Ik had er wel één een tijd geleden inderdaad, maar die was op.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen met huisdieren dat wel had
Ja, hij lijkt het niet zo'n strak plan te vinden dat Mueller z'n mond open mag doen. Ik vermoed dat dat ook niet gaat gebeuren.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij poept in z'n broek bij het idee dat Mueller wel eens zou moeten getuigen in Congress.
En wat lijkt Barr op Braindead2000, hè?
Ben benieuwd wat ie gaat doen met z’n leven nuquote:Op maandag 6 mei 2019 01:02 schreef Petzi het volgende:
[..]
Even in de verveldende ban van GJ Hennipman, maar snel weggeklikt en weer helemaal de oude
Love bedquote:Op maandag 6 mei 2019 01:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb Dees uitgebreid gecomplimenteerd met haar babydekentje, en ze wou er 1 maken voor mijn love bed
Vind haar erg aardigquote:Op maandag 6 mei 2019 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeker niet. Beide benen op de grond.
Erg hè?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:02 schreef Petzi het volgende:
[..]
Even in de verveldende ban van GJ Hennipman, maar snel weggeklikt en weer helemaal de oude
Het is wel uit met die Mariska hè?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ie gaat doen met z’n leven nu
4.80 bij 12.40.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb Dees uitgebreid gecomplimenteerd met haar babydekentje, en ze wou er 1 maken voor mijn love bed
Zal wel een erotische droom geweest zijn, gewoon Witquote:Op maandag 6 mei 2019 01:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zag al zo’n rood bed in de vorm van een hart voor me
quote:Op maandag 6 mei 2019 01:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zal wel een erotische droom geweest zijn, gewoon Wit
Een P is zo gezet.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:08 schreef Petzi het volgende:
Buiten zijn gebruik van drugs is ie volgens mij ook manisch depressief. En nu wil ie ineens een handtekeningenactie.
Niet zo gek als niemand weet wat er gebeurd isquote:Op maandag 6 mei 2019 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik snap geen zak van dat Bats Romy Mike verhaal
Maar Bats en Romy hebben ruzie?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niet zo gek als niemand weet wat er gebeurd is
Lijkt me niet zo moeilijk. Marjet kwam al zo wat op hun schoot wonen.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik snap geen zak van dat Bats Romy Mike verhaal
Ik teken alle post met Zorroquote:
Ze lijken iig geen vrienden meer te zijn want nooit meer samen op insta. Maar Romy zat wel met Bil haar zus op strand een paar weken terug.quote:
Hij is iig volstrekt labiel en denkt zichzelf met jonko's roken wel een beetje in balans te kunnen houden. Dat is niet heel slim. Hij is gewoon verslaafd en dat vergroot z'n problemen alleen maar.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:08 schreef Petzi het volgende:
Buiten zijn gebruik van drugs is ie volgens mij ook manisch depressief. En nu wil ie ineens een handtekeningenactie.
Maar Bats heeft een vriend toch nu?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:11 schreef Petzi het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo moeilijk. Marjet kwam al zo wat op hun schoot wonen.
quote:Op maandag 6 mei 2019 01:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik teken alle post met Zorrozei die koerier van de telefoon, erm dit lijkt niet op u rijbewijs handtekening meneer
Oh ja dan hebben ze heibelz, maar hadden ze in Uto ook vaak zatquote:Op maandag 6 mei 2019 01:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze lijken iig geen vrienden meer te zijn want nooit meer samen op insta. Maar Romy zat wel met Bil haar zus op strand een paar weken terug.
Ongeveer sinds ze Mike leerde kennen zien we haar niet meer met Romy samenquote:Op maandag 6 mei 2019 01:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maar Bats heeft een vriend toch nu?
Ja voor een paar uur maar dit is al maandenquote:Op maandag 6 mei 2019 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ja dan hebben ze heibelz, maar hadden ze in Uto ook vaak zat
Was het niet Billy zelf? Want die lijkt niet meer heel erg op zichzelf/ Op die laatste foto tijdens de verbouwing was ze nauwelijks herkenbaar.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze lijken iig geen vrienden meer te zijn want nooit meer samen op insta. Maar Romy zat wel met Bil haar zus op strand een paar weken terug.
Apart jaquote:Op maandag 6 mei 2019 01:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ongeveer sinds ze Mike leerde kennen zien we haar niet meer met Romy samen
Alsof ze dat een worst zou zijnquote:Op maandag 6 mei 2019 01:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik teken alle post met Zorrozei die koerier van de telefoon, erm dit lijkt niet op u rijbewijs handtekening meneer
Ik zet vaak een kruisje.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee was zeker weten haar zus, Brigit oid. Die lach van Bil blijft iig hetzelfdequote:Op maandag 6 mei 2019 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was het niet Billy zelf? Want die lijkt niet meer heel erg op zichzelf/ Op die laatste foto tijdens de verbouwing was ze nauwelijks herkenbaar.
Ik doe maar watquote:
Vraag enkel wat er wordt bedoeld met Petzikrul, meer niet Dickiequote:Op maandag 6 mei 2019 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Geen wonder dat je altijd in gekut beland Petz, jij leest echt overal iets anders in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |