SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een meetlintmeet!quote:
Omg... schreef ik FranklinG ?quote:
...geen liters bier maar vatenquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt, geniet maar drink met je maten.
's ochtends het gevoel dat je het beter had kunnen latenquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
...en 's ochtends een flinke katen eh kater
eh dat rijmt niet
en 's middags niet meer kunnen pratenquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
's ochtends het gevoel dat je het beter had kunnen laten
Rijmt wel, maar het is ook erg lang
met een geheugen vol gatenquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en 's middags niet meer kunnen praten
Hehe, is al lang geleden voor mijquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
's ochtends het gevoel dat je het beter had kunnen laten
Rijmt wel, maar het is ook erg lang
Een rode puntje puntje kater?quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Echt ziek is voor mij gelukkig ook al weer jaren geledenMaar een kater is nog wel eens voorgekomen
Nee, ik heb geen jeweetwel katerquote:
Water drinken voordat je gaat slapenquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik word zelden echt ziek van teveel alcohol; wel héél moe de dag daarop, en krijg gigaveel dorst.
met nadruk op patsquote:Op donderdag 9 mei 2019 13:05 schreef Dave het volgende:
Aangezien jullie er waarschijnlijk al op zaten te wachten:
Ik meet altijd m'n maten.
*padoempats*
@Kreatorquote:Op donderdag 9 mei 2019 13:05 schreef Dave het volgende:
Aangezien jullie er waarschijnlijk al op zaten te wachten:
Ik meet altijd m'n maten.
*padoempats*
Dat valt nog meequote:
Goed zo!quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nieuwe mijlpaal bereikt.....vandaag 5,2 km gewandeld![]()
Oh is die er weer? Ook maar even doen danquote:Op donderdag 9 mei 2019 13:19 schreef Guanabana het volgende:
Heb net de Stemwijzer voor Europa gedaan, maar er is geen enkele partij waarin ik me kan vinden.
Ik ga denk ik niet stemmen en ik word wel nihilist.
Groen Links en PvdA hebben exact dezelfde keuzes gemaakt over 60 stellingen, dus stel je er niet teveel bij voor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh is die er weer? Ook maar even doen dan
Oh, ok. Apart, want zo pro-Europees ben ik niet eens. Hoewel ik ook weer geen Nexit hoef of zo.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:08 schreef Dave het volgende:
VOLT is een nieuwe, Europa-brede, partij, die pro-Europa is, dacht ik.
Netjes!quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nieuwe mijlpaal bereikt.....vandaag 5,2 km gewandeld![]()
Klinkt vooralsnog niet als een partij waar ik op ga stemmenquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:13 schreef Dave het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Volt_Europa
Als je ze niet kent, moet je hier eens kijken: POL / Livechat met politieke partij Voltquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:08 schreef Dave het volgende:
VOLT is een nieuwe, Europa-brede, partij, die pro-Europa is, dacht ik.
Eindelijk weer eens droog inderdaad en daarom nog maar even doorgestapt vandaagquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Netjes!Goed bezig Cinderelladreamer! Het is ook een stuk beter weer dan voorspeld
Syb van de Ploegquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:20 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
naar aanleiding van een opmerking van Roger_Epiales over Friese onafhankelijkheid in het rehearsal-topic, zou ik echt leuk vinden als Nederland in 2020 iets Fries zou insturen ala hoe Zwitserland in 1989 als gastland in het Reto-Romaans zong
The Closet, Words without words.quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:20 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
naar aanleiding van een opmerking van Roger_Epiales over Friese onafhankelijkheid in het rehearsal-topic, zou ik echt leuk vinden als Nederland in 2020 iets Fries zou insturen ala hoe Zwitserland in 1989 als gastland in het Reto-Romaans zong
Dat kreeg ik ook, maar dan ook nog met SP en 50Plus erbij.quote:
De partij waar ik op wilde stemmen staat in het lijstje dus dan weet ik het welquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat kreeg ik ook, maar dan ook nog met SP en 50Plus erbij.Ik ben echt niets opgeschoten van die stemwijzer
Ah, ja, maar dan weet je het dus al. Ik weet nog niet waar ik op wil stemmenquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De partij waar ik op wilde stemmen staat in het lijstje dus dan weet ik het wel
Het zijn 3 partijen die ongeveer hetzelfde willen in de EU, dan maakt het niet gigantisch veel uit.quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, ja, maar dan weet je het dus al. Ik weet nog niet waar ik op wil stemmen
5 dagen na het ESFquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Jullie zijn er al druk mee bezig.....moet me er nog echt in gaan verdiepen......hoelang heb ik nog?
Ongeveer -6 dagen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Jullie zijn er al druk mee bezig.....moet me er nog echt in gaan verdiepen......hoelang heb ik nog?
Nouhoouuquote:Op donderdag 9 mei 2019 15:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit werkt alleen als Dave het doet.Ik voelde niets tintelen.
Moet je de dop van je cola beter vastdraaien als je 'm wegzet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit werkt alleen als Dave het doet.Ik voelde niets tintelen.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:20 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Welke dan? Nu ben ik benieuwdquote:
Nooooo.......echt niet hoor......quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:05 schreef MaGNeT het volgende:
Glennis Grace nog een keertje sturen met een goed nummer is ook wel een optie
Naja, dan blijft ze maar Whitney zingen, ook prima, zie haar in september wel in Ahoyquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nooooo.......echt niet hoor......![]()
Vind haar gewoon echt niet leukquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, dan blijft ze maar Whitney zingen, ook prima, zie haar in september wel in Ahoy
Ja, moet goed komenquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:14 schreef Kyran het volgende:
Eindelijk beetje tijd om wat rehearsal videos te kijken, man man man wat zit er veel troep tussen.
Cyprus mag ook wel eens iets nieuws bedenken. Ziet er niet uit en klinkt ook nergens naar, vooral na vorig jaar.
Finland NUL uitstraling.
Freakshows van Australiė en Portugal.
Ooraids van Polen.
Standaard overkill van Rusland.
Als we dit jaar niet winnen snap ik er echt weinig van.
Over smaak...quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vind haar gewoon echt niet leuk![]()
Heb het echt geprobeerd.....zelfs de Ladies of soul gezien, maar ze raakt me gewoon echt niet.......quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Over smaak...
Ik begrijp je wel hoor, ze lijkt me nogal pittig. Maar als Whitney liefhebber is er eigenlijk geen alternatief als je live nog wat kwaliteit wil horen
Hier was ik vorig jaar bij, was echt 2,5 uur genieten:
quote:Zangeres Glennis Grace vertegenwoordigde Nederland in 2005 op het Eurovisie Songfestival, maar wil het waarschijnlijk bij die ene keer laten. "Ik denk niet dat ik het zo snel weer zou doen", zegt ze.
Hallelujahquote:
Ik dacht even wtfquote:
Wat lief van Duncanquote:
Eensquote:
Ik heb alleen maar gelet op de letter-animatie.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:51 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Hebben jullie deze al gezien:
Ik vind Davina helemaal niks in deze
Hoorde laatst ook Skyward, klinkt wel een beetje als een matig ESF-nummer
Wel een lekker liedje.....niet hoogdravend ofzo, maar klinkt best goedquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:51 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Fixedquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:51 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik vind Davina helemaal niks.
Daar ben ik ook een voorstander van. Geen last meer van tijdrekken etc.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Even los van gisteren zou ik zuivere speeltijd wel toejuichen.
Dan moet een wedstrijd naar 2x30 minuten ongeveer. Meeste competities zitten tussen de 52 en 56 minuten zuivere speeltijd als ik het goed hebquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een voorstander van. Geen last meer van tijdrekken etc.
Speeltijd moet je dan waarschijnlijk aanpassen ja. Maar dat gaat allemaal helaas toch niet gebeuren. Daar is de voetbalwereld te conservatief voor. En de commerciėle belangen zijn te groot. Men wil wel ongeveer op een vaste tijd klaar zijn met een wedstrijd.quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dan moet een wedstrijd naar 2x30 minuten ongeveer. Meeste competities zitten tussen de 52 en 56 minuten zuivere speeltijd als ik het goed heb
NFL, MLB, NHL, NBA en alle NCAA competities kunnen het ook in de VS. Daar zij de commerciėle belangen nog groter en gaat het nog meer om de centjes. Allemaal zuivere speeltijd competities.quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Speeltijd moet je dan waarschijnlijk aanpassen ja. Maar dat gaat allemaal helaas toch niet gebeuren. Daar is de voetbalwereld te conservatief voor. En de commerciėle belangen zijn te groot. Men wil wel ongeveer op een vaste tijd klaar zijn met een wedstrijd.
Ja, hier klinkt ze beterquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:51 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ja! Dat zou prachtig zijn. De meeste landen hebben wel een minderheidstaal ingestuurd, maar Nederland nog nooit.quote:Op donderdag 9 mei 2019 15:20 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:46 schreef Momo... het volgende:
Ik heb eindelijk vakantie anderhalve week
Dat zijn nationale bonden. Dus dat is al een verschil. Plus dat bij die sporten de vaste speeltijd al heel lang geleden is ingesteld.quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
NFL, MLB, NHL, NBA en alle NCAA competities kunnen het ook in de VS. Daar zij de commerciėle belangen nog groter en gaat het nog meer om de centjes. Allemaal zuivere speeltijd competities.
Maar wel mee eens hoor, te conservatief hier. VAR heeft al tien eeuw geduurd om er doorheen te krijgen.
Draak van een liedje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:51 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik vind haar juist beter in het Nederlandsquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:51 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ja. Davina is weer terug waar ze voor de Beste Zangers was. Hele goede stem, maar weinig bijzondere liedjes of covers.quote:
Dat zou best wel eens het punt kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind haar juist beter in het Nederlandsals ze Engels zingt ben ik eigenlijk nooit echt onder de indruk.
twitter:merchandise twitterde op maandag 29-04-2019 om 09:03:14WAT IS MET DEZE VOGEL EN WAAROM SCHIJT IE VOOR MIJN DEUR!? https://t.co/5aCLN1mwWZ reageer retweet
De reactie van otyfen met eenden.twitter:SayNo2Ducks twitterde op donderdag 09-05-2019 om 17:00:12@merchandise hallo richard laat die onschuldige en dappere scholekster gewoon met rust man man man sommige mensen zijn echt compleet geobsedeerd door vogels ik snap dat niet reageer retweet
Geschatert. Check.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:48 schreef Greys het volgende:
Mensen. Echt. Doe jezelf een lol, klik op de datum van onderstaande tweet om hem in Twitter te openen, lees, scroll langzaam naar onder en lees deze héle draad onder deze tweet. Het wordt vanzelf duidelijk waarom. GIE-RENtwitter:merchandise twitterde op maandag 29-04-2019 om 09:03:14WAT IS MET DEZE VOGEL EN WAAROM SCHIJT IE VOOR MIJN DEUR!? https://t.co/5aCLN1mwWZ reageer retweet
Heerlijkquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:48 schreef Greys het volgende:
Mensen. Echt. Doe jezelf een lol, klik op de datum van onderstaande tweet om hem in Twitter te openen, lees, scroll langzaam naar onder en lees deze héle draad onder deze tweet. Het wordt vanzelf duidelijk waarom. GIE-RENtwitter:merchandise twitterde op maandag 29-04-2019 om 09:03:14WAT IS MET DEZE VOGEL EN WAAROM SCHIJT IE VOOR MIJN DEUR!? https://t.co/5aCLN1mwWZ reageer retweet
Dit is echt een bazenaccount, volg het al een tijdjequote:Op donderdag 9 mei 2019 18:54 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
De reactie van otyfen met eenden.twitter:SayNo2Ducks twitterde op donderdag 09-05-2019 om 17:00:12@:merchandise hallo richard laat die onschuldige en dappere scholekster gewoon met rust man man man sommige mensen zijn echt compleet geobsedeerd door vogels ik snap dat niet reageer retweet
Vergeteninternetpareltjediepagina.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:48 schreef Greys het volgende:
Ditquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:48 schreef Greys het volgende:
Gillen ja, de meneer zelf snapte de grap geloof ik niet over obsessie met vogelsquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:54 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
De reactie van otyfen met eenden.twitter:SayNo2Ducks twitterde op donderdag 09-05-2019 om 17:00:12@:merchandise hallo richard laat die onschuldige en dappere scholekster gewoon met rust man man man sommige mensen zijn echt compleet geobsedeerd door vogels ik snap dat niet reageer retweet
Vergeteninternetpareltjediepagina.
quote:#BREAKING - COR HEEFT EEN CORRIE (en ze schijten samen echt ALLES onder godnondeju!). cc @EllenNGNG https://t.co/CrcbRethrf
Daar moest ik ook heel hard om lachenquote:
Straks even een stukje uit lezen. Ik kreeg die partij er (o.a.) uit bij Stemwijzerquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:43 schreef naatje_1 het volgende:
POL / Livechat met politieke partij Volt
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:49 schreef ijs_beer het volgende:
Een of andere gup heeft bij het stemmen Dancing queen doorgegeven.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:49 schreef ijs_beer het volgende:
Een of andere gup heeft bij het stemmen Dancing queen doorgegeven.
Ik moet toch meer op twitter gaan kijken geloof ik, hilarischquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:48 schreef Greys het volgende:
Twitter is vaak ook wel één grote klaagbak en zure ellende (behalve onze ESF twitter, die is leuk natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:55 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik moet toch meer op twitter gaan kijken geloof ik, hilarisch
Wat een held.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:27 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Hier het fragment van Stenderstwitter:
Ik heb het in 24 uur al drie keer gehoord en wil het nooit meer horen, laat staan zien.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:51 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik moet nog 3,5 week. Ticket is geboekt, toch maar eens gaan bedenken wat ik daar allemaal wil doenquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:46 schreef Momo... het volgende:
Ik heb eindelijk vakantie anderhalve week
Waar gaat de reis heen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik moet nog 3,5 week. Ticket is geboekt, toch maar eens gaan bedenken wat ik daar allemaal wil doenKomt wel goed
Gefeliciteerd! Ik ga morgen weer eens een poging wagen. Die past nog mooi in de veel te grote verzameling Pikachu's met petten die ik al hebquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:55 schreef Dave het volgende:
@:Hawaii_Tim DP in the pocket (wel een meeeh-versie)
[ afbeelding ]
Jaaa oke dat heb je dan ook wel weer. Die proberen we dan maar over te slaanquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Twitter is vaak ook wel één grote klaagbak en zure ellende (behalve onze ESF twitter, die is leuk natuurlijk) maar er zitten gelukkig alsnog echt parels tussen soms.
Canadaquote:
quote:
Gaaf! ik blijf voorlopig dit jaar hier. Maar eventueel in 2020 wel een grotere reisquote:
Dit is natuurlijk wel precies wat Jan wil. Iets met een DJ.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:51 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Haha ja het kwam toevallig zo uit op het werk ook. Als er deze weken iets ingepland stond dat niet, hopen dat het komende jaren ook zo is.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:06 schreef MMF93 het volgende:
En lekker dat je vakantie hebt @:Momo... ! Vanaf 2021 neem ik ook vrij tijdens deze weken
Echt, wat een druifquote:
Je doet het goed maar je hebt het verkeerde linkje. Je moet het imgur linkje hebben dat op .jpf of .gif ofzo eindigt. Gebruik je de app of imgur op desktop?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:11 schreef MMF93 het volgende:
Tijdens de afwas oude ESC nummers luisteren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Ik probeer hier een afbeelding aan toe te voegen maar omdat ik nog een FOK!-baby van 3 maanden ben weet ik niet of dit ook lukt dus GEEN commentaar als het niet lukt)
[ afbeelding ]
Edit: En het lukt dus niet![]()
Je kunt een andere keer evt de maat aanpassen door bv [img=250]hierlinkje en dan [/ img] erachter zoals altijd. De hele breedte van FOK is geloof ik 640. Dus ongeveer 300 is de helft zo breed etc.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:13 schreef MMF93 het volgende:
Wauw hij wordt wel groot neergezet hier. Dat hoefde dan ook weer niet ofzo
Jaaa dank voor de tip! Bestaat er geen FOK! cursus voor nieuwe mensenquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt een andere keer evt de maat aanpassen door bv [img=250]hierlinkje en dan [/ img] erachter zoals altijd. De hele breedte van FOK is geloof ik 640. Dus ongeveer 300 is de helft zo breed etc.
Hahaha vertel, wat is uw probleem met Kati Wolff? Als het heel diep zit dan kieper ik dr zo m'n afspeellijst uit voor je hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Heel mooi, maar haal Kati Wolff er even uit.
Vliegen naar Toronto, belachelijke huurauto ophalen en een beetje tourenquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:06 schreef Momo... het volgende:
[..]
Gaaf! ik blijf voorlopig dit jaar hier. Maar eventueel in 2020 wel een grotere reis
Waar ga je heen vliegen in Canada?
Eigenlijk wel geschikter, want ik ben nog nooit op Hawaii geweest. Voor Canada_Tim hoef ik alleen maar een roodgeblokt hemd, een baard en een aroma van Maple syrup te regelenquote:
Er ligt daar wel een London in de buurt, misschien ook wel een Nicequote:
Was inderdaad wel tof geweestquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:17 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Jaaa dank voor de tip! Bestaat er geen FOK! cursus voor nieuwe mensen?
Hoe zou het klinken als we donderdag de muziek wegdraaien in de kroeg?quote:
Zit ik ff rustig een lijstje te maken, ga jij een beetje dat topic lopen schoppen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voorzichtig schopje nu er geen repetities zijn
Muisstil hopelijk, want ik wil de boel wel goed kunnen volgenquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe zou het klinken als we donderdag de muziek wegdraaien in de kroeg?
quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zit ik ff rustig een lijstje te maken, ga jij een beetje dat topic lopen schoppen.
Heel mijn lijst overhoop.
Je denkt het beter te kunnen volgen zonder geluid?quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Muisstil hopelijk, want ik wil de boel wel goed kunnen volgen
Ik vind wachten tot de uitzending eigenlijk wel een stuk leuker.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:29 schreef ijs_beer het volgende:
Willen jullie de uitslag van het stemmen nu al? Of wachten tot tijdens de uitzending van Naatjen?
Nee, want dat was juist net weggedraaid.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je denkt het beter te kunnen volgen zonder geluid?
Dan zat ik blijkbaar aan een heel zwak tafeltje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]en het was nog wel zo'n voorzichtig schopje
Ze gaf Duncan geen punten in de Eurojury en zit dit jaar ook in de echte jury.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:18 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Hahaha vertel, wat is uw probleem met Kati Wolff? Als het heel diep zit dan kieper ik dr zo m'n afspeellijst uit voor je hoor.
Zonder geluid van julliequote:Op donderdag 9 mei 2019 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je denkt het beter te kunnen volgen zonder geluid?
Oh fuck.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:29 schreef ijs_beer het volgende:
Willen jullie de uitslag van het stemmen nu al? Of wachten tot tijdens de uitzending van Naatjen?
Ten eerste: Hawaii_Tim zat me heel erg af te leiden met zijn geschop.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, want dat was juist net weggedraaid.
Wel opletten he!
Cee tochquote:
Ja, maar Peter wilde de muziek wegdraaien, de muziek is geen geluid van ons.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zonder geluid van jullie![]()
Eigenlijk moet Henk nog een soort geluidsdichte kabine creėren voor mij zodat ik ten midden van jullie die uitzending kan luisteren zonder ruis.![]()
Nee hoor, ik maak een geintje. Er moet wel geleefd kunnen worden
Het ESF wil ik ook juist wél horenquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar Peter wilde de muziek wegdraaien, de muziek is geen geluid van ons.
Donderdag de muziek weg is dus ESF kijken op mute en ik zou het dan zelf juist al snel niet meer kunnen volgen.![]()
Voornamelijk omdat ik dan keihard zou rellen.![]()
Gewoon zorgen dat Peter uit de buurt van de knopjes blijft en dan komt alles goed.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het ESF wil ik ook juist wél horen![]()
Weet je, dit wordt te moeilijk, ik kijk wel thuis
Nu ben je de leukste thuis, de deurknop heeft het opgegeven.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:15 schreef Dave het volgende:
Sleutels vast, de deurknop heb ik in mijn hand
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nu ben je de leukste thuis, de deurknop heeft het opgegeven.
Ik verzin de songteksten niet, hčquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nu ben je de leukste thuis, de deurknop heeft het opgegeven.
Was erg leuk om mee te maken in ieder geval. Vind het altijd wel sympathiek als een partij zoiets doet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks even een stukje uit lezen. Ik kreeg die partij er (o.a.) uit bij Stemwijzer
Zeker!quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was erg leuk om mee te maken in ieder geval. Vind het altijd wel sympathiek als een partij zoiets doet.
Muziek muten hoeft niet tijdens de uitzending he? Kan ook vooraf halverwege het nummer uit de jukeboxquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar Peter wilde de muziek wegdraaien, de muziek is geen geluid van ons.
Donderdag de muziek weg is dus ESF kijken op mute en ik zou het dan zelf juist al snel niet meer kunnen volgen.![]()
Voornamelijk omdat ik dan keihard zou rellen.![]()
Misschien heeft Krea nog een oplossingquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maar je twijfelt of je nog wel echt naar binnen kan?
Godnonde, zo hard schopte ik helemaal nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ten eerste: Hawaii_Tim zat me heel erg af te leiden met zijn geschop.![]()
Ten tweede: Als je het geluid wegdraait dan is het er niet en klopt post 167 toch gewoon?
Ja ok.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:23 schreef Peter het volgende:
[..]
Muziek muten hoeft niet tijdens de uitzending he? Kan ook vooraf halverwege het nummer uit de jukeboxAls we wel meezingen.
Het is een wonder dat het topic nog heel is.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Godnonde, zo hard schopte ik helemaal niet
Aha! Kati, houdoe en bedanktquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze gaf Duncan geen punten in de Eurojury en zit dit jaar ook in de echte jury.
Quote van Krea: "Ga maar kijken hoe het danst zonder mij"quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien heeft Krea nog een oplossing
In ieder geval heel tof dat je het überhaupt wil doenquote:
Karate Timquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is een wonder dat het topic nog heel is.
Ja godver ik baal gewoon echt, ik dacht steeds “oh ja, stemmen, ga ik straks doen”.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Cee tochNu krijgen we misschien geen Herreys in de uitzending
Misschien is het ook wel Tims schuld dat mijn ribben kaduuk zijnquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is een wonder dat het topic nog heel is.
Euh, @Kreator is meer van: "Rekt het niet, dan scheurt het wel".quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Quote van Krea: "Ga maar kijken hoe het danst zonder mij"
Wachtenquote:Op donderdag 9 mei 2019 20:29 schreef ijs_beer het volgende:
Dat had ik in het begin ook en toen zat ik het maar uit te stellen (want ZOVEEL keus en ik wilde geen afscheid nemen van veel nummers en dan achteraf dat "had ik maar die en die"-gevoel hebben), maar toen bedacht ik me al dat het typisch mij is om dan uiteindelijk te laat te zijn. Dus toch maar ingeleverd op een gegeven momentquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja godver ik baal gewoon echt, ik dacht steeds “oh ja, stemmen, ga ik straks doen”.
Dat was ook al mijn idee, na-apertquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel Tims schuld dat mijn ribben kaduuk zijn
Misschien dacht je in een vlaag van verstandsverbijstering dat ik een Pokémon wasquote:
@Cee je hebt een soortgenoot!quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:36 schreef MaGNeT het volgende:
Oh ja die lijst die ik nog moest invullen...
Nah, dan had ik wel een bal naar je gegooidquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien dacht je in een vlaag van verstandsverbijstering dat ik een Pokémon was
Pokémon schop je niet, die vang je.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien dacht je in een vlaag van verstandsverbijstering dat ik een Pokémon was
Duncan heeft nog wel een bal voor je.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nah, dan had ik wel een bal naar je gegooid
Top! Nu nog een Mewtwo vinden ergensquote:
Er staat hier wel een Lickitung in de tuin.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Top! Nu nog een Mewtwo vinden ergens
Mewtwo zit/zat alleen in raids toch? Heb er 4.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Top! Nu nog een Mewtwo vinden ergens
En die heeft misschien net dus mijn ribben geraakt. Long story short; je staat op de verdachtenlijst.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nah, dan had ik wel een bal naar je gegooid
Voor een Lickitung heb je toch geen Pokémon nodig?quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Er staat hier wel een Lickitung in de tuin.
Misschienquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:kreator heeft misschien zelfs 2 ballen voor je
Krea?quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Er staat hier wel een Lickitung in de tuin.
Ja, en omdat ik geen zin heb om me aan te sluiten bij een groep doe ik die moeilijke raids nooit. En dus heb ik er geenquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Mewtwo zit/zat alleen in raids toch? Heb er 4.
Bij jou vallen de kwartjes soms ook laat zegquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:51 schreef Dave het volgende:
BREAKING: het kost even 19 jaar, maar ik ontdek net de 'vorige topic in deze reeks' functionaliteit.![]()
Einde nieuwsbericht.
Hč kakquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En die heeft misschien net dus mijn ribben geraakt. Long story short; je staat op de verdachtenlijst.
Ik zit ook niet bij een groep hoor, maar heb wel een pokemon-zwolle kanaal op Discord, waar raids en sightings worden gemeld. Bij mooi weer doe ik soms mee.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, en omdat ik geen zin heb om me aan te sluiten bij een groep doe ik die moeilijke raids nooit. En dus heb ik er geen
Muisstil zijn bij de meet volgende weekquote:
Die vallen bij mij al zo'n 17 jaar niet meer.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij jou vallen de kwartjes soms ook laat zeg
Van mij ga je geen last hebben donderdag bij Henkquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Muisstil zijn bij de meet volgende weekEn vooral niet mee gaan zingen (hoewel jouw zangkunsten ook wel wat hebben op een bepaalde manier
)
quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:51 schreef Dave het volgende:
BREAKING: het kost even 19 jaar, maar ik ontdek net de 'vorige topic in deze reeks' functionaliteit.![]()
Einde nieuwsbericht.
Daarom ben je ook Fok!er zekerquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Die vallen bij mij al zo'n 17 jaar niet meer.
Oh ja jij bent er niet eens bij toch? Ik heb het ook niet meer op een rijtje allemaalquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van mij ga je geen last hebben donderdag bij HenkDat beloof ik!
Nice!quote:
Dat ook natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja jij bent er niet eens bij toch? Ik heb het ook niet meer op een rijtje allemaal
Gewoon op je telefoon kijken......ze hebben vast wel een beetje wifi in Rotterdam.....quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nice!
Kom ik met mijn 2 dagen Rotterdam
Ben morgen en zaterdag dus weg en mis derhalve alle streams.
Ja, ga sowieso wel hier op FOK kijken wat jullie zeggenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gewoon op je telefoon kijken......ze hebben vast wel een beetje wifi in Rotterdam.....
Oh Balenquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:59 schreef Guanabana het volgende:
Hoop alleen dat ik me morgen beter voel want het gaat best wel kut.
Niet streamen op je telefoon?quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, ga sowieso wel hier op FOK kijken wat jullie zeggen
Nee, zo'n 17 jaar geleden werd het kwartje vervangen door de 20 eurocent munt.quote:
Nah, dan ben ik als het goed is bezig met city-trip dingenquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet streamen op je telefoon?
Ha ha okee okee......veel plezier, hopelijk kun je er van genieten!quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nah, dan ben ik als het goed is bezig met city-trip dingen
Ah wat is er? Hoop voor je dat het gauw beter gaatquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:59 schreef Guanabana het volgende:
Hoop alleen dat ik me morgen beter voel want het gaat best wel kut.
Dat liep dan redelijk gelijk op met de beginjaren van Fokquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, zo'n 17 jaar geleden werd het kwartje vervangen door de 20 eurocent munt.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah wat is er? Hoop voor je dat het gauw beter gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Guanabana op 09-05-2019 22:24:54 ]Koel en donker bewaren
Ah herkenbaar en heel vervelendquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben in een soort depressie (hoewel dat een te zwaar woord is) geschotendat er op de achtergrond heel de tijd een kutgevoel zit. Heb ik wel vaker, maar deze timing is een beetje jammer, want wil wel een leuk weekend hebben.
Dat pijltje naar links? Of iets anders dat ik ook nog nooit ontdekt heb?quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:51 schreef Dave het volgende:
Einde nieuwsbericht.
Rotterdam!quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nice!
Kom ik met mijn 2 dagen Rotterdam
Ben morgen en zaterdag dus weg en mis derhalve alle streams.
He dat is naar.... ik ken het wel. Heb ook van die perioden gehad... Soms lijkt er niks tegen te doen, maar wat mij enigzins helpt:quote:
Oh.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nah, dan ben ik als het goed is bezig met city-trip dingen
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah herkenbaar en heel vervelendIn zo'n geval ook lastig om tips te geven wat ermee te doen, want die zijn er concreet ook gewoon niet en bij iedereen komt het weer ergens anders vandaan. Hopelijk kan dit tripje je toch een beetje opbeuren. Heel veel sterkte!
quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
He dat is naar.... ik ken het wel. Heb ook van die perioden gehad... Soms lijkt er niks tegen te doen, maar wat mij enigzins helpt:
Veel buiten zijn, zonlicht doet goed, natuur doet goed
Probeer je evt. negatieve gedachten eens wat meer in een helikopterperspectief te bekijken: wat is nou precies hetgeen waar je mee zit feitelijk? wat zijn je gedachten daarbij? waarom zijn dat je gedachten? zijn er positievere opties waarmee je iets kunt?
Verwen jezelf af en toe, want dat verdiend iedereen.
Kan zijn dat je daar helemaal niks mee kuntmaar toch.
Thanks allemaal, liefquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh.
Tipperdetips voor eten:
https://foodhallen.nl/ zit op de kop van zuid. Superleuk sfeertje
https://www.deballentent.nl/ de beste gehaktballen van Rotterdam en Randstad
Dat klinkt in elk geval leukquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks allemaal, lief
En haha, we hebben al gereserveerd bij iets, het heet 'Meatcave'.Geen menukaart, maar je krijgt dan gewoon wat ze op de bbq gooien voor je. Schijnt wel goed te zijn
Of een schilderijtje aan de muur met een 'river' eropquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:47 schreef Guanabana het volgende:
En als hotelkamer hebben we een 'Panorama Riverview' (als het goed is, ik ben dan weer zo'n doemdenker die denkt terecht te komen in een gribushokje), met uitzicht op de Erasmusbrug, want dat leek me een keer gaaf
Is dat een NH hotel? Dan zit je echt helemaal primaquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:47 schreef Guanabana het volgende:
En als hotelkamer hebben we een 'Panorama Riverview' (als het goed is, ik ben dan weer zo'n doemdenker die denkt terecht te komen in een gribushokje), met uitzicht op de Erasmusbrug, want dat leek me een keer gaaf
*poef*. Haal dit misschien straks weer weg want ik ben para over teveel dingen delen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat een NH hotel? Dan zit je echt helemaal prima
Oh, dat zei Krea ook al.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks allemaal, lief
En haha, we hebben al gereserveerd bij iets, het heet 'Meatcave'.Geen menukaart, maar je krijgt dan gewoon wat ze op de bbq gooien voor je. Schijnt wel goed te zijn
Die is wel van het niveau zonder hoesje ga ik niet in jouw poesje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh, dat zei Krea ook al.
"Where did you meet Dave?"
"At the meat cave"
Ha haquote:Op donderdag 9 mei 2019 22:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh, dat zei Krea ook al.
"Where did you meet Dave?"
"At the meat cave"
En gisteren was iedereen ook zo opgewonden hier. En nee niet over het voetbalquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:02 schreef Guanabana het volgende:
Maarja, ik had het in dat andere topic ook al over Duncans pener, dus dat is gewoon mijn niveau.
Darude en Sebastian weten misschien ook wel dat het hem niet meer gaat worden, dus dan maar lol hebbenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:02 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Die delegatie feestjes zijn ook weer deze dagen. Darude en Sebastian schijnen op elk feestje te komen en het langst te blijven
Je hebt al indruk gemaakt!quote:
Logisch, die moeten over een paar dagen weer naar huis.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:02 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Die delegatie feestjes zijn ook weer deze dagen. Darude en Sebastian schijnen op elk feestje te komen en het langst te blijven
Ja die chaggo zanger dus met achterlijke broekquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:06 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nee de man die van laagzeevissen houdt.
Sebastian vind ik idd iets weghebben van een feestnummer ja.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:02 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Finnen houden wel van borrels, zeker als ze gratis zijnquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:02 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar goed dat ze de prijsuitreiking niet vóór de wedstrijd doen want...quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Finnen houden wel van borrels, zeker als ze gratis zijnIn de Formule 1 nemen Bottas en Raikkonen ook altijd eerst een stevige teug van de champagne voor ze er mee gaan spuiten
Ik denk dat ik voor de meeste spreek als ik zeg dat ik niet denk dat er iets mis is met het niveau van Duncans pener.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:02 schreef Guanabana het volgende:
Maarja, ik had het in dat andere topic ook al over Duncans pener, dus dat is gewoon mijn niveau denk ik.
Nee, het pijltje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat pijltje naar links? Of iets anders dat ik ook nog nooit ontdekt heb?
Wtf, is dat echt?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze de prijsuitreiking niet vóór de wedstrijd doen want...
Boordradio Kimi "why is everyone drunk around me?"
[ afbeelding ]
Dat zit er al sinds 2013 of nog langer .quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, het pijltje.![]()
De Telegraaf leest hier mee trouwens: https://www.telegraaf.nl/(...)gel-terroriseert-ons
Filmpje is echt maar is gewoon het opwarmen van banden in de opwarmronde, waar Kimi dat blijkbaar niet zo nodig vond en gewoon rechtdoor kacheldequote:
Ah ok. Ziet er wel verdomd komisch uit zo.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Filmpje is echt maar is gewoon het opwarmen van banden, waar Kimi dat blijkbaar niet zo nodig vond
De boordradio niet, het slingeren welquote:
M'n moeder die eens de kamer binnenkwam toen ik ergens in 1995 een F1 wedstrijd zat te kijken "waarom slingeren ze zo?"quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De boordradio niet, het slingeren welVoor de race echt start hebben ze de opwarmronde. Zo slingeren veroorzaakt meer wrijving en dus temperatuur, waardoor de banden warmer worden. En aangezien Formule 1-banden beter werken met een wat hogere temperatuur slingeren veel coureurs als een gek tijdens de opwarmronde (of achter de safety car)
Ik ben meer van het kaliber: past dit lontje in jouw -euh- rondje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die is wel van het niveau zonder hoesje ga ik niet in jouw poesje.
Ik begin ook een vaag vermoeden te krijgen waarom die deurknop is afgebrokenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ben meer van het kaliber: past dit lontje in jouw -euh- rondje.
Opwarmen kan tot op zekere hoogte ook in een rechte lijnquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Filmpje is echt maar is gewoon het opwarmen van banden in de opwarmronde, waar Kimi dat blijkbaar niet zo nodig vond en gewoon rechtdoor kachelde
Ah helder.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De boordradio niet, het slingeren welVoor de race echt start hebben ze de opwarmronde. Zo slingeren veroorzaakt meer wrijving en dus temperatuur, waardoor de banden warmer worden. En aangezien Formule 1-banden beter werken met een wat hogere temperatuur slingeren veel coureurs als een gek tijdens de opwarmronde (of achter de safety car)
Veel aan de Formule 1 is best raar. Zoals banden maken die je na 150 kilometer al moet wisselen, in een auto die je niet zelf kan starten en die ook niet aan kan voordat er minutenlang heet water doorheen is gepompt. Praktisch is andersquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
M'n moeder die eens de kamer binnenkwam toen ik ergens in 1995 een F1 wedstrijd zat te kijken "waarom slingeren ze zo?"
Soms zelfs maar 75km... 3 rondjes gebruikt in Q2 (outlap, qualify, inlap) en 12 rondjes in de race...quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Veel aan de Formule 1 is best raar. Zoals banden maken die je na 150 kilometer al moet wisselen, in een auto die je niet zelf kan starten en die ook niet aan kan voordat er minutenlang heet water doorheen is gepompt. Praktisch is anders
Of zoals vroeger met de tankstops, dat het over de hele race sneller kon zijn om drie keer te stoppen om bij te tanken dan twee of een keerquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Soms zelfs maar 75km... 3 rondjes gebruikt in Q2 (outlap, qualify, inlap) en 12 rondjes in de race...
Magny-Cours 2004quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of zoals vroeger met de tankstops, dat het over de hele race sneller kon zijn om drie keer te stoppen om bij te tanken dan twee of een keer
Ik wilde zeggen "only in America", maar ik ben eigenlijk bang dat je er hier in Europa ook wel een paar zou kunnen vinden.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:41 schreef MaGNeT het volgende:
Er bestaan blijkbaar homo sapiens die niet weten...
Nog dichterbij zelfs.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen "only in America", maar ik ben eigenlijk bang dat je er hier in Europa ook wel een paar zou kunnen vinden.
Die filmpjes kijk ik vaker. Hilarisch, plaatsvervangende schaamte altijd.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:41 schreef MaGNeT het volgende:
Er bestaan blijkbaar homo sapiens die niet weten...
Je moet het mij ook niet vragenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die filmpjes kijk ik vaker. Hilarisch, plaatsvervangende schaamte altijd.![]()
Toevallig eerder nog vandaag een filmpje gezien dat mensen werden gevraagd welk boek ze het laatst hadden gelezen en er zat een bibliothecaresse bij die niet 1 titel op kon noemen.![]()
Tuurlijk allemaal geknipt om een zo cringy mogelijke compilatie te maken, maar het blijft geinig om te zien.
Ik wilde ook Nederland zeggen ipv Europa, maar daar was nog dat kleine beetje hoop wat als een soort IKEA lamp haar licht op mijn gemoed strooide als was het een semi-groot podium in Tel Aviv.quote:
Zal ik het doen dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:03 schreef MaGNeT het volgende:
Nee, ik ga de TT niet kapen deze keer.
*** zit op handen ***
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |