Dat zijn toch sigarenquote:Op zondag 5 mei 2019 17:13 schreef sig000 het volgende:
Willem 2 olé olé ken je nagaan wanneer ze Willem1 sturen.
Daarmee mogen ze van mij alles winnen.. Maar dan nog stelt ijshockey niets voor .. Hoorde ik laatst van Duitsersquote:Op zondag 5 mei 2019 17:16 schreef sig000 het volgende:
Voetbal is 2e sport in Tilburg, ijshockey staat dik op nr 1 daar.
Wacht maar totdat Sam Oomen de tour wint!quote:Op zondag 5 mei 2019 17:16 schreef sig000 het volgende:
Voetbal is 2e sport in Tilburg, ijshockey staat dik op nr 1 daar.
Duitsers moet je vandaag niet zo serieus nemen.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarmee mogen ze van mij alles winnen.. Maar dan nog stelt ijshockey niets voor .. Hoorde ik laatst van Duitsers
Spartacus Roosevelt Podcast, Episode 228: Steganography and Metadataquote:
Ik heb weinig met voetbal, maar als ze tegen Ajax moeten, mogen ze van mij ook altijd winnenquote:Op zondag 5 mei 2019 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarmee mogen ze van mij alles winnen.. Maar dan nog stelt ijshockey niets voor .. Hoorde ik laatst van Duitsers
Een paleis zelfs!quote:Op zondag 5 mei 2019 17:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ook, een voorvader van de huidige Willem liet ooit kasteel bouwen in Tilburg.
Ja, dit jaar nog welquote:Op zondag 5 mei 2019 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat ie niet naar de Giro met Tommeke dan?
Vergeleken met de echt grote landen niet.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit tilburgquote:Op zondag 5 mei 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ie de Giro winnen toch.. Komt ie bij jou uit het dorp of uit TilB
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ie de Giro winnen toch.. Komt ie bij jou uit het dorp of uit TilB
Dat is toch een gevangenis geworden?quote:
Ben zelf wat dingen aan het draaien op de 40+ radio.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Spartacus Roosevelt Podcast, Episode 228: Steganography and Metadata
30-4-2019
http://tun.in/ti4PU2
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Zag net een dikke man in de supermarkt. Heb de bedrijfsleider erbij geroepen. Die zei dat-ie me begreep maar dat hij er ook niet veel aan kon doen. Heb 'm voorgesteld de toegangspoortjes smaller te maken.
1982 was ik er.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb er ooit in de hal zitten blowen, tijdens de scholierenstaking in de jaren 80
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Zag net een dikke man in de supermarkt. Heb de bedrijfsleider erbij geroepen. Die zei dat-ie me begreep maar dat hij er ook niet veel aan kon doen. Heb 'm voorgesteld de toegangspoortjes smaller te maken.
Zo normaal gebleven die scrut ...quote:Op zondag 5 mei 2019 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is niet normaal meer.quote:
De NEUSjes hebben maar een matig klein doekje.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:53 schreef chufi het volgende:
OK .. Ze kunnen wel naaien.. extra groot dekentjes
Textielstad.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:53 schreef chufi het volgende:
OK .. Ze kunnen wel naaien.. extra groot dekentjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |