Koelkast heeft toch ook lichtquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof die onfeilbaar is die lamp, kan toch gewoon kapotstuk zijn?
Zou het werken met visdraad?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon strak om je nek heen en dan een stuk of 6 goeie strakke knopen trekken. Het is niet dat je dan nog kunt ademen als dat touw onder je gewicht je luchtpijp afknijpt.
Zou wel aanraden iets van minimaal een snoer te nemen.
Neh. Visdraad kan maar een paar kilo dragen en is erg uitrekbaar en glad. Dan tyf je gewoon op de vloer maar wel met au in je nek.quote:
Heb je wel het gevoel dat je leeft ahhahaquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Neh. Visdraad kan maar een paar kilo dragen en is erg uitrekbaar en glad. Dan tyf je gewoon op de vloer maar wel met au in je nek.
Saai en gewoontjes.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, dit is al de tweede keer maar ik was mij gewoon en poep en plas niet in bed
Best raar om dan melk te gaan drinkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt best frequent voor dat lichtpunten tegelijkertijd de geest geven.
Geef toch niks. Lekker vroeg opstaan en de hele dag op de kist zitten aan de waterkant.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:15 schreef Myrr het volgende:
Ik weet dit omdat ik etaleerskills heb, niet omdat ik vis.
Nou kijk liever voetbal.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geef toch niks. Lekker vroeg opstaan en de hele dag op de kist zitten aan de waterkant.
Melk is een probaat middel tegen nachtblindheid.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Best raar om dan melk te gaan drinken
Vissen is echt wel saai en dom.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geef toch niks. Lekker vroeg opstaan en de hele dag op de kist zitten aan de waterkant.
Ik vind dit een kutgesprekquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Melk is een probaat middel tegen nachtblindheid.
Ja omdat je dan nog leeft gek he.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je wel het gevoel dat je leeft ahhaha
Hoiquote:
Zo'n grote karper kan je ook nog wat mee als die op de kant ligt en er geen mensen in de buurt zijn ahahaquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat was de grap, fijn dat je 'm snaptquote:
At je opa maden dan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:17 schreef Myrr het volgende:
Opa (zee)viste en die stonk altijd als 'ie terug kwam en had zon bak maden altijd echt goor.
Wist niet dat het zoveel gemeen had met je vriendinnenquote:
Wat precies?quote:
Oh heb betere gezien.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was de grap, fijn dat je 'm snapt
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo'n grote karper kan je ook nog wat mee als die op de kant ligt en er geen mensen in de buurt zijn ahaha
Dat is ook met kattenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo'n grote karper kan je ook nog wat mee als die op de kant ligt en er geen mensen in de buurt zijn ahaha
Sry wist niet dat het een competitie was anders had ik beter mn best gedaan, hoop dat je me kunt vergevenquote:
Denk niet dat er veel van een made overblijft als je die frituurt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens gefrituurde maden op, kunnen ook rupsen geweest zijn.
Komt toch gewoon een lekker laagje overheenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel van een made overblijft als je die frituurt.
Die hebben tanden hoor ik weet nietquote:
Nou ik ga het even overleggen en je leest het terug in de notulen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sry wist niet dat het een competitie was anders had ik beter mn best gedaan, hoop dat je me kunt vergeven
In de koelkast bij de rest van de etenswarenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:17 schreef Myrr het volgende:
Opa (zee)viste en die stonk altijd als 'ie terug kwam en had zon bak maden altijd echt goor.
Moet je maar lief doenquote:
Als je ze koopt, daarna flinker je ze in een bak met luchtgaatjes. Die wil je niet naast je eten viezerik.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In de koelkast bij de rest van de etenswaren
Maar er zit toch gewoon een boterhamzakje omheen
Oké thanks je bent de bestequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ik ga het even overleggen en je leest het terug in de notulen.
Dan waren het zijderupsen, kan ook, werd een soort kroepoek binnen een paar seconden nadat hun tere bleke lijfjes het hete vet raakten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel van een made overblijft als je die frituurt.
Do beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |