Dat zijn toch sigarenquote:Op zondag 5 mei 2019 17:13 schreef sig000 het volgende:
Willem 2 olé olé ken je nagaan wanneer ze Willem1 sturen.
Daarmee mogen ze van mij alles winnen.. Maar dan nog stelt ijshockey niets voor .. Hoorde ik laatst van Duitsersquote:Op zondag 5 mei 2019 17:16 schreef sig000 het volgende:
Voetbal is 2e sport in Tilburg, ijshockey staat dik op nr 1 daar.
Wacht maar totdat Sam Oomen de tour wint!quote:Op zondag 5 mei 2019 17:16 schreef sig000 het volgende:
Voetbal is 2e sport in Tilburg, ijshockey staat dik op nr 1 daar.
Duitsers moet je vandaag niet zo serieus nemen.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarmee mogen ze van mij alles winnen.. Maar dan nog stelt ijshockey niets voor .. Hoorde ik laatst van Duitsers
Spartacus Roosevelt Podcast, Episode 228: Steganography and Metadataquote:
Ik heb weinig met voetbal, maar als ze tegen Ajax moeten, mogen ze van mij ook altijd winnenquote:Op zondag 5 mei 2019 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarmee mogen ze van mij alles winnen.. Maar dan nog stelt ijshockey niets voor .. Hoorde ik laatst van Duitsers
Een paleis zelfs!quote:Op zondag 5 mei 2019 17:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ook, een voorvader van de huidige Willem liet ooit kasteel bouwen in Tilburg.
Ja, dit jaar nog welquote:Op zondag 5 mei 2019 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat ie niet naar de Giro met Tommeke dan?
Vergeleken met de echt grote landen niet.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit tilburgquote:Op zondag 5 mei 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ie de Giro winnen toch.. Komt ie bij jou uit het dorp of uit TilB
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ie de Giro winnen toch.. Komt ie bij jou uit het dorp of uit TilB
Dat is toch een gevangenis geworden?quote:
Ben zelf wat dingen aan het draaien op de 40+ radio.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Spartacus Roosevelt Podcast, Episode 228: Steganography and Metadata
30-4-2019
http://tun.in/ti4PU2
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Zag net een dikke man in de supermarkt. Heb de bedrijfsleider erbij geroepen. Die zei dat-ie me begreep maar dat hij er ook niet veel aan kon doen. Heb 'm voorgesteld de toegangspoortjes smaller te maken.
1982 was ik er.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb er ooit in de hal zitten blowen, tijdens de scholierenstaking in de jaren 80
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Zag net een dikke man in de supermarkt. Heb de bedrijfsleider erbij geroepen. Die zei dat-ie me begreep maar dat hij er ook niet veel aan kon doen. Heb 'm voorgesteld de toegangspoortjes smaller te maken.
Zo normaal gebleven die scrut ...quote:Op zondag 5 mei 2019 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is niet normaal meer.quote:
De NEUSjes hebben maar een matig klein doekje.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:53 schreef chufi het volgende:
OK .. Ze kunnen wel naaien.. extra groot dekentjes
Textielstad.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:53 schreef chufi het volgende:
OK .. Ze kunnen wel naaien.. extra groot dekentjes
Dat zal ik eens even op zettenquote:
Klopt, Hilvarenbeek is tof dorpquote:Op zondag 5 mei 2019 18:03 schreef pullup het volgende:
Kom net uit Tilburg, nou ja de Beekse Bergen en ik heb van iemand uit Hilvarenbeek geleerd dat je dat geen Tilburg mag noemen
Het leek wel of de helft uit eettentjes bestondquote:
Je bent op het plein geweest.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Het leek wel of de helft uit eettentjes bestond
Yes!quote:
Lijkt de Lage Vuursche wel. Hoogland en Hoevelaken mag je ook geen Amersfoort noemen.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Het leek wel of de helft uit eettentjes bestond
Dat klinkt als een kloppartij maar dat zal het wel niet zijnquote:
Gratis festival was dat met toffe artiestenquote:Op zondag 5 mei 2019 18:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klinkt als een kloppartij maar dat zal het wel niet zijn
Ik kan in de keuken ook springen.quote:
doe danquote:Op zondag 5 mei 2019 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan in de keuken ook springen.
Alweer?quote:Op zondag 5 mei 2019 18:17 schreef sacha het volgende:
[..]
doe dan![]()
met je hoofd tegen het plafond graag
Niet in het plafond, wel in mijn hoofd. Dat verklaard mijn opmerkingen hier als die afwijken.quote:
Wanneer is dat meestal?quote:Op zondag 5 mei 2019 18:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gratis festival was dat met toffe artiesten
Wanneer het in je hoofd mis is dan gaan wat stalen platen niet helpen.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet in het plafond, wel in mijn hoofd. Dat verklaard mijn opmerkingen hier als die afwijken.
Niets kan mij nog helpen.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer het in je hoofd mis is dan gaan wat stalen platen niet helpen.
quote:
Ik dacht een kapstok.quote:
Nee, ik breng licht in de duisternis.quote:
Ik ben even aan het bijkomen en heb National Geographic opstaan.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja ik ben relaxte muziek aan het draaien.
ronduit kutquote:Op zondag 5 mei 2019 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tis allemaal maar matig tot nu toe.
Jij bent degene die verlichting brengt.quote:
En Ado niet >quote:Op zondag 5 mei 2019 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Var staat voor:
Vooral Ajax Redden
Hoiquote:Op zondag 5 mei 2019 18:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Hallo !!!! HELP !!! Ik sta in de supermarkt en ik kan er niet meer uit, klotuh bedrijfsleiders![]()
Gewoon gaan schoppen
Hup Ajax![]()
![]()
![]()
![]()
@:Pullup zeg je weleens kruikenzeiker tegen iemand in de Korvelseweg?![]()
Geen idee waar je het over hebt![]()
Hoi !
Que?quote:Op zondag 5 mei 2019 18:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Hallo !!!! HELP !!! Ik sta in de supermarkt en ik kan er niet meer uit, klotuh bedrijfsleiders![]()
@:Deisyy wat een werk, wel leuk.
Hup Ajax![]()
![]()
![]()
![]()
@:Pullup zeg je weleens kruikenzeiker tegen iemand in de Korvelseweg?![]()
Hoi !
Hier wordt alles besproken.quote:
Dik mens wat in de weg staat. Denk ik.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 18:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen probleem maar voor live gelul graag ander topic.
Ik drink weer een biertje per goal maar moet nu weer even inhalenquote:Op zondag 5 mei 2019 18:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat ! Ze hebben de poortjes smaller gemaakt, gelukkig heb ik mobiel bij mequote:Op zondag 5 mei 2019 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dik mens wat in de weg staat. Denk ik.
Heb jij ook een zegelring aan je vinger, ik nu wel.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja en veeg die Haagse Kwatser keer de vloer aan.
quote:
Idd, maar wie ben ik om daar wat van te zeggen?quote:Op zondag 5 mei 2019 18:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
hou jij er eens over op manquote:Op zondag 5 mei 2019 18:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja en veeg die Haagse Kwatser keer de vloer aan.
Ik heb zelfs mijn trouwring nooit omgehad.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb jij ook een zegelring aan je vinger, ik nu wel.
Dat gaat het nu worden, lekker passes ende truckjes oefenenquote:
Beetje lekkere tweede helft zou wel fijn zijn voor woensdag.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gaat het nu worden, lekker passes ende truckjes oefenen
Ach, gewoon eromheen lezen en negeren.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 18:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Hoi !
Goede oud-collega van mij uit Tilburg, Korvelseweg, als je daar kruikenzeiker tegen zei, had je de zegelring op je voorhoofd staan. Wel een toffe gast overigens.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn trouwring nooit omgehad.
Ik heb er nooit een gehad.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn trouwring nooit omgehad.
quote:Op zondag 5 mei 2019 18:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Goede oud-collega van mij uit Tilburg, Korvelseweg, als je daar kruikenzeiker tegen zei, had je de zegelring op je voorhoofd staan. Wel een toffe gast overigens.
Zwaar hè !!quote:Op zondag 5 mei 2019 18:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De trouwringen hangen om mijn ketting.
Hoeveel heb je er?quote:Op zondag 5 mei 2019 18:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je loopt gebukt door het leven.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dierbare dingen.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eh, die van MaryMouse en de mijne uiteraard.
Dan las ik het verkeerd, dacht dat je er zeker tien aan had of zoquote:Op zondag 5 mei 2019 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nog niet.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan las ik het verkeerd, dacht dat je er zeker tien aan had of zo
Dat was mij duidelijk.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2019 18:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Ja maar jij hebt ook van die mooie blonde haren.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik draag geen ringen, armbanden, kettingen, horloges en/of piercings, ben mooi genoeg van mezelf.
ditoquote:Op zondag 5 mei 2019 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik draag geen ringen, armbanden, kettingen, horloges en/of piercings, ben mooi genoeg van mezelf.
Sorry, was niet zo de bedoeling van mij. Excuus.quote:
Jouw muziek draai je nu toch ook live...quote:Op zondag 5 mei 2019 18:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach joh, het was toch humor. Da's altijd oké.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sorry, was niet zo de bedoeling van mij. Excuus.
Alles met een korreltje zout nemen.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach joh, het was toch humor. Da's altijd oké.
Dat kan je wel gebruiken na zo'n maal.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even uitbuiken.
quote:Op zondag 5 mei 2019 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alles met een korreltje zout nemen.
Beetje weinig kaasquote:Op zondag 5 mei 2019 18:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even uitbuiken.
ik ben altijd serieusquote:Op zondag 5 mei 2019 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alles met een korreltje zout nemen.
Ziet er goed uit, ik heb wat shoarma in de pan gemieterd.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even uitbuiken.
quote:
Ik wou het net zeggen.quote:
Dan hoor je hier niet thuis.quote:
Kaas met pasta dus. Mmmm lekker ook niet gesmoltenquote:
Lekkerquote:
Heerlijkquote:Op zondag 5 mei 2019 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Kaas met pasta dus. Mmmm lekker ook niet gesmolten
misschien moet ik een topic openen in R&Pquote:Op zondag 5 mei 2019 18:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja en toch nemen ze je niet serieus.
Echt wel, vlak voor het eten pas de kaas erover strooien.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, vlak voor het eten pas de kaas erover strooien.
Doen, en neem die droplul daar naar toe.quote:
Jah maar geen half kiloquote:Op zondag 5 mei 2019 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, vlak voor het eten pas de kaas erover strooien.
Compliment voor die Griek dus.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:03 schreef FANN het volgende:
Van de Lidl........
ik vond het niet zo lekker eigenlijk![]()
""verwend zeikwijf modus''![]()
[ afbeelding ]
Ah jawel, net zoals knoflooksaus. Het kan nooit te veel zijn.quote:
Lucky?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doen, en neem die droplul daar naar toe.
Ook spaghetti ala Oma Potje, volgende keer?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:03 schreef FANN het volgende:
Van de Lidl........
ik vond het niet zo lekker eigenlijk![]()
""verwend zeikwijf modus''![]()
[ afbeelding ]
Dat. Druipen zal 't.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ah jawel, net zoals knoflooksaus. Het kan nooit te veel zijn.
Kaas leek veel, wat eronder zat was pas veel, burp,.oepsquote:
ja dat zag er beter uit, maar dan met Vegagehaktsaus natuurlijkquote:Op zondag 5 mei 2019 19:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ook spaghetti ala Oma Potje, volgende keer?
Oh, dan kan hoor, zegt zequote:Op zondag 5 mei 2019 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat zag er beter uit, maar dan met Vegagehaktsaus natuurlijk
Kom maar bij mij op de bank zitten, dat is veel leuker.quote:
Jij weet, de shoarma moet niet te herkennen zijn.quote:
Die kaas moet je er nonchalant doorheen roeren.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:02 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik dacht al, laat ik maar twee foto's nemen, want niemand ziet wat er onder de kaas zit.
De gasten mogen dat zelf, naar believen, doen. Ik doe het zoals je zag.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kaas moet je er nonchalant doorheen roeren.
Dan moet je pasta in stukken snijdenquote:Op zondag 5 mei 2019 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, prak jij ook je taart en roert de slagroom erdoorheen ofzo.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Precies. Dat iedereen om de hoek van de straat al begint te vluchten van de knoploplucht. Drie dagen lang.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet, de shoarma moet niet te herkennen zijn.
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Precies. Dat iedereen om de hoek van de straat al begint te vluchten van de knoploplucht. Drie dagen lang.
3 dagen minimaal.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Precies. Dat iedereen om de hoek van de straat al begint te vluchten van de knoploplucht. Drie dagen lang.
Zwemmen zullen ze die shoarmareepjes.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik hou ook wel van ruim knoflooksaus over de gyros/shoarma, hou de fles altijd erbij.
Dan gaan ze vanzelf wel uit de weg in de supermarktquote:Op zondag 5 mei 2019 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik kwam hier uit door die knoplopluchtquote:Op zondag 5 mei 2019 19:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan gaan ze vanzelf wel uit de weg in de supermarkt
Ik zag hetquote:Op zondag 5 mei 2019 19:18 schreef chufi het volgende:
100% toegangscontrole en dan dit ...
[ afbeelding ]
Verpesten van iets leuks. Ik hou ook niet van voetbalquote:Op zondag 5 mei 2019 19:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
knoplop? wasdaquote:Op zondag 5 mei 2019 19:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kwam hier uit door die knoploplucht
quote:
Mooie bijkomstigheid ja.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan gaan ze vanzelf wel uit de weg in de supermarkt
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kwam hier uit door die knoploplucht
kijk dan niet, maar als leuk vind je het wel ..quote:Op zondag 5 mei 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Verpesten van iets leuks. Ik hou ook niet van voetbal
Ik kijk ook niet, jij plaatst dat plaatje toch ?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
kijk dan niet, maar als leuk vind je het wel ..
Inwendig meegesmokkeld, gok ikquote:Op zondag 5 mei 2019 19:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je wezen klussen bij Pris?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooie opklapbare zijkanten met pianoscharnieren.
uhm. Ik heb eea uit elkaar gehaald en ga dat weer opnieuw opbouwen, zodra materieel binnen is, ik de tijd heb en het weer wat beter is.quote:
ik zelf doenquote:
Pootje alweer wat beter?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
uhm. Ik heb eea uit elkaar gehaald en ga dat weer opnieuw opbouwen, zodra materieel binnen is, ik de tijd heb en het weer wat beter is.
Komt goed!
I am Groot.quote:
Iets. Ben wel voorzichtig, ik voel hem nog wel. Schijnt lang te kunnen duren, dus ga nog geen 18 km lopen.quote:
quote:
Ik had ook ineens andere gedachtenquote:
Duurt lang iddquote:Op zondag 5 mei 2019 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Iets. Ben wel voorzichtig, ik voel hem nog wel. Schijnt lang te kunnen duren, dus ga nog geen 18 km lopen.
Mag je blij zijn als ie niet prematuur af gaat.quote:
sowiesoquote:Op zondag 5 mei 2019 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En over drie jaar nog steeds 'komt goed!' posten.
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mag je blij zijn als ie niet prematuur af gaat.
Het zou me worst zijnquote:Op zondag 5 mei 2019 19:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Eindelijk na 5 jaar weer een prijs,voor de neusjes
Dit is pas de eerste, nog twee te gaan. Hoeveel heeft Feyenoord er dit jaar?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Eindelijk na 5 jaar weer een prijs,voor de neusjes
Moet je een worst?quote:
Dit kan ook de enige blíjvenquote:Op zondag 5 mei 2019 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is pas de eerste, nog twee te gaan. Hoeveel heeft Feyenoord er dit jaar?
Doe je goed. Als je het zo zou laten krijg je eeuwig spijt als het eenmaal in elkaar zit. Het is er nu toevallig ook geen best weer voor. Mooi even bijkomen en op je gemak weer aan de slag over een tijdje.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
sowieso![]()
Nah. Dakconstructie zat me toch niet lekker, en dacht, als ik dat spul er toch af moet halen kan ik net zo goed dat dak beter maken. Buizen zijn binnen maar ik was ziek dus nog niet aan begonnen.
Is het wel in 1 keer goed. Het zat me toch behoorlijk dwars. Dus opzich positief wel.
Wel een Unox van de Hema graagquote:
Nou nee dank jequote:
neequote:Op zondag 5 mei 2019 19:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Duurt lang iddniks voor jou met je activiteitenschema
Er is bijna niemand die een grotere hekel aan vrijwel alle sporten en voetbal in het bijzonder heeft dan ik.quote:
Liefquote:Op zondag 5 mei 2019 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee![]()
Gisteren heb ik Kiezeltje ontmoet. Nieuwe liefde in mijn leven. Zooooooo lief![]()
[ afbeelding ]
Lief lijkt me niet het juiste woord maar wel prachtigquote:Op zondag 5 mei 2019 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee![]()
Gisteren heb ik Kiezeltje ontmoet. Nieuwe liefde in mijn leven. Zooooooo lief![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent geen vegetariër.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:33 schreef chufi het volgende:
Het regent zelfs..Dat zal ze leren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Supercupquote:Op zondag 5 mei 2019 19:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit kan ook de enige blíjvenwij hebben de supercup
ja! Dus zo erg vind ik het allemaal niet meer. Hemelvaartperiode komt me goed uit. 4 dagen, kan ik rustig eraan werken en dan is het meteen goed.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe je goed. Als je het zo zou laten krijg je eeuwig spijt als het eenmaal in elkaar zit. Het is er nu toevallig ook geen best weer voor. Mooi even bijkomen en op je gemak weer aan de slag over een tijdje.
Nicequote:Op zondag 5 mei 2019 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee![]()
[ afbeelding ]
Nou... Het hele gedoe eromheen staat mij tegen.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is bijna niemand die een grotere hekel aan vrijwel alle sporten en voetbal in het bijzonder heeft dan ik.
Wat een droppiequote:Op zondag 5 mei 2019 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee![]()
[ afbeelding ]
Nee zeker niet. Wat een rare vraag, dat weet je toch?quote:
Hoe ? Waar? Mooooiquote:Op zondag 5 mei 2019 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee![]()
[ afbeelding ]
Hij is heel erg klein. Net iets groter dan mijn hand. Super schattig.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Lief lijkt me niet het juiste woord maar wel prachtig
Wedden van wel.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is bijna niemand die een grotere hekel aan vrijwel alle sporten en voetbal in het bijzonder heeft dan ik.
quote:
BAM !quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee![]()
[ afbeelding ]
Effe door drinken weerquote:
Dat zou hem wel heel schattig moeten doen zijn ... maar ja het blijft een nachtdierquote:Op zondag 5 mei 2019 19:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij is heel erg klein. Net iets groter dan mijn hand. Super schattig.
In België. Klein ding maar er komt een geluid uit!quote:
Ik vind het allemaal zo zinloos, en begrijp niet dat men daar massaal zoveel 'waarde' aan kan hechten.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou... Het hele gedoe eromheen staat mij tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |