En hoe ga je slapen dan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:31 schreef UitStraling het volgende:
Zin in koffie en dat pak ik dus ook gewoon, soms is het heerlijk om even iets mals te doen.
Livin on the edgequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:31 schreef UitStraling het volgende:
Zin in koffie en dat pak ik dus ook gewoon, soms is het heerlijk om even iets mals te doen.
Waarschijnlijk gewoon liggendquote:
binnenkort weer, hoorde dat neves vergevorderd stadium isquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey hzaw
Ja netjes he, jammer dat United er niet bijzit ;p
Kan mij hier helemaal in vindenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Semi streepje plukje. Vind alleen een streep weer wat gemaakt.
Ja, even denken hoe lang ik je laat creperenquote:
Top.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan mij hier helemaal in vinden
Heb je niet alleen mij mee hoorquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, even denken hoe lang ik je laat creperen
Goeie zet denk ik. Jong, veel potentie en doet het heel goed bij Wolves.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
binnenkort weer, hoorde dat neves vergevorderd stadium is
Ik drink niet zo veel koffie hoor. Twee max per dag. Drink wel liters theequote:
Hoezo, ik vind het juist leuk als je zo je best doetquote:
Ohquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo, ik vind het juist leuk als je zo je best doet
Ja ik dacht ik pen ook eens wat intiems neer anders krijg ik toch maar op mijn flikker van Chloroquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Livin on the edge
Dit is wel echt een van de spannendste verhalen uit jouw klauwen
Dat vind je stiekem wel leukquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik pen ook eens wat intiems neer anders krijg ik toch maar op mijn flikker van Chloro
Ik lees gewoon je wild ruisende zaadcellen in deze reactie.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan mij hier helemaal in vinden
Ja nou en, daar ben je toch op uit.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik pen ook eens wat intiems neer anders krijg ik toch maar op mijn flikker van Chloro
Ja klopt, maar hou het gewoon netjes.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees gewoon je wild ruisende zaadcellen in deze reactie.
Ben niet gevoelig voor deze actquote:
Wie nietquote:
Geen eenzame glimmende sok naast je toetsenbord?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hou het gewoon netjes.
Nee, gebruik jij wel een sok?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen eenzame glimmende sok naast je toetsenbord?
Soms moet je hem ook buiten het bed beetje tevreden houdenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou. Word best mad als vriend een beetje dominant probeert te doen buiten het bed. Optyfen.
Je gaat het nog veel zwaarder krijgen. Mark my wordsquote:
Gebruik wel sokken, maar dan gewoon voor mijn voeten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:39 schreef Myrr het volgende:
Wat is dat voor kul met die sok. Alsof iemand ooit een sok gebruikt.
Hoe dominant? Slaat hij je?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou. Word best mad als vriend een beetje dominant probeert te doen buiten het bed. Optyfen.
Ja doei niet door stoer tegen me te doen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Soms moet je hem ook buiten het bed beetje tevreden houden
Ik kan me dat moeilijk voorstellenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je gaat het nog veel zwaarder krijgen. Mark my words
Oh jij bent er zo eenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja doei niet door stoer tegen me te doen.
Ben wel op mijn antwoorden aan het letten tegenwoordig en onnodige dingen zeggen waar ik me aan irriteer die hij zelf ook wel weet maar niet verandert.
Dat is al wat.
Opvangen met je hand en dan ga je ermee gooien?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik slinger mijn zaad nonchalant tussen de vuile was vanaf een afstandje.
Daarom moet je het ondergaanquote:
Naïef, ik ken zelfs vrouwen die leggen een bolletje sokken op bed en die rollen eroverheen met hun schaamstreek tot ze een hoogtepunt bereiken, heb het zelf gezien.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:39 schreef Myrr het volgende:
Wat is dat voor kul met die sok. Alsof iemand ooit een sok gebruikt.
Hoezo zou je daar sokken voor gebruiken, een kussen is veel handigerquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naïef, ik ken zelfs vrouwen die leggen een bolletje sokken op bed en die rollen eroverheen met hun schaamstreek tot ze een hoogtepunt bereiken, heb het zelf gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |