat lekker vindt.
quote:
Nee eigenlijk niet. Mijn karma is altijd terecht en heb het bijna altijd mee zitten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk dat alles wat je nu overkomt karma is eigenlijk, denk je niet?
Zekerquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op het nippertje de slipketting aangetrokken?
Nu loop je gewoon langs de lammetjes zekerquote:
Ja, heb toen mn broek weer aangetrokkenquote:
Lekker. Nu Frankfurt nog, hebben we een finale van drie engelse ploegenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja en hoe, 3-7 vol overtuiging en Auba een hattrick
En nu komen slijmen haha sukkelquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer, had ze graag van jouw lichaam gegeten met slagroom
Pas jij in spijkerbroeken of heb je alleen stretchquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, heb toen mn broek weer aangetrokken
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:05 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga weg voordat Myrr nog meer drinkt en nog gemener gaat doen want kan dat echt niet aan hoor
was het zo erg?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, heb toen mn broek weer aangetrokken
Aardbeien met zure slagroomquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer, had ze graag van jouw lichaam gegeten met slagroom
Moest hier hardop om lachen, wat doe jequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pas jij in spijkerbroeken of heb je alleen stretch
Vind jou vanavond echt heel prettig gezelschapquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ja soms is ie wel leuk maar jij staat veel hoger bij mij.
Neequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu loop je gewoon langs de lammetjes zeker
Nee dat is maar 2 dagen per 10 dagen gelukkig, anders zou zelfmoord niet ver weg zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je wekkertje gaat gewoon om 4 uur. Slaap lekker.
Ja, niet opwindend 3/10 zou niet nog een keer kijkenquote:
Ga zo ook naar bed tho. Morgen weer aan de slag voor project.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind jou vanavond echt heel prettig gezelschap
Zou kunnen, maar denk niet dat die in de weg gaat zittenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat ik daar sws wel stijfje van krijg
Je kan me altijd bellen voor het laatste zetje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee dat is maar 2 dagen per 10 dagen gelukkig, anders zou zelfmoord niet ver weg zijn.
Heb nooit bij de padvinders gezeten, kan jij wel goed knopen maken?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je kan me altijd bellen voor het laatste zetje.
Karnemelk is echt het goorste ooitquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:07 schreef UitStraling het volgende:
Lichaamswarmte + slagroom = karnemelk.
Nee joh maar als je je best doet maakt de knoop niet uit.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb nooit bij de padvinders gezeten, kan jij wel goed knopen maken?
quote:
Vooral als je denkt dat het gewoon melk is in het donker terwijl je gruwelijk zin hebt in melkquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Karnemelk is echt het goorste ooit
Platte knoop is wel de bestequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee joh maar als je je best doet maakt de knoop niet uit.
Oké ja ik heb gewoon een lamp in de keukenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vooral als je denkt dat het gewoon melk is in het donker terwijl je gruwelijk zin hebt in melk
Terugkrabbelen siert je niet, ik zet geen TR en er is geen enkele mod die iets om mij geeft dus niks aan de hand.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:09 schreef Myrr het volgende:
Nee grapje zou srs om 4 uur uit bed komen om je te meeten en je een klop op je schouder te geven.
Slaap je naaktquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Voel me wel vereerd dat CK een naamtopic heeft gemaakt, denk dat ik nu nog lekkerder slaap vannacht
Alsof die onfeilbaar is die lamp, kan toch gewoon kapotstuk zijn?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké ja ik heb gewoon een lamp in de keuken
Gewoon strak om je nek heen en dan een stuk of 6 goeie strakke knopen trekken. Het is niet dat je dan nog kunt ademen als dat touw onder je gewicht je luchtpijp afknijpt.quote:
Nee de camera werkt niet meer.quote:
De enige die me ooit een ban heeft genaaid is Driepink toen hij hier nog nieuw was in de sc. De rest edit gewoon mijn posts.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Terugkrabbelen siert je niet, ik zet geen TR en er is geen enkele mod die iets om mij geeft dus niks aan de hand.
Koelkast heeft toch ook lichtquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof die onfeilbaar is die lamp, kan toch gewoon kapotstuk zijn?
Zou het werken met visdraad?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon strak om je nek heen en dan een stuk of 6 goeie strakke knopen trekken. Het is niet dat je dan nog kunt ademen als dat touw onder je gewicht je luchtpijp afknijpt.
Zou wel aanraden iets van minimaal een snoer te nemen.
Neh. Visdraad kan maar een paar kilo dragen en is erg uitrekbaar en glad. Dan tyf je gewoon op de vloer maar wel met au in je nek.quote:
Heb je wel het gevoel dat je leeft ahhahaquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Neh. Visdraad kan maar een paar kilo dragen en is erg uitrekbaar en glad. Dan tyf je gewoon op de vloer maar wel met au in je nek.
Saai en gewoontjes.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, dit is al de tweede keer maar ik was mij gewoon en poep en plas niet in bed
Best raar om dan melk te gaan drinkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt best frequent voor dat lichtpunten tegelijkertijd de geest geven.
Geef toch niks. Lekker vroeg opstaan en de hele dag op de kist zitten aan de waterkant.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:15 schreef Myrr het volgende:
Ik weet dit omdat ik etaleerskills heb, niet omdat ik vis.
Nou kijk liever voetbal.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geef toch niks. Lekker vroeg opstaan en de hele dag op de kist zitten aan de waterkant.
Melk is een probaat middel tegen nachtblindheid.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Best raar om dan melk te gaan drinken
Vissen is echt wel saai en dom.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geef toch niks. Lekker vroeg opstaan en de hele dag op de kist zitten aan de waterkant.
Ik vind dit een kutgesprekquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Melk is een probaat middel tegen nachtblindheid.
Ja omdat je dan nog leeft gek he.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je wel het gevoel dat je leeft ahhaha
Hoiquote:
Zo'n grote karper kan je ook nog wat mee als die op de kant ligt en er geen mensen in de buurt zijn ahahaquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat was de grap, fijn dat je 'm snaptquote:
At je opa maden dan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:17 schreef Myrr het volgende:
Opa (zee)viste en die stonk altijd als 'ie terug kwam en had zon bak maden altijd echt goor.
Wist niet dat het zoveel gemeen had met je vriendinnenquote:
Wat precies?quote:
Oh heb betere gezien.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was de grap, fijn dat je 'm snapt
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo'n grote karper kan je ook nog wat mee als die op de kant ligt en er geen mensen in de buurt zijn ahaha
Dat is ook met kattenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo'n grote karper kan je ook nog wat mee als die op de kant ligt en er geen mensen in de buurt zijn ahaha
Sry wist niet dat het een competitie was anders had ik beter mn best gedaan, hoop dat je me kunt vergevenquote:
Denk niet dat er veel van een made overblijft als je die frituurt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens gefrituurde maden op, kunnen ook rupsen geweest zijn.
Komt toch gewoon een lekker laagje overheenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel van een made overblijft als je die frituurt.
Die hebben tanden hoor ik weet nietquote:
Nou ik ga het even overleggen en je leest het terug in de notulen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sry wist niet dat het een competitie was anders had ik beter mn best gedaan, hoop dat je me kunt vergeven
In de koelkast bij de rest van de etenswarenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:17 schreef Myrr het volgende:
Opa (zee)viste en die stonk altijd als 'ie terug kwam en had zon bak maden altijd echt goor.
Moet je maar lief doenquote:
Als je ze koopt, daarna flinker je ze in een bak met luchtgaatjes. Die wil je niet naast je eten viezerik.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In de koelkast bij de rest van de etenswaren
Maar er zit toch gewoon een boterhamzakje omheen
Oké thanks je bent de bestequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ik ga het even overleggen en je leest het terug in de notulen.
Dan waren het zijderupsen, kan ook, werd een soort kroepoek binnen een paar seconden nadat hun tere bleke lijfjes het hete vet raakten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel van een made overblijft als je die frituurt.
Do beterquote:
Dacht even dat je het over @Der_Mann zijn lichaam had toen ik bleek en vet zag staan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan waren het zijderupsen, kan ook, werd een soort kroepoek binnen een paar seconden nadat hun tere bleke lijfjes het hete vet raakten.
Nou ik ga het even overleggen en je leest het terug in de notulen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sry wist niet dat het een competitie was anders had ik beter mn best gedaan, hoop dat je me kunt vergeven
Haha nee mocht niet van oma. Zij was schoonmaakfreak (en ineens valt hier het kwartje bij mij). Die maden hadden een eigen koelkast in de schuur.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In de koelkast bij de rest van de etenswaren
Maar er zit toch gewoon een boterhamzakje omheen
Haha gewoon nog een keer posten johquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ik ga het even overleggen en je leest het terug in de notulen.
[..]
Haha nee mocht niet van oma. Zij was schoonmaakfreak (en ineens valt hier het kwartje bij mij). Die maden hadden een eigen koelkast in de schuur.
Zonde, je weet gewoon dat sjelsie aan het langste eind gaat trekkenquote:
Hehequote:
Niet aan de achterkant.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die hebben tanden hoor ik weet niet
Hahahaha nee juist nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zonde, je weet gewoon dat sjelsie aan het langste eind gaat trekken
Is dit herkenbaar voor je haha
Wat is je vraagquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:24 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik ben echt in paniek
ik wil dolgraag uit huis en ik ben elke dag wel op woningsites op zoek naar woningen
maar als ik die prijzen zo zie ik kan het gewoon niet betalen :s
ja ik kan een kamer voor 750 euro per maand met huisgenoten met gedeelde keuken / badkamer / wc huren
Nederland is echt naar de kloot
Nederland is land voor de rijken
of voor de armen
Weet je wat lekker makkelijk zou zijn? Als je niet op je terugknop drukt en dan je vorige quote in het typveld zou staan.quote:
Nou meid toch, vertel ons alsjeblieft niks want het boeit ons geen flikkerquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:24 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren rond deze tijd was ik hard toe aan troost.
Dat ben ik inderdaadquote:
Onder andere.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet je wat lekker makkelijk zou zijn? Als je niet op je terugknop drukt en dan je vorige quote in het typveld zou staan.
Laat me raden; de pindakaas was op.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:24 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren rond deze tijd was ik hard toe aan troost.
Hier word ik ook altijd mad vanquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet je wat lekker makkelijk zou zijn? Als je niet op je terugknop drukt en dan je vorige quote in het typveld zou staan.
Instabiel en hysterisch gilwijfje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou meid toch, vertel ons alsjeblieft niks want het boeit ons geen flikker
Heb jij toevallig ook een streepje?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Vrouwen hebben altijd een streepje voor bij mij puur om herman te pesten
ik ben te verwend hèquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je moet genoegen nemen met minder denk ik
Ahw, zie. Je kunt het welquote:
Hehehe janken danquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Instabiel en hysterisch gilwijfje.
🥰🥰🥰quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Vrouwen hebben altijd een streepje voor bij mij puur om herman te pesten
Bizar dat je hier in je laatste uur ooit nog even aan moet denken waarschijnlijk, dan heb je toch een mooi leven gehad.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb trouwens wel ooit een filmpje gezien waarbij een aziaat in bad ging zitten met een karper en dat zuigmondje om zijn pikkie deed. @:Catkiller
maar je kunt wel overal parkerenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:24 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik ben echt in paniek
ik wil dolgraag uit huis en ik ben elke dag wel op woningsites op zoek naar woningen
maar als ik die prijzen zo zie ik kan het gewoon niet betalen :s
ja ik kan een kamer voor 750 euro per maand met huisgenoten met gedeelde keuken / badkamer / wc huren
Nederland is echt naar de kloot
Nederland is land voor de rijken
of voor de armen
Semi streepje plukje. Vind alleen een streep weer wat gemaakt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook een streepje?
als Chelsea wint heb je 4/4, Engelse dominantie weer als vanoudsquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
Hahah afgekeurd, loser beetje de bal uit de handen beuken.
Nou het is niet dat ik er constant mee bezig ben, maar CK begon over die karper op het droge dus toen kwam dit even boven water.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bizar dat je hier in je laatste uur ooit nog even aan moet denken waarschijnlijk, dan heb je toch een mooi leven gehad.
geen huisgenoten :’)quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben te verwend hè
ik wil alleen:
- Geen huisgenoten
- dichtbij station
- dichtbij gym
- dichtbij supermarkt
- bereisbaar afstand naar werk
Hey hzawquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
als Chelsea wint heb je 4/4, Engelse dominantie weer als vanouds
Anders komt ie zn kamer nooit uitquote:
Ga gewoon in een dorp wonen manquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben te verwend hè
ik wil alleen:
- Geen huisgenoten
- dichtbij station
- dichtbij gym
- dichtbij supermarkt
- bereisbaar afstand naar werk
En hoe ga je slapen dan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:31 schreef UitStraling het volgende:
Zin in koffie en dat pak ik dus ook gewoon, soms is het heerlijk om even iets mals te doen.
Livin on the edgequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:31 schreef UitStraling het volgende:
Zin in koffie en dat pak ik dus ook gewoon, soms is het heerlijk om even iets mals te doen.
Waarschijnlijk gewoon liggendquote:
binnenkort weer, hoorde dat neves vergevorderd stadium isquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey hzaw
Ja netjes he, jammer dat United er niet bijzit ;p
Kan mij hier helemaal in vindenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Semi streepje plukje. Vind alleen een streep weer wat gemaakt.
Ja, even denken hoe lang ik je laat creperenquote:
Top.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan mij hier helemaal in vinden
Heb je niet alleen mij mee hoorquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, even denken hoe lang ik je laat creperen
Goeie zet denk ik. Jong, veel potentie en doet het heel goed bij Wolves.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
binnenkort weer, hoorde dat neves vergevorderd stadium is
Ik drink niet zo veel koffie hoor. Twee max per dag. Drink wel liters theequote:
Hoezo, ik vind het juist leuk als je zo je best doetquote:
Ohquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo, ik vind het juist leuk als je zo je best doet
Ja ik dacht ik pen ook eens wat intiems neer anders krijg ik toch maar op mijn flikker van Chloroquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Livin on the edge
Dit is wel echt een van de spannendste verhalen uit jouw klauwen
Dat vind je stiekem wel leukquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik pen ook eens wat intiems neer anders krijg ik toch maar op mijn flikker van Chloro
Ik lees gewoon je wild ruisende zaadcellen in deze reactie.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan mij hier helemaal in vinden
Ja nou en, daar ben je toch op uit.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik pen ook eens wat intiems neer anders krijg ik toch maar op mijn flikker van Chloro
Ja klopt, maar hou het gewoon netjes.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees gewoon je wild ruisende zaadcellen in deze reactie.
Ben niet gevoelig voor deze actquote:
Wie nietquote:
Geen eenzame glimmende sok naast je toetsenbord?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hou het gewoon netjes.
Nee, gebruik jij wel een sok?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen eenzame glimmende sok naast je toetsenbord?
Soms moet je hem ook buiten het bed beetje tevreden houdenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou. Word best mad als vriend een beetje dominant probeert te doen buiten het bed. Optyfen.
Je gaat het nog veel zwaarder krijgen. Mark my wordsquote:
Gebruik wel sokken, maar dan gewoon voor mijn voeten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:39 schreef Myrr het volgende:
Wat is dat voor kul met die sok. Alsof iemand ooit een sok gebruikt.
Hoe dominant? Slaat hij je?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou. Word best mad als vriend een beetje dominant probeert te doen buiten het bed. Optyfen.
Ja doei niet door stoer tegen me te doen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Soms moet je hem ook buiten het bed beetje tevreden houden
Ik kan me dat moeilijk voorstellenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je gaat het nog veel zwaarder krijgen. Mark my words
Oh jij bent er zo eenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja doei niet door stoer tegen me te doen.
Ben wel op mijn antwoorden aan het letten tegenwoordig en onnodige dingen zeggen waar ik me aan irriteer die hij zelf ook wel weet maar niet verandert.
Dat is al wat.
Opvangen met je hand en dan ga je ermee gooien?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik slinger mijn zaad nonchalant tussen de vuile was vanaf een afstandje.
Daarom moet je het ondergaanquote:
Naïef, ik ken zelfs vrouwen die leggen een bolletje sokken op bed en die rollen eroverheen met hun schaamstreek tot ze een hoogtepunt bereiken, heb het zelf gezien.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:39 schreef Myrr het volgende:
Wat is dat voor kul met die sok. Alsof iemand ooit een sok gebruikt.
Hoezo zou je daar sokken voor gebruiken, een kussen is veel handigerquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naïef, ik ken zelfs vrouwen die leggen een bolletje sokken op bed en die rollen eroverheen met hun schaamstreek tot ze een hoogtepunt bereiken, heb het zelf gezien.
Hey nielsquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naïef, ik ken zelfs vrouwen die leggen een bolletje sokken op bed en die rollen eroverheen met hun schaamstreek tot ze een hoogtepunt bereiken, heb het zelf gezien.
AHAAHAHAHAHAHA. Nee gewoon zo'n sneer geven en dan triggered doen als ik direct terug sneer van Omg kijk hoe je reageert.quote:
Lekkerquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb trouwens wel ooit een filmpje gezien waarbij een aziaat in bad ging zitten met een karper en dat zuigmondje om zijn pikkie deed. @:Catkiller
Je zei niksquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:43 schreef Zosk het volgende:
Called it dat hij ging missen, hij is triggered
Hey suikerpluisjequote:
Ligt aan de omvang van jouw specifieke schaamstreek vermoed ik.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo zou je daar sokken voor gebruiken, een kussen is veel handiger
Ah Oke...quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
AHAAHAHAHAHAHA. Nee gewoon zo'n sneer geven en dan triggered doen als ik direct terug sneer van Omg kijk hoe je reageert.
Joe dan moet je dingen normaal aangeven🙅🏻♀️
ahhahahaquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja thuis haha
Niet hier ben aan het opletten gek
Hoezo misschienquote:
Misschien moet je iemand bellen ipv dat hier posten vriendquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:44 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb misschien een hersenbloeding
ik heb afgelopen kwartier al zieke pijn in mn rechter slaap en ben duizelig
als ik zit doet pijn maar gaat nog maar als ik ga lopen ben ik wazig
Ongeveer 60 bij 80quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt aan de omvang van jouw specifieke schaamstreek vermoed ik.
Ja kans is best groot en als je je pohi doorspit dan had je dit ook al een beetje kunnen zien aankomen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:44 schreef Dimachaerus het volgende:
als ik zit doet pijn maar gaat nog maar als ik ga lopen ben ik wazig en heb ik echt heel veel pijn
Migraine of te weinig water gedronken vandaagquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:44 schreef Dimachaerus het volgende:
als ik zit doet pijn maar gaat nog maar als ik ga lopen ben ik wazig en heb ik echt heel veel pijn
Weet ikquote:
Pls kom terug als je meer dan 5 jaar hebt hebt samengewoond met iemand die 3 wcrollen heeft vervangen (op de houder he, niet op de KRAAN) en niet weet dat sokken in de wasmand horen of vaat in de vaatwasser, 20 cm bij de wasbak vandaan.quote:
Bel een dokter broerquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Of een tumor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Migraine of te weinig water gedronken vandaag
Gezondheid ahahahquote:
Helemaal niet verkeerd meidquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar voetbal ook maar 1 keer per jaar
Zou jou ook wel constant narren, mannen doen dit om hun superioriteit thuis aan te stippen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Pls kom terug als je meer dan 5 jaar hebt hebt samengewoond met iemand die 3 wcrollen heeft vervangen (op de houder he, niet op de KRAAN) en niet weet dat sokken in de wasmand horen of vaat in de vaatwasser, 20 cm bij de wasbak vandaan.
Ziek irritant.
Wow heb je 5 jaar nodig gehad om dat te ontdekkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Pls kom terug als je meer dan 5 jaar hebt hebt samengewoond met iemand die 3 wcrollen heeft vervangen (op de houder he, niet op de KRAAN) en niet weet dat sokken in de wasmand horen of vaat in de vaatwasser, 20 cm bij de wasbak vandaan.
Ziek irritant.
Ja of je kan normaal met elkaar communicerenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja die spannende tijden van elkaar helemaal blauw slaan zijn wel.voorbij hoor.
Goed geantwoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |