Dik mens wat in de weg staat. Denk ik.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 18:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen probleem maar voor live gelul graag ander topic.
Ik drink weer een biertje per goal maar moet nu weer even inhalenquote:Op zondag 5 mei 2019 18:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat ! Ze hebben de poortjes smaller gemaakt, gelukkig heb ik mobiel bij mequote:Op zondag 5 mei 2019 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dik mens wat in de weg staat. Denk ik.
Heb jij ook een zegelring aan je vinger, ik nu wel.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja en veeg die Haagse Kwatser keer de vloer aan.
Idd, maar wie ben ik om daar wat van te zeggen?quote:Op zondag 5 mei 2019 18:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
hou jij er eens over op manquote:Op zondag 5 mei 2019 18:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja en veeg die Haagse Kwatser keer de vloer aan.
Ik heb zelfs mijn trouwring nooit omgehad.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb jij ook een zegelring aan je vinger, ik nu wel.
Dat gaat het nu worden, lekker passes ende truckjes oefenenquote:
Beetje lekkere tweede helft zou wel fijn zijn voor woensdag.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gaat het nu worden, lekker passes ende truckjes oefenen
Ach, gewoon eromheen lezen en negeren.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 18:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Hallo !!!! HELP !!! Ik sta in de supermarkt en ik kan er niet meer uit, klotuh bedrijfsleiders![]()
Hoi !
Goede oud-collega van mij uit Tilburg, Korvelseweg, als je daar kruikenzeiker tegen zei, had je de zegelring op je voorhoofd staan. Wel een toffe gast overigens.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn trouwring nooit omgehad.
Ik heb er nooit een gehad.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn trouwring nooit omgehad.
quote:Op zondag 5 mei 2019 18:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Goede oud-collega van mij uit Tilburg, Korvelseweg, als je daar kruikenzeiker tegen zei, had je de zegelring op je voorhoofd staan. Wel een toffe gast overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |