Hey nielsquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naïef, ik ken zelfs vrouwen die leggen een bolletje sokken op bed en die rollen eroverheen met hun schaamstreek tot ze een hoogtepunt bereiken, heb het zelf gezien.
AHAAHAHAHAHAHA. Nee gewoon zo'n sneer geven en dan triggered doen als ik direct terug sneer van Omg kijk hoe je reageert.quote:
Lekkerquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb trouwens wel ooit een filmpje gezien waarbij een aziaat in bad ging zitten met een karper en dat zuigmondje om zijn pikkie deed. @:Catkiller
Je zei niksquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:43 schreef Zosk het volgende:
Called it dat hij ging missen, hij is triggered
Hey suikerpluisjequote:
Ligt aan de omvang van jouw specifieke schaamstreek vermoed ik.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo zou je daar sokken voor gebruiken, een kussen is veel handiger
Ah Oke...quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
AHAAHAHAHAHAHA. Nee gewoon zo'n sneer geven en dan triggered doen als ik direct terug sneer van Omg kijk hoe je reageert.
Joe dan moet je dingen normaal aangeven🙅🏻♀️
ahhahahaquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja thuis haha
Niet hier ben aan het opletten gek
Hoezo misschienquote:
Misschien moet je iemand bellen ipv dat hier posten vriendquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:44 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb misschien een hersenbloeding
ik heb afgelopen kwartier al zieke pijn in mn rechter slaap en ben duizelig
als ik zit doet pijn maar gaat nog maar als ik ga lopen ben ik wazig
Ongeveer 60 bij 80quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt aan de omvang van jouw specifieke schaamstreek vermoed ik.
Ja kans is best groot en als je je pohi doorspit dan had je dit ook al een beetje kunnen zien aankomen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:44 schreef Dimachaerus het volgende:
als ik zit doet pijn maar gaat nog maar als ik ga lopen ben ik wazig en heb ik echt heel veel pijn
Migraine of te weinig water gedronken vandaagquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:44 schreef Dimachaerus het volgende:
als ik zit doet pijn maar gaat nog maar als ik ga lopen ben ik wazig en heb ik echt heel veel pijn
Weet ikquote:
Pls kom terug als je meer dan 5 jaar hebt hebt samengewoond met iemand die 3 wcrollen heeft vervangen (op de houder he, niet op de KRAAN) en niet weet dat sokken in de wasmand horen of vaat in de vaatwasser, 20 cm bij de wasbak vandaan.quote:
Bel een dokter broerquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Of een tumor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Migraine of te weinig water gedronken vandaag
Gezondheid ahahahquote:
Helemaal niet verkeerd meidquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar voetbal ook maar 1 keer per jaar
Zou jou ook wel constant narren, mannen doen dit om hun superioriteit thuis aan te stippen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Pls kom terug als je meer dan 5 jaar hebt hebt samengewoond met iemand die 3 wcrollen heeft vervangen (op de houder he, niet op de KRAAN) en niet weet dat sokken in de wasmand horen of vaat in de vaatwasser, 20 cm bij de wasbak vandaan.
Ziek irritant.
Wow heb je 5 jaar nodig gehad om dat te ontdekkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Pls kom terug als je meer dan 5 jaar hebt hebt samengewoond met iemand die 3 wcrollen heeft vervangen (op de houder he, niet op de KRAAN) en niet weet dat sokken in de wasmand horen of vaat in de vaatwasser, 20 cm bij de wasbak vandaan.
Ziek irritant.
Ja of je kan normaal met elkaar communicerenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja die spannende tijden van elkaar helemaal blauw slaan zijn wel.voorbij hoor.
Goed geantwoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |