Makes us Qquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hihi ik heb andere beelden ik kijk bij de Commerciële Belg " Q2 "
Jij mag datquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hihi ik heb andere beelden ik kijk bij de Commerciële Belg " Q2 "
Ziggoquote:
Gewoon heen en weer switchen.quote:
Fijnquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks kippenvel bij de CL Hymne
Ik ben echt wel Ajacied Vanavond
Mooie goal van Gievenbeck inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:49 schreef Vollenhoven het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GOALASOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Alleen geen F1.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
ZiggoBeetje teveel betalen om tv te kijken. NLE hier, 35 euro p maand incl glasvezel internet
Tweede helft ben ik erbij. Moet zo nog even weg. Radio langs de lijn voor mij de eerste helft.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:21 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm
@:johannes_vermeer
@:dj_day-v
@:coco.
@:rensajacied
@:lange_lans
@:tarado
@:karina
@:napoleonfour
@:lavenderr
@:scrummie2.0
@:lenny_leonard
@:elan
@:timmmmm
@:mexicanobakker
@:saind
@:mansjester
Niet je ouders laten betalenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
ZiggoBeetje teveel betalen om tv te kijken. NLE hier, 35 euro p maand incl glasvezel internet
Doet die inderdaadquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uiteraard. Hopelijk El Sierd die commentaar geeft
dst mujn, is dat limburgs?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:52 schreef Adames het volgende:
El sierd is ook de reden dst mujn vriendin kijkt. Ze kende hem niet maar was na 1 wedstrijd fan
5-0 staat er niet bij dus niet gekliktquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:52 schreef µ het volgende:
VBL / [CL]Ajax v Tottenham #10 GEKOLONISEERD
[ afbeelding ]
Ben je niet voor het Nederlands voetbal?quote:
Koop je net 2 latte frappe pumpin makkochino voorquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Dan betaal je dus 20-30 meer puur voor F1. LOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |