quote:
Ja dikke konten zijn in bij Tokkie'squote:Op maandag 6 mei 2019 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Die selfies van Rowena zijn ook wel grappig, die gaat met haar kont naar de camera staan
Ja, zij is heel ghetto en damn proud of it.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dikke konten zijn in bij Tokkie's
Ik kan niet meer, lig onder de tafel....quote:
Ja echtquote:Op maandag 6 mei 2019 01:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kan niet meer, lig onder de tafel....![]()
Zelden weer zo gelachen.
Met die geforceerde wenkbrauwen en die eeuwige drol op haar kopquote:Op maandag 6 mei 2019 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Die selfies van Rowena zijn ook wel grappig, die gaat met haar kont naar de camera staan
En haar hondjes gaan toevallig iedere keer dood net voor haar vakantie.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:26 schreef Petzi het volgende:
En het nieuwe woord, een bucketlist, in haar geval een Beaukut list. Echt vermoeiend
quote:Op maandag 6 mei 2019 01:28 schreef TillyB het volgende:
Wel aparte combi een ghetto skank die aan tannis doet
Datquote:Op maandag 6 mei 2019 01:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Met die geforceerde wenkbrauwen en die eeuwige drol op haar kop
Sinds de Williams-sisters kan dat natuurlijk.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:28 schreef TillyB het volgende:
Wel aparte combi een ghetto skank die aan tannis doet
Nouja echt ghetto is ze toch niet, ze wil het vooral heel graagquote:Op maandag 6 mei 2019 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sinds de Williams-sisters kan dat natuurlijk.
I know, ze is opeens ook weer enorm Moluks.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nouja echt ghetto is ze toch niet, ze wil het vooral heel graag
Jaquote:Op maandag 6 mei 2019 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
I know, ze is opeens ook weer enorm Moluks.
Ja ze was even zo netjes, maar al snel kwam de middelvinger weerquote:Op maandag 6 mei 2019 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
I know, ze is opeens ook weer enorm Moluks.
Die krijg ik elke dag, als ik in mijn Canta rij.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:33 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja ze was even zo netjes, maar al snel kwam de middelvinger weer
Opeens ook geen NLP-master meer. Was ze zo trots op dat ik het woord niet meer kon lezenquote:Op maandag 6 mei 2019 01:33 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja ze was even zo netjes, maar al snel kwam de middelvinger weer
Je hebt toch wel een klassieke Canta, hè? Niet die nieuwe Postman Patmobliel?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die krijg ik elke dag, als ik in mijn Canta rij.
Neu, gewoon de originele.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een klassieke Canta, hè? Niet die nieuwe Postman Patmobliel?
Bijna allemaal in Vught begonnenquote:Op maandag 6 mei 2019 01:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja was ze in UTO ook heel Moluks een periode RMS enz , en ging ze Moluks ''koken'' bonen met pindasaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |