Ik had er wel één een tijd geleden inderdaad, maar die was op.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen met huisdieren dat wel had
Ja, hij lijkt het niet zo'n strak plan te vinden dat Mueller z'n mond open mag doen. Ik vermoed dat dat ook niet gaat gebeuren.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij poept in z'n broek bij het idee dat Mueller wel eens zou moeten getuigen in Congress.
En wat lijkt Barr op Braindead2000, hè?
Ben benieuwd wat ie gaat doen met z’n leven nuquote:Op maandag 6 mei 2019 01:02 schreef Petzi het volgende:
[..]
Even in de verveldende ban van GJ Hennipman, maar snel weggeklikt en weer helemaal de oude
Love bedquote:Op maandag 6 mei 2019 01:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb Dees uitgebreid gecomplimenteerd met haar babydekentje, en ze wou er 1 maken voor mijn love bed
Vind haar erg aardigquote:Op maandag 6 mei 2019 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeker niet. Beide benen op de grond.
Erg hè?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:02 schreef Petzi het volgende:
[..]
Even in de verveldende ban van GJ Hennipman, maar snel weggeklikt en weer helemaal de oude
Het is wel uit met die Mariska hè?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ie gaat doen met z’n leven nu
4.80 bij 12.40.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb Dees uitgebreid gecomplimenteerd met haar babydekentje, en ze wou er 1 maken voor mijn love bed
Zal wel een erotische droom geweest zijn, gewoon Witquote:Op maandag 6 mei 2019 01:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zag al zo’n rood bed in de vorm van een hart voor me
quote:Op maandag 6 mei 2019 01:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zal wel een erotische droom geweest zijn, gewoon Wit
Een P is zo gezet.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:08 schreef Petzi het volgende:
Buiten zijn gebruik van drugs is ie volgens mij ook manisch depressief. En nu wil ie ineens een handtekeningenactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |