Alsof voetballers daar een neuk om geven. Bankrekening genot.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:33 schreef TLC het volgende:
Waarom zou van der Beek naar Real Madrid gaan ? dat is toch sportief een stap achter uit ?
De Jong wordt een betere god dan Messiquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie veel parallellen.
Engelse ploeg tegen een voetballende ploeg
Verdedigen van een voorsprong
En in de situatie van Ajax is de voorsprong zelfs kleiner en voetballen ze minder dan Barcelona. En ze hebben geen Messi.²
hahahahahahahhaquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:36 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Is voetbal gaan kijken bij vrienden
Maar even serieus, waar is hij?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:36 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Had ik maar vriendenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:36 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
ik door haar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:37 schreef Karina het volgende:
Ik zie helene liever niet meer ik word een beetje moe van haar steeds.
Ok Wimquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:37 schreef Karina het volgende:
Het kan alle kanten op gaanquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:38 schreef Machielovic het volgende:
Ik denk een krappe 1-0 maar acht 0-1 verlengen en door op pingels ook mogelijk maar een makkie wordt het zeker niet.
Eens.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:37 schreef Karina het volgende:
Doe dan ook niet zoveel moeite om haar te kunnen zienquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:37 schreef Karina het volgende:
Nog een minuut of 40. Maar wat doe je betrokken man?quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nog een minuut of 40-45 Maar wat doe je betrokken man?²
quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zoveel moeite om haar te kunnen zien
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |