Oke Jos Brechquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:25 schreef Zipportal het volgende:
Daar in A'dam hebben ze het fenomeen " entrada". Gewoon een duur woord voor mars en zo naar het stadion lopen en als mongolen gedragen.
Entrada in de gracht.
Wat doen jullie in het dorp?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:25 schreef Zipportal het volgende:
Daar in A'dam hebben ze het fenomeen " entrada". Gewoon een duur woord voor mars en zo naar het stadion lopen en als mongolen gedragen.
Entrada in de gracht.
Ziedend.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:25 schreef Zipportal het volgende:
Entrada in de gracht.
Leuk feitje: In Amsterdam Zuidoost (waar de Johan Cruijff Arena staat) is er ook een bedrijventerrein genaamd Entrada.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:25 schreef Zipportal het volgende:
Entrada in de gracht.
Wie is die chick in je UI?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:28 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal voor meer leuke feitjes kun je mij of GGMM altijd een DM sturen. Dat weet je.
Leuk feitje; De prostaat van de man kun je melken. In de anus voel je een klein bobbeltje wat de prostaat is. Hierdoor kom je spuitend klaar @Wereldgozerquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leuk feitje: In Amsterdam Zuidoost (waar de Johan Cruijff Arena staat) is er ook een bedrijventerrein genaamd Entrada.
ASSPUSSY.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leuk feitje; De prostaat van de man kun je melken. In de anus voel je een klein bobbeltje wat de prostaat is. Hierdoor kom je spuitend klaar @:Wereldgozer
De ArenA is gebouwd op beton. #OdeAanBetondorpquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:28 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal voor meer leuke feitjes kun je mij of GGMM altijd een DM sturen. Dat weet je.
Meestal stoppen ze onder een viaduct zodat het er lekker gek uitziet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:25 schreef Zipportal het volgende:
Entrada in de gracht.
Klopt en Feyenoorders storten wij in beton #HOLLEEDEREDquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De ArenA is gebouwd op beton. #OdeAanBetondorp
Schuilen voor de regen en nog meer dingetjes.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal stoppen ze onder een viaduct zodat het er lekker gek uitziet.
De NEUSjes winnen de 100 mtr sprintquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:25 schreef Zipportal het volgende:
Entrada in de gracht.
We zijn aan het eten...quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leuk feitje; De prostaat van de man kun je melken. In de anus voel je een klein bobbeltje wat de prostaat is. Hierdoor kom je spuitend klaar @:Wereldgozer
Eet smakelijkquote:
Ik kan heel veel in je moeke pompen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:31 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch heb ik er een hard hoofd in. Die Engelsen kunnen zoveel energie in een wedstrijd pompen. Daar voetbal je moeilijk onderuit. Dat hebben we gisteren zelfs gezien met Barca.²
Concentratiegebrek genotquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:31 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch heb ik er een hard hoofd in. Die Engelsen kunnen zoveel energie in een wedstrijd pompen. Daar voetbal je moeilijk onderuit. Dat hebben we gisteren zelfs gezien met Barca.²
Nee Barca kan er achterin gewoon niet zoveel vanquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:32 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Concentratiegebrek genot
Messi en co dachten dat ze er al waren²
wat moet je?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:21 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm
@:johannes_vermeer
@:dj_day-v
@:coco.
@:rensajacied
@:lange_lans
@:tarado
@:karina
@:napoleonfour
@:lavenderr
@:scrummie2.0
@:lenny_leonard
@:elan
@:timmmmm
@:mexicanobakker
@:saind
@:mansjester
Ze moeten die grote neger weer achterin zittenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee Barca kan er achterin gewoon niet zoveel van
Ja, maar ik zie veel parallellen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:32 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Concentratiegebrek genot
Messi en co dachten dat ze er al waren²
Alsof voetballers daar een neuk om geven. Bankrekening genot.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:33 schreef TLC het volgende:
Waarom zou van der Beek naar Real Madrid gaan ? dat is toch sportief een stap achter uit ?
De Jong wordt een betere god dan Messiquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie veel parallellen.
Engelse ploeg tegen een voetballende ploeg
Verdedigen van een voorsprong
En in de situatie van Ajax is de voorsprong zelfs kleiner en voetballen ze minder dan Barcelona. En ze hebben geen Messi.²
hahahahahahahhaquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:36 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Is voetbal gaan kijken bij vrienden
Maar even serieus, waar is hij?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:36 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Had ik maar vriendenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:36 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
ik door haar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:37 schreef Karina het volgende:
Ik zie helene liever niet meer ik word een beetje moe van haar steeds.
Ok Wimquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:37 schreef Karina het volgende:
Het kan alle kanten op gaanquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:38 schreef Machielovic het volgende:
Ik denk een krappe 1-0 maar acht 0-1 verlengen en door op pingels ook mogelijk maar een makkie wordt het zeker niet.
Eens.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:37 schreef Karina het volgende:
Doe dan ook niet zoveel moeite om haar te kunnen zienquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:37 schreef Karina het volgende:
Nog een minuut of 40. Maar wat doe je betrokken man?quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nog een minuut of 40-45 Maar wat doe je betrokken man?²
quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zoveel moeite om haar te kunnen zien
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
Hoe bedoel je? ZIjn al dik uur aan het uitzenden ook, vanaf locatie?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:42 schreef danos het volgende:
Lollig hoor, vorige week pakt Ziggo enorm uit, en nu niks
Wie zitten er in de studio?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? ZIjn al dik uur aan het uitzenden ook, vanaf locatie?
Geen idee, ik zapte en zag Jack met Wim en Louis staan geloof ik. Maar kijk de wedstrijden heel het seizoen al op Veronica, dus nu ookquote:
Heel goed.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Geen idee, ik zapte en zag Jack met Wim en Louis staan geloof ik. Maar kijk de wedstrijden heel het seizoen al op Veronica, dus nu ook
quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:40 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
HAXBALL voor halve finale https://www.haxball.com/play?c=NHSKH2kqpjk
HAXBALL voor halve finale https://www.haxball.com/play?c=NHSKH2kqpjk
HAXBALL voor halve finale https://www.haxball.com/play?c=NHSKH2kqpjkAapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
90 minuten langquote:
PUMPEDquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:47 schreef Machielovic het volgende:
[..]
90 minuten lang
Voor onze club uit amsterdam
Gekkenhuis op de tribune
Niemand die ons stoppen kan
La lala la AJAX AMSTERDAM
Zo wordt ie waarschijnlijk zelf vaak genoemd dus had even zoiets van 'wtf?"quote:
Makes us Qquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hihi ik heb andere beelden ik kijk bij de Commerciële Belg " Q2 "
Jij mag datquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hihi ik heb andere beelden ik kijk bij de Commerciële Belg " Q2 "
Ziggoquote:
Gewoon heen en weer switchen.quote:
Fijnquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks kippenvel bij de CL Hymne
Ik ben echt wel Ajacied Vanavond
Mooie goal van Gievenbeck inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:49 schreef Vollenhoven het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GOALASOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Alleen geen F1.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
ZiggoBeetje teveel betalen om tv te kijken. NLE hier, 35 euro p maand incl glasvezel internet
Tweede helft ben ik erbij. Moet zo nog even weg. Radio langs de lijn voor mij de eerste helft.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:21 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm
@:johannes_vermeer
@:dj_day-v
@:coco.
@:rensajacied
@:lange_lans
@:tarado
@:karina
@:napoleonfour
@:lavenderr
@:scrummie2.0
@:lenny_leonard
@:elan
@:timmmmm
@:mexicanobakker
@:saind
@:mansjester
Niet je ouders laten betalenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
ZiggoBeetje teveel betalen om tv te kijken. NLE hier, 35 euro p maand incl glasvezel internet
Doet die inderdaadquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uiteraard. Hopelijk El Sierd die commentaar geeft
dst mujn, is dat limburgs?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:52 schreef Adames het volgende:
El sierd is ook de reden dst mujn vriendin kijkt. Ze kende hem niet maar was na 1 wedstrijd fan
5-0 staat er niet bij dus niet gekliktquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:52 schreef µ het volgende:
VBL / [CL]Ajax v Tottenham #10 GEKOLONISEERD
[ afbeelding ]
Ben je niet voor het Nederlands voetbal?quote:
Koop je net 2 latte frappe pumpin makkochino voorquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Dan betaal je dus 20-30 meer puur voor F1. LOL
quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:52 schreef Adames het volgende:
El sierd is ook de reden dst mujn vriendin kijkt. Ze kende hem niet maar was na 1 wedstrijd fan
Erg he die manquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:53 schreef Toefjes het volgende:
Wat moet dat toch moeilijk zijn, van Gaal interviewen
Hoi Karinaquote:
Ik wist niet dat het Nederlands elftal speelt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben je niet voor het Nederlands voetbal?
Mad. Jellyquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het Nederlands elftal speelt.
Overigens werd gevraagd wat ik denk, niet wat ik hoop.
Niet dat dat het zou veranderen. Ik ben wel weer klaar met die Ajaxhype, gedoe allemaal. Iedereen loopt er overheen te spuiten als een minderjarig hoertje, geil dat ze zijn er iets over te vertellen terwijl ze net 2 wedstrijden gezien hebben. Bah
Ga het FvD-topic maar weer lastig vallen ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet dat dat het zou veranderen. Ik ben wel weer klaar met die Ajaxhype, gedoe allemaal. Iedereen loopt er overheen te spuiten als een minderjarig hoertje, geil dat ze zijn er iets over te vertellen terwijl ze net 2 wedstrijden gezien hebben. Bah
Nederlands voetbal zijn ook Nederlandse ploegen in Europese competitiesquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kom bij NLE uit op 55 euro en dan heb ik maar 100 Mbs ipv 250 Mbs nu.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Dan betaal je dus 20-30 meer puur voor F1. LOL
*isquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nederlands voetbal zijn ook Nederlandse ploegen in Europese competities
quote:
Hoef je niet zo veel voor te doen toch? Die kan er niet zo veel van dit seizoenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dollgod gaat ons er doorheen slepen.
Spurs hebben hem niet zien spelen, weten niet hoe ze het aan moeten pakken.
Herres op de bank als David Neres.quote:
Ik nietquote:
0-5quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:59 schreef opreis het volgende:
Dus dolberg en 2 spelers die aan de ramadan doen?
Opvallend en kut welquote:
Kutquote:
Zijn er bij Tottenham ook ramadammers?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:59 schreef opreis het volgende:
Ik gok dat de ramaddanners een dagje vrij hebben genomen ervan hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:59 schreef opreis het volgende:
sowquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon doen Tim, je bent toch al moddervet
Ziyech is niet bekend tochquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:59 schreef opreis het volgende:
Dit is een uitstekend puntquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon doen Tim, je bent toch al moddervet
Zie ik eruit alsof ik dat weet?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn er bij Tottenham ook ramadammers?
Denk Aliquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn er bij Tottenham ook ramadammers?
Ik heb dit al eerder gelezenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:00 schreef Falco het volgende:
Tottenham gaat winnen met 2 - 0. U las het hier voor het eerst.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Concentreer jij je lekker op je eigen cluppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |