Hoe bedoel je? ZIjn al dik uur aan het uitzenden ook, vanaf locatie?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:42 schreef danos het volgende:
Lollig hoor, vorige week pakt Ziggo enorm uit, en nu niks
Wie zitten er in de studio?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? ZIjn al dik uur aan het uitzenden ook, vanaf locatie?
Geen idee, ik zapte en zag Jack met Wim en Louis staan geloof ik. Maar kijk de wedstrijden heel het seizoen al op Veronica, dus nu ookquote:
Heel goed.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Geen idee, ik zapte en zag Jack met Wim en Louis staan geloof ik. Maar kijk de wedstrijden heel het seizoen al op Veronica, dus nu ook
quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:40 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
HAXBALL voor halve finale https://www.haxball.com/play?c=NHSKH2kqpjk
HAXBALL voor halve finale https://www.haxball.com/play?c=NHSKH2kqpjk
HAXBALL voor halve finale https://www.haxball.com/play?c=NHSKH2kqpjkAapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
90 minuten langquote:
PUMPEDquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:47 schreef Machielovic het volgende:
[..]
90 minuten lang
Voor onze club uit amsterdam
Gekkenhuis op de tribune
Niemand die ons stoppen kan
La lala la AJAX AMSTERDAM
Zo wordt ie waarschijnlijk zelf vaak genoemd dus had even zoiets van 'wtf?"quote:
Makes us Qquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hihi ik heb andere beelden ik kijk bij de Commerciële Belg " Q2 "
Jij mag datquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hihi ik heb andere beelden ik kijk bij de Commerciële Belg " Q2 "
Ziggoquote:
Gewoon heen en weer switchen.quote:
Fijnquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks kippenvel bij de CL Hymne
Ik ben echt wel Ajacied Vanavond
Mooie goal van Gievenbeck inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:49 schreef Vollenhoven het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GOALASOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Alleen geen F1.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
ZiggoBeetje teveel betalen om tv te kijken. NLE hier, 35 euro p maand incl glasvezel internet
Tweede helft ben ik erbij. Moet zo nog even weg. Radio langs de lijn voor mij de eerste helft.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:21 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm
@:johannes_vermeer
@:dj_day-v
@:coco.
@:rensajacied
@:lange_lans
@:tarado
@:karina
@:napoleonfour
@:lavenderr
@:scrummie2.0
@:lenny_leonard
@:elan
@:timmmmm
@:mexicanobakker
@:saind
@:mansjester
Niet je ouders laten betalenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
ZiggoBeetje teveel betalen om tv te kijken. NLE hier, 35 euro p maand incl glasvezel internet
Doet die inderdaadquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uiteraard. Hopelijk El Sierd die commentaar geeft
dst mujn, is dat limburgs?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:52 schreef Adames het volgende:
El sierd is ook de reden dst mujn vriendin kijkt. Ze kende hem niet maar was na 1 wedstrijd fan
5-0 staat er niet bij dus niet gekliktquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:52 schreef µ het volgende:
VBL / [CL]Ajax v Tottenham #10 GEKOLONISEERD
[ afbeelding ]
Ben je niet voor het Nederlands voetbal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |