Ja Tilly brengt wat teweegquote:Op maandag 6 mei 2019 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opeens ook geen NLP-master meer. Was ze zo trots op dat ik het woord niet meer kon lezen
* Ghostbuster kijkt naar mergpijpjequote:Op maandag 6 mei 2019 01:38 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja Tilly brengt wat teweegEn dan die berichten op facebook van haar en Ruud voor die Fabiola omdat ze had gerapt , dat Rowena dacht te kunnen rappen omdat ze een keer lange Frans had gepijpt
Lange Frans is ook een zaadrapperquote:Op maandag 6 mei 2019 01:38 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja Tilly brengt wat teweegEn dan die berichten op facebook van haar en Ruud voor die Fabiola omdat ze had gerapt , dat Rowena dacht te kunnen rappen omdat ze een keer lange Frans had gepijpt
Ik heb Frans ook gepijpt maar die was niet zo lang gelukkigquote:Op maandag 6 mei 2019 01:38 schreef Petzi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2019 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb Frans ook gepijpt maar die was niet zo lang gelukkig
Hij bleef staan, gewoon staan....quote:Op maandag 6 mei 2019 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
GADVERDAMME!quote:Op maandag 6 mei 2019 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Met Jodie?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:41 schreef Petzi het volgende:
Toevallig iemand vanavond film gekeken, de escape room? Heb m opgenomen
Ja, was leuk, einde iets minder..quote:Op maandag 6 mei 2019 01:41 schreef Petzi het volgende:
Toevallig iemand vanavond film gekeken, de escape room? Heb m opgenomen
Zeker.quote:
Wie is John?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Kaylee heeft John gepijpt. Dat heb ik gehoord.
Broer van Linda.quote:
Wie is John?quote:Op maandag 6 mei 2019 01:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Kaylee heeft John gepijpt. Dat heb ik gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |