Ja, kan ook heel licht met mn vingertoppen strelen dan kietelt het niet maar meer tinteling weet niet of je dat lekker vindt.quote:
quote:
Ik nietquote:
Oh ja soms is ie wel leuk maar jij staat veel hoger bij mij.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja heb daar altijd interesse in en heb CK nou eenmaal hoog zitten
Denk dat ik daar sws wel stijfje van krijgquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, kan ook heel licht met mn vingertoppen strelen dan kietelt het niet maar meer tinteling weet niet of je dat lekker vindt.
quote:
Nee eigenlijk niet. Mijn karma is altijd terecht en heb het bijna altijd mee zitten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk dat alles wat je nu overkomt karma is eigenlijk, denk je niet?
Zekerquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op het nippertje de slipketting aangetrokken?
Nu loop je gewoon langs de lammetjes zekerquote:
Ja, heb toen mn broek weer aangetrokkenquote:
Lekker. Nu Frankfurt nog, hebben we een finale van drie engelse ploegenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja en hoe, 3-7 vol overtuiging en Auba een hattrick
En nu komen slijmen haha sukkelquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer, had ze graag van jouw lichaam gegeten met slagroom
Pas jij in spijkerbroeken of heb je alleen stretchquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, heb toen mn broek weer aangetrokken
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:05 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga weg voordat Myrr nog meer drinkt en nog gemener gaat doen want kan dat echt niet aan hoor
was het zo erg?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, heb toen mn broek weer aangetrokken
Aardbeien met zure slagroomquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer, had ze graag van jouw lichaam gegeten met slagroom
Moest hier hardop om lachen, wat doe jequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pas jij in spijkerbroeken of heb je alleen stretch
Vind jou vanavond echt heel prettig gezelschapquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ja soms is ie wel leuk maar jij staat veel hoger bij mij.
Neequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu loop je gewoon langs de lammetjes zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |