Wat doet-ie met al die dekentjes? Ik hoor je niet anders dan over het maken van dekentjes voor je ratten.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Jammer Elvis morgen een nieuwe zoeken, nog vrij bijzonder dat hij het koud heeft, met een BMI van 42
Op liggen in zijn sputnik, en dan gooi ik ze weg bij de kooi schoonmaakquote:Op maandag 6 mei 2019 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat doet-ie met al die dekentjes? Ik hoor je niet anders dan over het maken van dekentjes voor je ratten.
Echt eh?quote:Op maandag 6 mei 2019 00:47 schreef TillyB het volgende:
Zigeunerrattenbeetje met een dekentje gaan liggen
Hoe weet je of een rat het koud heeft? Zit-ie te rillen?quote:Op maandag 6 mei 2019 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Jammer Elvis morgen een nieuwe zoeken, nog vrij bijzonder dat hij het koud heeft, met een BMI van 42
Waarom was je ze niet?quote:Op maandag 6 mei 2019 00:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Op liggen in zijn sputnik, en dan gooi ik ze weg bij de kooi schoonmaak
Te veel moeitequote:
Man, man, man. Al is het wel zo dat mijn dekentje de laatste tijd door de kat gebruikt is en nu te harig is om zelf te gebruiken.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Volgens GB ben je namelijk een zigeuner als je met een dekentje op de bank zit
Dan roept ie de toorn van De Dees over zich af.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Volgens GB ben je namelijk een zigeuner als je met een dekentje op de bank zit
Nee babydekentjes zijn wel guitigquote:Op maandag 6 mei 2019 00:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan roept ie de toorn van De Dees over zich af.
Eerst even met een kledingroller overheen gaan anders?quote:Op maandag 6 mei 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Man, man, man. Al is het wel zo dat mijn dekentje de laatste tijd door de kat gebruikt is en nu te harig is om zelf te gebruiken.Ik weet niet of mijn wasmachine blij wordt van zoveel haar.
Of duct tape.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eerst even met een kledingroller overheen gaan anders?
quote:Op maandag 6 mei 2019 00:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan roept ie de toorn van De Dees over zich af.
Daarna gaat-ie nog even full retard, met stollen:twitter:JerryFalwellJr twitterde op zondag 05-05-2019 om 03:00:46After the best week ever for @realDonaldTrump - no obstruction, no collusion, NYT admits @BarackObama did spy on his campaign, & the economy is soaring. I now support reparations-Trump should have 2 yrs added to his 1st term as pay back for time stolen by this corrupt failed coup reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-05-2019 om 23:26:47Despite the tremendous success that I have had as President, including perhaps the greatest ECONOMY and most successful first two years of any President in history, they have stollen two years of my (our) Presidency (Collusion Delusion) that we will never be able to get back..... reageer retweet
NEVER FORGET!twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-05-2019 om 23:26:47....The Witch Hunt is over but we will never forget. MAKE AMERICA GREAT AGAIN! reageer retweet
Alsof ik een kledingroller heb.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eerst even met een kledingroller overheen gaan anders?
Hij poept in z'n broek bij het idee dat Mueller wel eens zou moeten getuigen in Congress.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:56 schreef Recce het volgende:
Dit retweet Trump gewoon even:Daarna gaat-ie nog even full retard, met stollen:twitter:JerryFalwellJr twitterde op zondag 05-05-2019 om 03:00:46After the best week ever for @:realDonaldTrump - no obstruction, no collusion, NYT admits @:BarackObama did spy on his campaign, & the economy is soaring. I now support reparations-Trump should have 2 yrs added to his 1st term as pay back for time stolen by this corrupt failed coup reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-05-2019 om 23:26:47Despite the tremendous success that I have had as President, including perhaps the greatest ECONOMY and most successful first two years of any President in history, they have stollen two years of my (our) Presidency (Collusion Delusion) that we will never be able to get back..... reageer retweet
NEVER FORGET!twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-05-2019 om 23:26:47....The Witch Hunt is over but we will never forget. MAKE AMERICA GREAT AGAIN! reageer retweet
Bij Action. 1 euro. ken je lekker haren mee verwijderen. Wel een gesodemieter dat oude plakband eraf te halenquote:
Nah, dat soort dingen roept-ie al vanaf het begin, dus die is niet tweet echt opmerkelijk.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Despite the tremendous success that I have had as President, including perhaps the greatest ECONOMY and most successful first two years of any President in history.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |