Dacht even dat je het over @Der_Mann zijn lichaam had toen ik bleek en vet zag staan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan waren het zijderupsen, kan ook, werd een soort kroepoek binnen een paar seconden nadat hun tere bleke lijfjes het hete vet raakten.
Nou ik ga het even overleggen en je leest het terug in de notulen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sry wist niet dat het een competitie was anders had ik beter mn best gedaan, hoop dat je me kunt vergeven
Haha nee mocht niet van oma. Zij was schoonmaakfreak (en ineens valt hier het kwartje bij mij). Die maden hadden een eigen koelkast in de schuur.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In de koelkast bij de rest van de etenswaren
Maar er zit toch gewoon een boterhamzakje omheen
Haha gewoon nog een keer posten johquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ik ga het even overleggen en je leest het terug in de notulen.
[..]
Haha nee mocht niet van oma. Zij was schoonmaakfreak (en ineens valt hier het kwartje bij mij). Die maden hadden een eigen koelkast in de schuur.
Zonde, je weet gewoon dat sjelsie aan het langste eind gaat trekkenquote:
Hehequote:
Niet aan de achterkant.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die hebben tanden hoor ik weet niet
Hahahaha nee juist nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zonde, je weet gewoon dat sjelsie aan het langste eind gaat trekken
Is dit herkenbaar voor je haha
Wat is je vraagquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:24 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik ben echt in paniek
ik wil dolgraag uit huis en ik ben elke dag wel op woningsites op zoek naar woningen
maar als ik die prijzen zo zie ik kan het gewoon niet betalen :s
ja ik kan een kamer voor 750 euro per maand met huisgenoten met gedeelde keuken / badkamer / wc huren
Nederland is echt naar de kloot
Nederland is land voor de rijken
of voor de armen
Weet je wat lekker makkelijk zou zijn? Als je niet op je terugknop drukt en dan je vorige quote in het typveld zou staan.quote:
Nou meid toch, vertel ons alsjeblieft niks want het boeit ons geen flikkerquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:24 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren rond deze tijd was ik hard toe aan troost.
Dat ben ik inderdaadquote:
Onder andere.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet je wat lekker makkelijk zou zijn? Als je niet op je terugknop drukt en dan je vorige quote in het typveld zou staan.
Laat me raden; de pindakaas was op.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:24 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren rond deze tijd was ik hard toe aan troost.
Hier word ik ook altijd mad vanquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet je wat lekker makkelijk zou zijn? Als je niet op je terugknop drukt en dan je vorige quote in het typveld zou staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |