Komt toch gewoon een lekker laagje overheenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel van een made overblijft als je die frituurt.
Die hebben tanden hoor ik weet nietquote:
Nou ik ga het even overleggen en je leest het terug in de notulen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sry wist niet dat het een competitie was anders had ik beter mn best gedaan, hoop dat je me kunt vergeven
In de koelkast bij de rest van de etenswarenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:17 schreef Myrr het volgende:
Opa (zee)viste en die stonk altijd als 'ie terug kwam en had zon bak maden altijd echt goor.
Moet je maar lief doenquote:
Als je ze koopt, daarna flinker je ze in een bak met luchtgaatjes. Die wil je niet naast je eten viezerik.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In de koelkast bij de rest van de etenswaren
Maar er zit toch gewoon een boterhamzakje omheen
Oké thanks je bent de bestequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ik ga het even overleggen en je leest het terug in de notulen.
Dan waren het zijderupsen, kan ook, werd een soort kroepoek binnen een paar seconden nadat hun tere bleke lijfjes het hete vet raakten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel van een made overblijft als je die frituurt.
Do beterquote:
Dacht even dat je het over @Der_Mann zijn lichaam had toen ik bleek en vet zag staan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan waren het zijderupsen, kan ook, werd een soort kroepoek binnen een paar seconden nadat hun tere bleke lijfjes het hete vet raakten.
Nou ik ga het even overleggen en je leest het terug in de notulen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sry wist niet dat het een competitie was anders had ik beter mn best gedaan, hoop dat je me kunt vergeven
Haha nee mocht niet van oma. Zij was schoonmaakfreak (en ineens valt hier het kwartje bij mij). Die maden hadden een eigen koelkast in de schuur.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In de koelkast bij de rest van de etenswaren
Maar er zit toch gewoon een boterhamzakje omheen
Haha gewoon nog een keer posten johquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ik ga het even overleggen en je leest het terug in de notulen.
[..]
Haha nee mocht niet van oma. Zij was schoonmaakfreak (en ineens valt hier het kwartje bij mij). Die maden hadden een eigen koelkast in de schuur.
Zonde, je weet gewoon dat sjelsie aan het langste eind gaat trekkenquote:
Hehequote:
Niet aan de achterkant.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die hebben tanden hoor ik weet niet
Hahahaha nee juist nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zonde, je weet gewoon dat sjelsie aan het langste eind gaat trekken
Is dit herkenbaar voor je haha
Wat is je vraagquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:24 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik ben echt in paniek
ik wil dolgraag uit huis en ik ben elke dag wel op woningsites op zoek naar woningen
maar als ik die prijzen zo zie ik kan het gewoon niet betalen :s
ja ik kan een kamer voor 750 euro per maand met huisgenoten met gedeelde keuken / badkamer / wc huren
Nederland is echt naar de kloot
Nederland is land voor de rijken
of voor de armen
Weet je wat lekker makkelijk zou zijn? Als je niet op je terugknop drukt en dan je vorige quote in het typveld zou staan.quote:
Nou meid toch, vertel ons alsjeblieft niks want het boeit ons geen flikkerquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:24 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren rond deze tijd was ik hard toe aan troost.
Dat ben ik inderdaadquote:
Onder andere.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet je wat lekker makkelijk zou zijn? Als je niet op je terugknop drukt en dan je vorige quote in het typveld zou staan.
Laat me raden; de pindakaas was op.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:24 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren rond deze tijd was ik hard toe aan troost.
Hier word ik ook altijd mad vanquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet je wat lekker makkelijk zou zijn? Als je niet op je terugknop drukt en dan je vorige quote in het typveld zou staan.
Instabiel en hysterisch gilwijfje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou meid toch, vertel ons alsjeblieft niks want het boeit ons geen flikker
Heb jij toevallig ook een streepje?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Vrouwen hebben altijd een streepje voor bij mij puur om herman te pesten
ik ben te verwend hèquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je moet genoegen nemen met minder denk ik
Ahw, zie. Je kunt het welquote:
Hehehe janken danquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Instabiel en hysterisch gilwijfje.
🥰🥰🥰quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Vrouwen hebben altijd een streepje voor bij mij puur om herman te pesten
Bizar dat je hier in je laatste uur ooit nog even aan moet denken waarschijnlijk, dan heb je toch een mooi leven gehad.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb trouwens wel ooit een filmpje gezien waarbij een aziaat in bad ging zitten met een karper en dat zuigmondje om zijn pikkie deed. @:Catkiller
maar je kunt wel overal parkerenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:24 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik ben echt in paniek
ik wil dolgraag uit huis en ik ben elke dag wel op woningsites op zoek naar woningen
maar als ik die prijzen zo zie ik kan het gewoon niet betalen :s
ja ik kan een kamer voor 750 euro per maand met huisgenoten met gedeelde keuken / badkamer / wc huren
Nederland is echt naar de kloot
Nederland is land voor de rijken
of voor de armen
Semi streepje plukje. Vind alleen een streep weer wat gemaakt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook een streepje?
als Chelsea wint heb je 4/4, Engelse dominantie weer als vanoudsquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
Hahah afgekeurd, loser beetje de bal uit de handen beuken.
Nou het is niet dat ik er constant mee bezig ben, maar CK begon over die karper op het droge dus toen kwam dit even boven water.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bizar dat je hier in je laatste uur ooit nog even aan moet denken waarschijnlijk, dan heb je toch een mooi leven gehad.
geen huisgenoten :’)quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben te verwend hè
ik wil alleen:
- Geen huisgenoten
- dichtbij station
- dichtbij gym
- dichtbij supermarkt
- bereisbaar afstand naar werk
Hey hzawquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
als Chelsea wint heb je 4/4, Engelse dominantie weer als vanouds
Anders komt ie zn kamer nooit uitquote:
Ga gewoon in een dorp wonen manquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben te verwend hè
ik wil alleen:
- Geen huisgenoten
- dichtbij station
- dichtbij gym
- dichtbij supermarkt
- bereisbaar afstand naar werk
En hoe ga je slapen dan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:31 schreef UitStraling het volgende:
Zin in koffie en dat pak ik dus ook gewoon, soms is het heerlijk om even iets mals te doen.
Livin on the edgequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:31 schreef UitStraling het volgende:
Zin in koffie en dat pak ik dus ook gewoon, soms is het heerlijk om even iets mals te doen.
Waarschijnlijk gewoon liggendquote:
binnenkort weer, hoorde dat neves vergevorderd stadium isquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey hzaw
Ja netjes he, jammer dat United er niet bijzit ;p
Kan mij hier helemaal in vindenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Semi streepje plukje. Vind alleen een streep weer wat gemaakt.
Ja, even denken hoe lang ik je laat creperenquote:
Top.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan mij hier helemaal in vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |