Ook spaghetti ala Oma Potje, volgende keer?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:03 schreef FANN het volgende:
Van de Lidl........
ik vond het niet zo lekker eigenlijk![]()
""verwend zeikwijf modus''![]()
[ afbeelding ]
Dat. Druipen zal 't.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ah jawel, net zoals knoflooksaus. Het kan nooit te veel zijn.
Kaas leek veel, wat eronder zat was pas veel, burp,.oepsquote:
ja dat zag er beter uit, maar dan met Vegagehaktsaus natuurlijkquote:Op zondag 5 mei 2019 19:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ook spaghetti ala Oma Potje, volgende keer?
Oh, dan kan hoor, zegt zequote:Op zondag 5 mei 2019 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat zag er beter uit, maar dan met Vegagehaktsaus natuurlijk
Kom maar bij mij op de bank zitten, dat is veel leuker.quote:
Jij weet, de shoarma moet niet te herkennen zijn.quote:
Die kaas moet je er nonchalant doorheen roeren.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:02 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik dacht al, laat ik maar twee foto's nemen, want niemand ziet wat er onder de kaas zit.
De gasten mogen dat zelf, naar believen, doen. Ik doe het zoals je zag.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kaas moet je er nonchalant doorheen roeren.
Dan moet je pasta in stukken snijdenquote:Op zondag 5 mei 2019 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, prak jij ook je taart en roert de slagroom erdoorheen ofzo.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Precies. Dat iedereen om de hoek van de straat al begint te vluchten van de knoploplucht. Drie dagen lang.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet, de shoarma moet niet te herkennen zijn.
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Precies. Dat iedereen om de hoek van de straat al begint te vluchten van de knoploplucht. Drie dagen lang.
3 dagen minimaal.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Precies. Dat iedereen om de hoek van de straat al begint te vluchten van de knoploplucht. Drie dagen lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |