Mja ik kan me er ook niet druk over maken, lekker belangrijk met wie die wijven nu weer vrienden zijnquote:
Ja zoietsquote:Op maandag 6 mei 2019 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn pakketbezorger zet zelf een handtekening die beter bij mijn naam past dan ikzelf
quote:Op maandag 6 mei 2019 01:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mja ik kan me er ook niet druk over maken, lekker belangrijk met wie die wijven nu weer vrienden zijn
Ah, okéquote:Op maandag 6 mei 2019 01:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee was zeker weten haar zus, Brigit oid. Die lach van Bil blijft iig hetzelfdejammer dat ik dat niet kon laten horen middels dat gifje gisteren
Ik ookquote:
Nou persoonlijk vind ik jou daar wel verantwoordelijk voor. Je moet wel even dieper gaan in die relaties. We willen dat wetenquote:Op maandag 6 mei 2019 01:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mja ik kan me er ook niet druk over maken, lekker belangrijk met wie die wijven nu weer vrienden zijn
En die Beau komt weer terug naar NL. Lekker de rest van het jaar weer strontchagrijnig zijn over haar privileged comfortabele ‘vreselijke’ leven in Nederland. Was dat in Uto ook al zo’n zuur wijf?quote:
Persoonlijk vind ik dat een hele mooie vrouwquote:Op maandag 6 mei 2019 01:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker ding voor Lucky, en je hebt altijd zout bij de hand
[ afbeelding ]
Als jullie me nou ff crowdfunden ga ik het misschien overwegenquote:Op maandag 6 mei 2019 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou persoonlijk vind ik jou daar wel verantwoordelijk voor. Je moet wel even dieper gaan in die relaties. We willen dat weten
Vreselijk wijf, sloom dom en een aandachtshoerquote:Op maandag 6 mei 2019 01:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
En die Beau komt weer terug naar NL. Lekker de rest van het jaar weer strontchagrijnig zijn over haar privileged comfortabele ‘vreselijke’ leven in Nederland. Was dat in Uto ook al zo’n zuur wijf?
Ja doeiquote:Op maandag 6 mei 2019 01:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als jullie me nou ff crowdfunden ga ik het misschien overwegen
quote:Op maandag 6 mei 2019 01:15 schreef Petzi het volgende:
[..]
Vraag enkel wat er wordt bedoeld met Petzikrul, meer niet Dickie
quote:Op maandag 6 mei 2019 01:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker ding voor Lucky, en je hebt altijd zout bij de hand
[ afbeelding ]
Altijd van die sarcastische teksten bij haar foto's ja. En nee daar was ze het glimlachende lieverdje die mensen af wilde laten vallen. En als je een kilo kwijt wquote:Op maandag 6 mei 2019 01:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
En die Beau komt weer terug naar NL. Lekker de rest van het jaar weer strontchagrijnig zijn over haar privileged comfortabele ‘vreselijke’ leven in Nederland. Was dat in Uto ook al zo’n zuur wijf?
Dat moet toch haast wel. Want oppervlakkig beschouwd is er op z'n zachtst gezegd uiterlijk weinig mis met haar. Sportscholen vol mannen dromen van zo'n dame maar ze is wel al weer een flinke tijd single.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2019 01:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vreselijk wijf, sloom dom en een aandachtshoer
Oh ik zit nog na te hikken, even loerenquote:
Bas wou altijd sex, en dan ging ze quiz vragen stellen uit haar quizboekjequote:
Prik liever dat schijnheilige hoofd door kan dat hert niet uitstaanquote:Op maandag 6 mei 2019 01:21 schreef Petzi het volgende:
[..]
Altijd van die sarcastische teksten bij haar foto's ja. En nee daar was ze het glimlachende lieverdje die mensen af wilde laten vallen. En als je een kilo kwijt was mocht je een ballonetje doorprikken
Quizboekjequote:Op maandag 6 mei 2019 01:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Bas wou altijd sex, en dan ging ze quiz vragen stellen uit haar quizboekje
quote:
Ja dikke konten zijn in bij Tokkie'squote:Op maandag 6 mei 2019 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Die selfies van Rowena zijn ook wel grappig, die gaat met haar kont naar de camera staan
Ja, zij is heel ghetto en damn proud of it.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dikke konten zijn in bij Tokkie's
Ik kan niet meer, lig onder de tafel....quote:
Ja echtquote:Op maandag 6 mei 2019 01:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kan niet meer, lig onder de tafel....![]()
Zelden weer zo gelachen.
Met die geforceerde wenkbrauwen en die eeuwige drol op haar kopquote:Op maandag 6 mei 2019 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Die selfies van Rowena zijn ook wel grappig, die gaat met haar kont naar de camera staan
En haar hondjes gaan toevallig iedere keer dood net voor haar vakantie.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:26 schreef Petzi het volgende:
En het nieuwe woord, een bucketlist, in haar geval een Beaukut list. Echt vermoeiend
quote:Op maandag 6 mei 2019 01:28 schreef TillyB het volgende:
Wel aparte combi een ghetto skank die aan tannis doet
Datquote:Op maandag 6 mei 2019 01:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Met die geforceerde wenkbrauwen en die eeuwige drol op haar kop
Sinds de Williams-sisters kan dat natuurlijk.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:28 schreef TillyB het volgende:
Wel aparte combi een ghetto skank die aan tannis doet
Nouja echt ghetto is ze toch niet, ze wil het vooral heel graagquote:Op maandag 6 mei 2019 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sinds de Williams-sisters kan dat natuurlijk.
I know, ze is opeens ook weer enorm Moluks.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nouja echt ghetto is ze toch niet, ze wil het vooral heel graag
Jaquote:Op maandag 6 mei 2019 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
I know, ze is opeens ook weer enorm Moluks.
Ja ze was even zo netjes, maar al snel kwam de middelvinger weerquote:Op maandag 6 mei 2019 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
I know, ze is opeens ook weer enorm Moluks.
Die krijg ik elke dag, als ik in mijn Canta rij.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:33 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja ze was even zo netjes, maar al snel kwam de middelvinger weer
Opeens ook geen NLP-master meer. Was ze zo trots op dat ik het woord niet meer kon lezenquote:Op maandag 6 mei 2019 01:33 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja ze was even zo netjes, maar al snel kwam de middelvinger weer
Je hebt toch wel een klassieke Canta, hè? Niet die nieuwe Postman Patmobliel?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die krijg ik elke dag, als ik in mijn Canta rij.
Neu, gewoon de originele.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een klassieke Canta, hè? Niet die nieuwe Postman Patmobliel?
Bijna allemaal in Vught begonnenquote:Op maandag 6 mei 2019 01:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja was ze in UTO ook heel Moluks een periode RMS enz , en ging ze Moluks ''koken'' bonen met pindasaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |