Wat doet-ie met al die dekentjes? Ik hoor je niet anders dan over het maken van dekentjes voor je ratten.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Jammer Elvis morgen een nieuwe zoeken, nog vrij bijzonder dat hij het koud heeft, met een BMI van 42
Op liggen in zijn sputnik, en dan gooi ik ze weg bij de kooi schoonmaakquote:Op maandag 6 mei 2019 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat doet-ie met al die dekentjes? Ik hoor je niet anders dan over het maken van dekentjes voor je ratten.
Echt eh?quote:Op maandag 6 mei 2019 00:47 schreef TillyB het volgende:
Zigeunerrattenbeetje met een dekentje gaan liggen
Hoe weet je of een rat het koud heeft? Zit-ie te rillen?quote:Op maandag 6 mei 2019 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Jammer Elvis morgen een nieuwe zoeken, nog vrij bijzonder dat hij het koud heeft, met een BMI van 42
Waarom was je ze niet?quote:Op maandag 6 mei 2019 00:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Op liggen in zijn sputnik, en dan gooi ik ze weg bij de kooi schoonmaak
Te veel moeitequote:
Man, man, man. Al is het wel zo dat mijn dekentje de laatste tijd door de kat gebruikt is en nu te harig is om zelf te gebruiken.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Volgens GB ben je namelijk een zigeuner als je met een dekentje op de bank zit
Dan roept ie de toorn van De Dees over zich af.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Volgens GB ben je namelijk een zigeuner als je met een dekentje op de bank zit
Nee babydekentjes zijn wel guitigquote:Op maandag 6 mei 2019 00:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan roept ie de toorn van De Dees over zich af.
Eerst even met een kledingroller overheen gaan anders?quote:Op maandag 6 mei 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Man, man, man. Al is het wel zo dat mijn dekentje de laatste tijd door de kat gebruikt is en nu te harig is om zelf te gebruiken.Ik weet niet of mijn wasmachine blij wordt van zoveel haar.
Of duct tape.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eerst even met een kledingroller overheen gaan anders?
quote:Op maandag 6 mei 2019 00:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan roept ie de toorn van De Dees over zich af.
Daarna gaat-ie nog even full retard, met stollen:twitter:JerryFalwellJr twitterde op zondag 05-05-2019 om 03:00:46After the best week ever for @realDonaldTrump - no obstruction, no collusion, NYT admits @BarackObama did spy on his campaign, & the economy is soaring. I now support reparations-Trump should have 2 yrs added to his 1st term as pay back for time stolen by this corrupt failed coup reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-05-2019 om 23:26:47Despite the tremendous success that I have had as President, including perhaps the greatest ECONOMY and most successful first two years of any President in history, they have stollen two years of my (our) Presidency (Collusion Delusion) that we will never be able to get back..... reageer retweet
NEVER FORGET!twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-05-2019 om 23:26:47....The Witch Hunt is over but we will never forget. MAKE AMERICA GREAT AGAIN! reageer retweet
Alsof ik een kledingroller heb.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eerst even met een kledingroller overheen gaan anders?
Hij poept in z'n broek bij het idee dat Mueller wel eens zou moeten getuigen in Congress.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:56 schreef Recce het volgende:
Dit retweet Trump gewoon even:Daarna gaat-ie nog even full retard, met stollen:twitter:JerryFalwellJr twitterde op zondag 05-05-2019 om 03:00:46After the best week ever for @:realDonaldTrump - no obstruction, no collusion, NYT admits @:BarackObama did spy on his campaign, & the economy is soaring. I now support reparations-Trump should have 2 yrs added to his 1st term as pay back for time stolen by this corrupt failed coup reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-05-2019 om 23:26:47Despite the tremendous success that I have had as President, including perhaps the greatest ECONOMY and most successful first two years of any President in history, they have stollen two years of my (our) Presidency (Collusion Delusion) that we will never be able to get back..... reageer retweet
NEVER FORGET!twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-05-2019 om 23:26:47....The Witch Hunt is over but we will never forget. MAKE AMERICA GREAT AGAIN! reageer retweet
Bij Action. 1 euro. ken je lekker haren mee verwijderen. Wel een gesodemieter dat oude plakband eraf te halenquote:
Nah, dat soort dingen roept-ie al vanaf het begin, dus die is niet tweet echt opmerkelijk.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Despite the tremendous success that I have had as President, including perhaps the greatest ECONOMY and most successful first two years of any President in history.
![]()
![]()
Ik had er wel één een tijd geleden inderdaad, maar die was op.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen met huisdieren dat wel had
Ja, hij lijkt het niet zo'n strak plan te vinden dat Mueller z'n mond open mag doen. Ik vermoed dat dat ook niet gaat gebeuren.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij poept in z'n broek bij het idee dat Mueller wel eens zou moeten getuigen in Congress.
En wat lijkt Barr op Braindead2000, hč?
Ben benieuwd wat ie gaat doen met z’n leven nuquote:Op maandag 6 mei 2019 01:02 schreef Petzi het volgende:
[..]
Even in de verveldende ban van GJ Hennipman, maar snel weggeklikt en weer helemaal de oude
Love bedquote:Op maandag 6 mei 2019 01:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb Dees uitgebreid gecomplimenteerd met haar babydekentje, en ze wou er 1 maken voor mijn love bed
Vind haar erg aardigquote:Op maandag 6 mei 2019 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeker niet. Beide benen op de grond.
Erg hč?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:02 schreef Petzi het volgende:
[..]
Even in de verveldende ban van GJ Hennipman, maar snel weggeklikt en weer helemaal de oude
Het is wel uit met die Mariska hč?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ie gaat doen met z’n leven nu
4.80 bij 12.40.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb Dees uitgebreid gecomplimenteerd met haar babydekentje, en ze wou er 1 maken voor mijn love bed
Zal wel een erotische droom geweest zijn, gewoon Witquote:Op maandag 6 mei 2019 01:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zag al zo’n rood bed in de vorm van een hart voor me
quote:Op maandag 6 mei 2019 01:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zal wel een erotische droom geweest zijn, gewoon Wit
Een P is zo gezet.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:08 schreef Petzi het volgende:
Buiten zijn gebruik van drugs is ie volgens mij ook manisch depressief. En nu wil ie ineens een handtekeningenactie.
Niet zo gek als niemand weet wat er gebeurd isquote:Op maandag 6 mei 2019 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik snap geen zak van dat Bats Romy Mike verhaal
Maar Bats en Romy hebben ruzie?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niet zo gek als niemand weet wat er gebeurd is
Lijkt me niet zo moeilijk. Marjet kwam al zo wat op hun schoot wonen.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik snap geen zak van dat Bats Romy Mike verhaal
Ik teken alle post met Zorroquote:
Ze lijken iig geen vrienden meer te zijn want nooit meer samen op insta. Maar Romy zat wel met Bil haar zus op strand een paar weken terug.quote:
Hij is iig volstrekt labiel en denkt zichzelf met jonko's roken wel een beetje in balans te kunnen houden. Dat is niet heel slim. Hij is gewoon verslaafd en dat vergroot z'n problemen alleen maar.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:08 schreef Petzi het volgende:
Buiten zijn gebruik van drugs is ie volgens mij ook manisch depressief. En nu wil ie ineens een handtekeningenactie.
Maar Bats heeft een vriend toch nu?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:11 schreef Petzi het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo moeilijk. Marjet kwam al zo wat op hun schoot wonen.
quote:Op maandag 6 mei 2019 01:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik teken alle post met Zorrozei die koerier van de telefoon, erm dit lijkt niet op u rijbewijs handtekening meneer
Oh ja dan hebben ze heibelz, maar hadden ze in Uto ook vaak zatquote:Op maandag 6 mei 2019 01:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze lijken iig geen vrienden meer te zijn want nooit meer samen op insta. Maar Romy zat wel met Bil haar zus op strand een paar weken terug.
Ongeveer sinds ze Mike leerde kennen zien we haar niet meer met Romy samenquote:Op maandag 6 mei 2019 01:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maar Bats heeft een vriend toch nu?
Ja voor een paar uur maar dit is al maandenquote:Op maandag 6 mei 2019 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ja dan hebben ze heibelz, maar hadden ze in Uto ook vaak zat
Was het niet Billy zelf? Want die lijkt niet meer heel erg op zichzelf/ Op die laatste foto tijdens de verbouwing was ze nauwelijks herkenbaar.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze lijken iig geen vrienden meer te zijn want nooit meer samen op insta. Maar Romy zat wel met Bil haar zus op strand een paar weken terug.
Apart jaquote:Op maandag 6 mei 2019 01:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ongeveer sinds ze Mike leerde kennen zien we haar niet meer met Romy samen
Alsof ze dat een worst zou zijnquote:Op maandag 6 mei 2019 01:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik teken alle post met Zorrozei die koerier van de telefoon, erm dit lijkt niet op u rijbewijs handtekening meneer
Ik zet vaak een kruisje.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee was zeker weten haar zus, Brigit oid. Die lach van Bil blijft iig hetzelfdequote:Op maandag 6 mei 2019 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was het niet Billy zelf? Want die lijkt niet meer heel erg op zichzelf/ Op die laatste foto tijdens de verbouwing was ze nauwelijks herkenbaar.
Ik doe maar watquote:
Vraag enkel wat er wordt bedoeld met Petzikrul, meer niet Dickiequote:Op maandag 6 mei 2019 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Geen wonder dat je altijd in gekut beland Petz, jij leest echt overal iets anders in
Mja ik kan me er ook niet druk over maken, lekker belangrijk met wie die wijven nu weer vrienden zijnquote:
Ja zoietsquote:Op maandag 6 mei 2019 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn pakketbezorger zet zelf een handtekening die beter bij mijn naam past dan ikzelf
quote:Op maandag 6 mei 2019 01:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mja ik kan me er ook niet druk over maken, lekker belangrijk met wie die wijven nu weer vrienden zijn
Ah, okéquote:Op maandag 6 mei 2019 01:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee was zeker weten haar zus, Brigit oid. Die lach van Bil blijft iig hetzelfdejammer dat ik dat niet kon laten horen middels dat gifje gisteren
Ik ookquote:
Nou persoonlijk vind ik jou daar wel verantwoordelijk voor. Je moet wel even dieper gaan in die relaties. We willen dat wetenquote:Op maandag 6 mei 2019 01:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mja ik kan me er ook niet druk over maken, lekker belangrijk met wie die wijven nu weer vrienden zijn
En die Beau komt weer terug naar NL. Lekker de rest van het jaar weer strontchagrijnig zijn over haar privileged comfortabele ‘vreselijke’ leven in Nederland. Was dat in Uto ook al zo’n zuur wijf?quote:
Persoonlijk vind ik dat een hele mooie vrouwquote:Op maandag 6 mei 2019 01:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker ding voor Lucky, en je hebt altijd zout bij de hand
[ afbeelding ]
Als jullie me nou ff crowdfunden ga ik het misschien overwegenquote:Op maandag 6 mei 2019 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou persoonlijk vind ik jou daar wel verantwoordelijk voor. Je moet wel even dieper gaan in die relaties. We willen dat weten
Vreselijk wijf, sloom dom en een aandachtshoerquote:Op maandag 6 mei 2019 01:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
En die Beau komt weer terug naar NL. Lekker de rest van het jaar weer strontchagrijnig zijn over haar privileged comfortabele ‘vreselijke’ leven in Nederland. Was dat in Uto ook al zo’n zuur wijf?
Ja doeiquote:Op maandag 6 mei 2019 01:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als jullie me nou ff crowdfunden ga ik het misschien overwegen
quote:Op maandag 6 mei 2019 01:15 schreef Petzi het volgende:
[..]
Vraag enkel wat er wordt bedoeld met Petzikrul, meer niet Dickie
quote:Op maandag 6 mei 2019 01:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker ding voor Lucky, en je hebt altijd zout bij de hand
[ afbeelding ]
Altijd van die sarcastische teksten bij haar foto's ja. En nee daar was ze het glimlachende lieverdje die mensen af wilde laten vallen. En als je een kilo kwijt wquote:Op maandag 6 mei 2019 01:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
En die Beau komt weer terug naar NL. Lekker de rest van het jaar weer strontchagrijnig zijn over haar privileged comfortabele ‘vreselijke’ leven in Nederland. Was dat in Uto ook al zo’n zuur wijf?
Dat moet toch haast wel. Want oppervlakkig beschouwd is er op z'n zachtst gezegd uiterlijk weinig mis met haar. Sportscholen vol mannen dromen van zo'n dame maar ze is wel al weer een flinke tijd single.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2019 01:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vreselijk wijf, sloom dom en een aandachtshoer
Oh ik zit nog na te hikken, even loerenquote:
Bas wou altijd sex, en dan ging ze quiz vragen stellen uit haar quizboekjequote:
Prik liever dat schijnheilige hoofd door kan dat hert niet uitstaanquote:Op maandag 6 mei 2019 01:21 schreef Petzi het volgende:
[..]
Altijd van die sarcastische teksten bij haar foto's ja. En nee daar was ze het glimlachende lieverdje die mensen af wilde laten vallen. En als je een kilo kwijt was mocht je een ballonetje doorprikken
Quizboekjequote:Op maandag 6 mei 2019 01:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Bas wou altijd sex, en dan ging ze quiz vragen stellen uit haar quizboekje
quote:
Ja dikke konten zijn in bij Tokkie'squote:Op maandag 6 mei 2019 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Die selfies van Rowena zijn ook wel grappig, die gaat met haar kont naar de camera staan
Ja, zij is heel ghetto en damn proud of it.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dikke konten zijn in bij Tokkie's
Ik kan niet meer, lig onder de tafel....quote:
Ja echtquote:Op maandag 6 mei 2019 01:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kan niet meer, lig onder de tafel....![]()
Zelden weer zo gelachen.
Met die geforceerde wenkbrauwen en die eeuwige drol op haar kopquote:Op maandag 6 mei 2019 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Die selfies van Rowena zijn ook wel grappig, die gaat met haar kont naar de camera staan
En haar hondjes gaan toevallig iedere keer dood net voor haar vakantie.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:26 schreef Petzi het volgende:
En het nieuwe woord, een bucketlist, in haar geval een Beaukut list. Echt vermoeiend
quote:Op maandag 6 mei 2019 01:28 schreef TillyB het volgende:
Wel aparte combi een ghetto skank die aan tannis doet
Datquote:Op maandag 6 mei 2019 01:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Met die geforceerde wenkbrauwen en die eeuwige drol op haar kop
Sinds de Williams-sisters kan dat natuurlijk.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:28 schreef TillyB het volgende:
Wel aparte combi een ghetto skank die aan tannis doet
Nouja echt ghetto is ze toch niet, ze wil het vooral heel graagquote:Op maandag 6 mei 2019 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sinds de Williams-sisters kan dat natuurlijk.
I know, ze is opeens ook weer enorm Moluks.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nouja echt ghetto is ze toch niet, ze wil het vooral heel graag
Jaquote:Op maandag 6 mei 2019 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
I know, ze is opeens ook weer enorm Moluks.
Ja ze was even zo netjes, maar al snel kwam de middelvinger weerquote:Op maandag 6 mei 2019 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
I know, ze is opeens ook weer enorm Moluks.
Die krijg ik elke dag, als ik in mijn Canta rij.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:33 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja ze was even zo netjes, maar al snel kwam de middelvinger weer
Opeens ook geen NLP-master meer. Was ze zo trots op dat ik het woord niet meer kon lezenquote:Op maandag 6 mei 2019 01:33 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja ze was even zo netjes, maar al snel kwam de middelvinger weer
Je hebt toch wel een klassieke Canta, hč? Niet die nieuwe Postman Patmobliel?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die krijg ik elke dag, als ik in mijn Canta rij.
Neu, gewoon de originele.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een klassieke Canta, hč? Niet die nieuwe Postman Patmobliel?
Bijna allemaal in Vught begonnenquote:Op maandag 6 mei 2019 01:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja was ze in UTO ook heel Moluks een periode RMS enz , en ging ze Moluks ''koken'' bonen met pindasaus
Ja Tilly brengt wat teweegquote:Op maandag 6 mei 2019 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opeens ook geen NLP-master meer. Was ze zo trots op dat ik het woord niet meer kon lezen
* Ghostbuster kijkt naar mergpijpjequote:Op maandag 6 mei 2019 01:38 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja Tilly brengt wat teweegEn dan die berichten op facebook van haar en Ruud voor die Fabiola omdat ze had gerapt , dat Rowena dacht te kunnen rappen omdat ze een keer lange Frans had gepijpt
Lange Frans is ook een zaadrapperquote:Op maandag 6 mei 2019 01:38 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja Tilly brengt wat teweegEn dan die berichten op facebook van haar en Ruud voor die Fabiola omdat ze had gerapt , dat Rowena dacht te kunnen rappen omdat ze een keer lange Frans had gepijpt
Ik heb Frans ook gepijpt maar die was niet zo lang gelukkigquote:Op maandag 6 mei 2019 01:38 schreef Petzi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2019 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb Frans ook gepijpt maar die was niet zo lang gelukkig
Hij bleef staan, gewoon staan....quote:Op maandag 6 mei 2019 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
GADVERDAMME!quote:Op maandag 6 mei 2019 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Met Jodie?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:41 schreef Petzi het volgende:
Toevallig iemand vanavond film gekeken, de escape room? Heb m opgenomen
Ja, was leuk, einde iets minder..quote:Op maandag 6 mei 2019 01:41 schreef Petzi het volgende:
Toevallig iemand vanavond film gekeken, de escape room? Heb m opgenomen
Zeker.quote:
Wie is John?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Kaylee heeft John gepijpt. Dat heb ik gehoord.
Broer van Linda.quote:
Wie is John?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Kaylee heeft John gepijpt. Dat heb ik gehoord.
Het zwarte gatquote:Op maandag 6 mei 2019 01:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou Rec gooi er maar even wat wetenschappelijke shit in, dit topic gaat down the drain zo
Wat doe ik in dat rijtje?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iedereen? Rowena, Soury en Recce zijn niet iedereen
quote:
Alle reclame is goedquote:Op maandag 6 mei 2019 01:45 schreef Amphorapotje het volgende:
Zal ik hem erin gooien hier @:Soury ??
Goeie vraagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Neuh, ben niet zo in vorm vandaag. Ook een beetje misselijk van een filmpje van die crash in Moskou.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou Rec gooi er maar even wat wetenschappelijke shit in, dit topic gaat down the drain zo
Gratis besnijdenisquote:Op maandag 6 mei 2019 01:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb je wel lef zeg als je je laat pijpen door de Muis respect voor dat
Zal wel een soort fetish zijn. Living on the edge of zoiets.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb je wel lef zeg als je je laat pijpen door de Muis respect voor dat
Welk filmpje?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh, ben niet zo in vorm vandaag. Ook een beetje misselijk van een filmpje van die crash in Moskou.
Klopt, één keer pijpen en drie keer gepepen.quote:
Misschien ging het over Soury.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij was zo stellig met je gatverdamme dat ik daar wel iets van moest denken.
Ja ik ben bescheidenquote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 01:46 schreef Amphorapotje het volgende:
Wie volgt Uto? Zie topic van Soury.Mijn Flash doet het niet. Dan moet ik opnieuw opstarten en zo. Dat doe ik pas morgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar nietquote:Op maandag 6 mei 2019 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn Flash doet het niet. Dan moet ik opnieuw opstarten en zo. Dat doe ik pas morgen.
Jah.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:50 schreef TillyB het volgende:
Als je die Kaylee niet kent dan is het erg ehh.. apart
Hoezo dat?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:50 schreef TillyB het volgende:
Die zit met een kater op zijn werk morgen als hij niet over een zeepje uitglijdtquote:Op maandag 6 mei 2019 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou wel heel onaardig van je zijn. Dat is meer iets voor Superbadeendje.
Iets met verband en uit elkaar rukken....quote:
Ik heb echt geen idee wie ze is. Ik ken er vier of zo. Hiske, die blonde wat oudere, Gerrit en die veganistische ouwe zemelaar. O en die bouwer met die rare neus. Vijf.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:50 schreef TillyB het volgende:
Nah, ik zeg gewoon graag gadverdamme bij dingen die Soury in haar mond stopt.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou wel heel onaardig van je zijn. Dat is meer iets voor Superbadeendje.
Ik weet alleen dat ze donkere krulletjes heeft en een setje is met die andere tattoogastquote:Op maandag 6 mei 2019 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie ze is. Ik ken er vier of zo. Hiske, die blonde wat oudere, Gerrit en die veganistische ouwe zemelaar. O en die bouwer met die rare neus. Vijf.
Ik hoop voor hem dat hij op kantoor niet ook van die grapaanvallen heeft.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zit met een kater op zijn werk morgen als hij niet over een zeepje uitglijdt
Zover reikt mijn kennis ook. Die blonde is wel een mooie vrouw.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie ze is. Ik ken er vier of zo. Hiske, die blonde wat oudere, Gerrit en die veganistische ouwe zemelaar. O en die bouwer met die rare neus. Vijf.
En dat zeg jij met al die kattenharen in je mond. Wat hebben die mannen hier toch met kattenquote:Op maandag 6 mei 2019 01:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik zeg gewoon graag gadverdamme bij dingen die Soury in haar mond stopt.
Is het pis on Soury dag vandaag ofzo, heb ik wat gemistquote:Op maandag 6 mei 2019 01:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou vooruit, I'll let you off the hook.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Donkere krullen? Die heeft John niet gepepenquote:Op maandag 6 mei 2019 01:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze donkere krulletjes heeft en een setje is met die andere tattoogast
Ohh dat kan wel eens een dingetje zijnquote:Op maandag 6 mei 2019 01:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat hij op kantoor niet ook van die grapaanvallen heeft.
Waarom zou ik kattenharen in m'n mond stoppen?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:54 schreef Petzi het volgende:
[..]
En dat zeg jij met al die kattenharen in je mond. Wat hebben die mannen hier toch met katten
Om de beurt gebeurt dat hierquote:Op maandag 6 mei 2019 01:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het pis on Soury dag vandaag ofzo, heb ik wat gemist
Nee, niets aan de hand.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het pis on Soury dag vandaag ofzo, heb ik wat gemist
Ik kan er tegen, jij niet.quote:
Is dat niks voor John?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Donkere krullen? Die heeft John niet gepepen
Dat getuf heb je met katten, of heb je naaktkatten?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom zou ik kattenharen in m'n mond stoppen?
En jij gaat met je auto naar een trimsalon met je hondjes ? Geen haren....quote:Op maandag 6 mei 2019 01:56 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat getuf heb je met katten, of heb je naaktkatten?
Nee, gewoon een "normale" kat. Ik heb bijna nooit kattenharen in m'n mond.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:56 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat getuf heb je met katten, of heb je naaktkatten?
Grappig willen zijn is een dodelijk foutjequote:Op maandag 6 mei 2019 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Humor is zo gevaarlijk. Zelfs als je wel goede grappen maakt.
John ziet niet zo best meer.quote:
"Bijna nooit"... zeg dat nou niet. Voor je het weet moet ik daar gewoon weer wat van gaan denken.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, gewoon een "normale" kat. Ik heb bijna nooit kattenharen in m'n mond.
quote:Op maandag 6 mei 2019 01:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Bijna nooit"... zeg dat nou niet. Voor je het weet moet ik daar gewoon weer wat van gaan denken.
Heb ze nooit gehad, wel over gedacht. Ze zitten overal en laten overal haar achter. Dat is mij verteld. Heb me er verder nooit in verdiept dus misschien totaal foutquote:Op maandag 6 mei 2019 01:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, gewoon een "normale" kat. Ik heb bijna nooit kattenharen in m'n mond.
Het kan ook het enige zijn wat je nog hebt om de dag door te komen zonder gek te wordenquote:Op maandag 6 mei 2019 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig willen zijn is een dodelijk foutje
Later Tilquote:
Kun je je jouw grapcentrum niet een keer uitzetten?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Bijna nooit"... zeg dat nou niet. Voor je het weet moet ik daar gewoon weer wat van gaan denken.
Daar hoef jij je dus geen zorgen over te makenquote:Op maandag 6 mei 2019 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig willen zijn is een dodelijk foutje
quote:Op maandag 6 mei 2019 02:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je je jouw grapcentrum niet een keer uitzetten?
Het is het enige wat ik nog heb ...quote:Op maandag 6 mei 2019 02:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je je jouw grapcentrum niet een keer uitzetten?
Ik zou dat niet kunnenquote:
Nah, ze zitten vooral op vaste plekken hoor. Het valt wel mee met het overal haar achterlaten.quote:Op maandag 6 mei 2019 02:00 schreef Petzi het volgende:
[..]
Heb ze nooit gehad, wel over gedacht. Ze zitten overal en laten overal haar achter. Dat is mij verteld. Heb me er verder nooit in verdiept dus misschien totaal fout
#metoo, alleen ben ik niet zo gevat, adrem, maar lachen helpt.quote:Op maandag 6 mei 2019 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is het enige wat ik nog heb ...
Lijkt me soms wel vermoeiend! Ben je in een depressieve bui, maken je hersenen nog steeds slechte grappen.quote:Op maandag 6 mei 2019 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is het enige wat ik nog heb ...
Nee klopt, dat komt op als poepquote:Op maandag 6 mei 2019 02:02 schreef Petzi het volgende:
[..]
Daar hoef jij je dus geen zorgen over te maken
Om slechte grappen, lachen meestal de mensen die ze zelf vertellen.quote:Op maandag 6 mei 2019 02:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me soms wel vermoeiend! Ben je in een depressieve bui, maken je hersenen nog steeds slechte grappen.
Nee, als ik echt een slechte dag heb ben ik echt niet grappig. Dan ben ik hooguit creatief in de beschrijving van de ellende die mij ten deel valt, maar meestal gewoon heel stil.quote:Op maandag 6 mei 2019 02:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me soms wel vermoeiend! Ben je in een depressieve bui, maken je hersenen nog steeds slechte grappen.
Ik vind mijn grappen meestal niet echt lollig.quote:Op maandag 6 mei 2019 02:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Om slechte grappen, lachen meestal de mensen die ze zelf vertellen.
Die van mij slaan kant noch wal.quote:Op maandag 6 mei 2019 02:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind mijn grappen meestal niet echt lollig.
Ah, dat centrum valt je dan niet lastig met grappen waar je geen behoefte aan hebt. Dat valt dan weer mee.quote:Op maandag 6 mei 2019 02:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, als ik echt een slechte dag heb ben ik echt niet grappig. Dan ben ik hooguit creatief in de beschrijving van de ellende die mij ten deel valt, maar meestal gewoon heel stil.
Herken ik wel, hele verhalen in mijzelf althans hoe ik het zie en hoezeer het niet kloptquote:Op maandag 6 mei 2019 02:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, als ik echt een slechte dag heb ben ik echt niet grappig. Dan ben ik hooguit creatief in de beschrijving van de ellende die mij ten deel valt, maar meestal gewoon heel stil.
Heb je nog een vraag? Want ik ga zo naar bed.quote:Op maandag 6 mei 2019 02:08 schreef Petzi het volgende:
[..]
Herken ik wel, hele verhalen in mijzelf althans hoe ik het zie en hoezeer het niet klopt
Humor kennen we hier niet.quote:Op maandag 6 mei 2019 02:09 schreef Soury het volgende:
Grappen en grappig zijn is sowieso fout. Ik krijg daar een Mounties gevoel bij. Humor hebben is beter
quote:Op maandag 6 mei 2019 02:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb je nog een vraag? Want ik ga zo naar bed.
quote:Op maandag 6 mei 2019 02:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb je nog een vraag? Want ik ga zo naar bed.
Ik zie er net één voorbij komenquote:
Mwah, ik weet niet of dat meevalt. Humor om te relativeren ken ik op zulke momenten ook niet.quote:Op maandag 6 mei 2019 02:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat centrum valt je dan niet lastig met grappen waar je geen behoefte aan hebt. Dat valt dan weer mee.
Dat verdwijnt bij mij ook vrij snel.quote:Op maandag 6 mei 2019 02:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet of dat meevalt. Humor om te relativeren ken ik op zulke momenten ook niet.
No way, ik ben de enige normale hierquote:Op maandag 6 mei 2019 02:12 schreef Amphorapotje het volgende:
80% is hier heel normaal, qua gedachtengang.
Wat is normaal?quote:Op maandag 6 mei 2019 02:12 schreef Amphorapotje het volgende:
80% is hier heel normaal, qua gedachtengang.
Welterusten!quote:Op maandag 6 mei 2019 02:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
No way, ik ben de enige normale hier![]()
Maar ik moet er nu ook nodig eens in duiken, tijd voor een grappig gifje![]()
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op maandag 6 mei 2019 02:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trusten
Ja, dat is een moeilijke vraag, op dit moment.quote:
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 02:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trusten
Pffffffffffffffffquote:
Ik heb een vraagquote:Op maandag 6 mei 2019 02:17 schreef Petzi het volgende:
Niet lang hoor, ga zo film kijken. Je kunt overigens zo wegwezen toch?
Wie?quote:
Ga je zwaaien?quote:
okquote:
Dat kun je zien als je met je muis op de topicname gaat staan.quote:Op maandag 6 mei 2019 02:23 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wel typisch dat bepaalde users hier echt alles teruglezen.
Je broer heeft de poen toch, niks lesbisch aanquote:Op maandag 6 mei 2019 02:26 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ben je een beetje lesbisch dat je alles over me terugleest?
quote:Op maandag 6 mei 2019 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Je broer heeft de poen toch, niks lesbisch aanIk vroeg me af of hij nog vrijgezel was
Snap niet helemaal wat je bedoelt met topicnamequote:Op maandag 6 mei 2019 02:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat kun je zien als je met je muis op de topicname gaat staan.
In dit geval heet het Ontplofte Pino's.quote:Op maandag 6 mei 2019 02:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Snap niet helemaal wat je bedoelt met topicname
Ok, nu vraag twee.quote:Op maandag 6 mei 2019 02:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nee is getrouwd met een soort van Mien Dobbelsteen die de dienst uitmaaktquote:Op maandag 6 mei 2019 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Je broer heeft de poen toch, niks lesbisch aanIk vroeg me af of hij nog vrijgezel was
Kijk dat biedt perspectief.quote:Op maandag 6 mei 2019 02:30 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nee is getrouwd met een soort van Mien Dobbelsteen die de dienst uitmaakt
als je op je naam klikt dus Petzi dan zien waar jij allemaal hebt gepostquote:Op maandag 6 mei 2019 02:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |