Geen commentaarquote:
Ik ben Azpi nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee zo praat jij over haar op een forum.
Als je nog even zo doorgaat dan is het snel over en uit tussen ons.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha jij bent dus gewoon haags zeg je
Chloroformquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:00 schreef Myrr het volgende:
Hahaha onder welke kloon post ck tieten van zijn vrouw in kpd?
Niks mis met die tieten hoor, maar ik mag niet in KPD meerquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:00 schreef Myrr het volgende:
Sorry man. Wel nog gefeliciteerd met de finaleplaatsquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je nog even zo doorgaat dan is het snel over en uit tussen ons.
Ben nu wel benieuwd geworden naar de jetsers van mevrouw CKquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:00 schreef Myrr het volgende:
Wat bezoedel je mijn naamquote:
Ja? Ik totaal niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd geworden naar de jetsers van mevrouw CK
Ja en hoe, 3-7 vol overtuiging en Auba een hattrickquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry man. Wel nog gefeliciteerd met de finaleplaats
Ach Azpi eet tenminste ook geen katten dus is geen schande om op hem te lijken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja blijkbaar wel dus want je hebt zelf gezegd dat je vriendin lui is.
geen katten en geen kutten, niet te vertrouwen die jongenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach Azpi eet tenminste ook geen katten dus is geen schande om op hem te lijken.
Beetje matige tietjes zijn datquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:02 schreef McGrath het volgende:
Ik ben alleen benieuwd naar de tieten van HPLC
E cup heb ik, weeg 70 kiloquote:
Maar vast wel kaasquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
geen katten en geen kutten, niet te vertrouwen die jongen
Ben bang dat dat kieteltquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil er wel even zachtjes overheen wrijven als dat helpt
Lekker janken joh.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach Azpi eet tenminste ook geen katten dus is geen schande om op hem te lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |