Iets met verband en uit elkaar rukken....quote:
Ik heb echt geen idee wie ze is. Ik ken er vier of zo. Hiske, die blonde wat oudere, Gerrit en die veganistische ouwe zemelaar. O en die bouwer met die rare neus. Vijf.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:50 schreef TillyB het volgende:
Als je die Kaylee niet kent dan is het erg ehh.. apart
Nah, ik zeg gewoon graag gadverdamme bij dingen die Soury in haar mond stopt.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou wel heel onaardig van je zijn. Dat is meer iets voor Superbadeendje.
Ik weet alleen dat ze donkere krulletjes heeft en een setje is met die andere tattoogastquote:Op maandag 6 mei 2019 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie ze is. Ik ken er vier of zo. Hiske, die blonde wat oudere, Gerrit en die veganistische ouwe zemelaar. O en die bouwer met die rare neus. Vijf.
Ik hoop voor hem dat hij op kantoor niet ook van die grapaanvallen heeft.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zit met een kater op zijn werk morgen als hij niet over een zeepje uitglijdt
Zover reikt mijn kennis ook. Die blonde is wel een mooie vrouw.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie ze is. Ik ken er vier of zo. Hiske, die blonde wat oudere, Gerrit en die veganistische ouwe zemelaar. O en die bouwer met die rare neus. Vijf.
En dat zeg jij met al die kattenharen in je mond. Wat hebben die mannen hier toch met kattenquote:Op maandag 6 mei 2019 01:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik zeg gewoon graag gadverdamme bij dingen die Soury in haar mond stopt.
Is het pis on Soury dag vandaag ofzo, heb ik wat gemistquote:Op maandag 6 mei 2019 01:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou vooruit, I'll let you off the hook.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Donkere krullen? Die heeft John niet gepepenquote:Op maandag 6 mei 2019 01:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze donkere krulletjes heeft en een setje is met die andere tattoogast
Ohh dat kan wel eens een dingetje zijnquote:Op maandag 6 mei 2019 01:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat hij op kantoor niet ook van die grapaanvallen heeft.
Waarom zou ik kattenharen in m'n mond stoppen?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:54 schreef Petzi het volgende:
[..]
En dat zeg jij met al die kattenharen in je mond. Wat hebben die mannen hier toch met katten
Om de beurt gebeurt dat hierquote:Op maandag 6 mei 2019 01:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het pis on Soury dag vandaag ofzo, heb ik wat gemist
Nee, niets aan de hand.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het pis on Soury dag vandaag ofzo, heb ik wat gemist
Ik kan er tegen, jij niet.quote:
Is dat niks voor John?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Donkere krullen? Die heeft John niet gepepen
Dat getuf heb je met katten, of heb je naaktkatten?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom zou ik kattenharen in m'n mond stoppen?
En jij gaat met je auto naar een trimsalon met je hondjes ? Geen haren....quote:Op maandag 6 mei 2019 01:56 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat getuf heb je met katten, of heb je naaktkatten?
Nee, gewoon een "normale" kat. Ik heb bijna nooit kattenharen in m'n mond.quote:Op maandag 6 mei 2019 01:56 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat getuf heb je met katten, of heb je naaktkatten?
Grappig willen zijn is een dodelijk foutjequote:Op maandag 6 mei 2019 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Humor is zo gevaarlijk. Zelfs als je wel goede grappen maakt.
John ziet niet zo best meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |