Tijdens het uitsmijter bunkeren heb ik uitzicht op een hometrainer. Dat is mij sportief zat.quote:
Geef je ook fooi?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:58 schreef Lucky2Bastard het volgende: Uitsmijters klaar om verorberd te worden.
![]()
Ik laat het sporten wel aan mijn killerparkiet over.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tijdens het uitsmijter bunkeren heb ik uitzicht op een hometrainer. Dat is mij sportief zat.
Je hebt er wel 1 dus ..quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tijdens het uitsmijter bunkeren heb ik uitzicht op een hometrainer. Dat is mij sportief zat.
Smakelijks.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uitsmijters klaar om verorberd te worden.
Hiervoor even loopband gedaan. Meer sporten zit er nog niet inquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:08 schreef chufi het volgende:
[..]
ik hou het vandaag ook alleen bij het fietsen
Dat doe ik bij de fysio wel weer.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:08 schreef chufi het volgende:
[..]
ik hou het vandaag ook alleen bij het fietsen
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik laat het sporten wel aan mijn killerparkiet over.
Ze klautert nu de hele kooi door, ik word er al moe van als ik er naar kijk.quote:
Die heb ik van zolder getrokken bij mijn ouders. Muis had een trainingsprogramma van de fysio in A'dam meegekregen, maar was achteraf al te ver heen om nog te kunnen fietsen.quote:
Zit je in nood?quote:
Partij gekwetter erbij, of valt dat mee?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze klautert nu de hele kooi door, ik word er al moe van als ik er naar kijk.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze klautert nu de hele kooi door, ik word er al moe van als ik er naar kijk.
No, maar nummer is wel heel mooiquote:
Dat doet ze alleen wanneer ik niet op tijd haar kooitje open zet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Partij gekwetter erbij, of valt dat mee?
Kan je dat hier ook even komen doen?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:16 schreef FANN het volgende:
Ik ga een beetje huishouddingetjes doen, moet ook gebeuren... en Kadootje voor zus
inpakken
Welja, mevrouw stelt nog eisen op bepaalde tijdstippen ook. Net een echte vrouw.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doet ze alleen wanneer ik niet op tijd haar kooitje open zet.
Zus vandaag jarig?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:16 schreef FANN het volgende:
Ik ga een beetje huishouddingetjes doen, moet ook gebeuren... en Kadootje voor zus
inpakken
Neequote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je dat hier ook even komen doen?
Nee maar ik heb een leuke pop gekocht want ze wordt voor de eerste keer Omaquote:
Ah! Gefeliciteerd alvast, huisvrouwtje.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee maar ik heb een leuke pop gekocht want ze wordt voor de eerste keer Oma
n daar heeft ze lang aan moeten wachten ...![]()
dus gewoon maar effe bakkie koffie drinken en alvast feliciteren...
nu ga ik huisvrouwtje spelen hiero![]()
Ik heb ook koffie voor je.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee maar ik heb een leuke pop gekocht want ze wordt voor de eerste keer Oma
n daar heeft ze lang aan moeten wachten ...![]()
dus gewoon maar effe bakkie koffie drinken en alvast feliciteren...
nu ga ik huisvrouwtje spelen hiero![]()
Nice.quote:
Vind ik toch iets minder mooi nr, ook te vaak gehoord denk ikquote:
.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind ik toch iets minder mooi nr, ook te vaak gehoord denk ik
quote:
Lady Gaga, als er iets is waar ik van over mijn nek ga.quote:
Nee zij is goed, en die film wil ik nog zienquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lady Gaga, als er iets is waar ik van over mijn nek ga.![]()
Ik ben ook benieuwd.quote:
quote:
quote:In het heuvelgebied in het zuiden van Limburg is zaterdag sneeuw gevallen. Er ligt een laagje van een centimeter of vier, onder meer op de Vaalserberg.
Zijn nieuwe raam lekt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:44 schreef Recce het volgende:
Mo heeft geluk met z'n nieuwe dak. Er ligt sneeuw in Limburg!
[..]
Brr koud. We zijm hier gezegend met zonnetje welquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:52 schreef Recce het volgende:
[..]
In Arcen is het maar 2,2 °C nu. In de heuvels vriest het dan tijdens een buitje.
Feis windje ook, maar eruit is heerlijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:53 schreef Recce het volgende:
Hier is het ook maar 6,1 °C. Straks de winterjas maar aan tijdens de wandeling.
Ja, nu wel even, maar er komt een minibuitje aan, zo te zien.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Brr koud. We zijm hier gezegend met zonnetje wel
Yep,is Soul aan het halen nu.Ze hebben haar moeder gisteren dood gevonden.quote:
Ach wat zieligquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Yep,is Soul aan het halen nu.Ze hebben haar moeder gisteren dood gevonden.
Nee al 3 weken vermist. Verhuizen en zoontje had de deur open laten staan in de nieuwe woning.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach wat zielig![]()
De moeder was nog wel bij het nest?
Hoe oud is ze nu en heeft al een naam?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze was de kleinste van het nest. Alleen haar zusje is er nog maar die houden ze.
Wat een triest verhaal, maar dan toch fijn dat ze gevonden is. Mijn poes is ook weleens weggelopen en ze is nooit meer terug gevonden, terwijl ze gechipt was. Ik heb nog maanden lopen zoeken, zonder resultaat.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee al 3 weken vermist. Verhuizen en zoontje had de deur open laten staan in de nieuwe woning.
Ze is wat smal maar dat moet bij ons goedkomen
Agoshquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Yep,is Soul aan het halen nu.Ze hebben haar moeder gisteren dood gevonden.
Ze had een boel broertjes en zusjes zij is de kleinste. Laatste zusje blijft. De rest is vanochtend opgehaald.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Agosh![]()
Geen broertjes,zusjes?
Puckje was ook eigenlijk te vroeg bij ons, dat of verzopen door boer. Het is aan hem te merken, hij sociaal wat akward. Hielp niet dat de oude kater eerst niets van hem moest hebben.
Wat een leuke naam! Heel veel plezier met jullie kitten!quote:
Die paar weken kan toch wel een verschil maken ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Agosh![]()
Geen broertjes,zusjes?
Puckje was ook eigenlijk te vroeg bij ons, dat of verzopen door boer. Het is aan hem te merken, hij sociaal wat akward. Hielp niet dat de oude kater eerst niets van hem moest hebben.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar maakt Mo zich niet druk over, schat ik zo in.
Lief hummeltje zeg. Hoop dat ze het goed doet als enigst 'kind'quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:00 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze had een boel broertjes en zusjes zij is de kleinste. Laatste zusje blijft. De rest is vanochtend opgehaald.
Ze heette Domino, Domino of zo....quote:
Dat zing ik al wekenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze heette Domino, Domino of zo....
Enorm, al die kattenskills leren. Puck is enorm onzeker en tegelijkertijd ietwat 'wild'. Een enorm knuffeltje en behoorlijk fel ook. Hij speelt zonder nageltjes, maar als hij ontevreden is, dat heeft hij de neiging te bijten in je been. Deels jongheid nog, deels aandacht vraagmanier die hij van grote kater leerde. ( die doet dat niet, maar blaas/en uithalen is ook aandacht geven) Gelukkig gaat het steeds beter, en spelen de twee zelfs met elkaarquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die paar weken kan toch wel een verschil maken ja.
In het zonnetje koffie drinkenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat deed je buiten dan?
EDIT: De hagel is nu ook hier.
Als ik naar buiten kijk heb ik zin om mijn jas aan te doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat deed je buiten dan?
EDIT: De hagel is nu ook hier.
Zeker weten, beste is twaalf weken bij moeder blijven.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die paar weken kan toch wel een verschil maken ja.
Vest! Echt heerlijk, zo uit de windquote:
Soms lukt dat niet, en dan is het goed dat ze opgevangen wordenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeker weten, beste is twaalf weken bij moeder blijven.
Die twee van mij ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Enorm, al die kattenskills leren. Puck is enorm onzeker en tegelijkertijd ietwat 'wild'. Een enorm knuffeltje en behoorlijk fel ook. Hij speelt zonder nageltjes, maar als hij ontevreden is, dat heeft hij de neiging te bijten in je been. Deels jongheid nog, deels aandacht vraagmanier die hij van grote kater leerde. ( die doet dat niet, maar blaas/en uithalen is ook aandacht geven) Gelukkig gaat het steeds beter, en spelen de twee zelfs met elkaar
Paar weken meer bij moeders was beter geweest. Hoewel hooizolderbeesten.
Ja, dat sws, koekkie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Soms lukt dat niet, en dan is het goed dat ze opgevangen worden
Hooizolderbeesten,dat is wel apart.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Enorm, al die kattenskills leren. Puck is enorm onzeker en tegelijkertijd ietwat 'wild'. Een enorm knuffeltje en behoorlijk fel ook. Hij speelt zonder nageltjes, maar als hij ontevreden is, dat heeft hij de neiging te bijten in je been. Deels jongheid nog, deels aandacht vraagmanier die hij van grote kater leerde. ( die doet dat niet, maar blaas/en uithalen is ook aandacht geven) Gelukkig gaat het steeds beter, en spelen de twee zelfs met elkaar
Paar weken meer bij moeders was beter geweest. Hoewel hooizolderbeesten.
Ja ze hebben hun nut, daarom hebben de boeren ze. Maar ze zorgen minimaal voor ze. Teveel, en ze worden 'weg gedaan'. Niet/nauwelijks interactie met mensen. Ook geen ontworming etc. Nicht van aangetrouwde familie boert, die wilden er van af.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hooizolderbeesten,dat is wel apart.
Toen wij op de manege kwamen wonen hadden we een enorme rattenplaag,en dan ook echt enorm.Toen liet mijn vader een zak met Hooizolderkatten komen,binnen een week alle ratten weg.
Die van mij krijgen aandacht, liefde en vreten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ze hebben hun nut, daarom hebben de boeren ze. Maar ze zorgen minimaal voor ze. Teveel, en ze worden 'weg gedaan'. Niet/nauwelijks interactie met mensen. Ook geen ontworming etc. Nicht van aangetrouwde familie boert, die wilden er van af.
Zo als het hoort. Puck en Timo ookquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij krijgen aandacht, liefde en vreten.
Dat is leuk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo als het hoort. Puck en Timo ookHeb foto's , zal uploaden even.
Timo is een doetje ( de cyperse) en voormalig straatkat. Ik vermoed trouwens dat hij ondanks doeterigheid thuis, de terror van de buurt is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Timo is een doetje ( de cyperse) en voormalig straatkat. Ik vermoed trouwens dat hij ondanks doeterigheid thuis, de terror van de buurt is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Jaquote:
Ze zien er heerlijk ontspannen en nonchalant uit. Zo'n 'wie maakt mij wat' houding.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
JaTimo is ook een grote kater. Puck is ranker, maar ongeveer even hoog.
Jaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze zien er heerlijk ontspannen en nonchalant uit. Zo'n 'wie maakt mij wat' houding.Stukje uit het oor door vechten, btw?
aha! Nog nooit van gehoord.quote:
Thuis een schatje, buiten een baas.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
JaJazeker, hij komt soms thuis met verwondingen. DA zei dat hij waarschijnlijk de uitdager is, omdat de verwondingen vaak rond kop en schouders zijn. Als een kat wordt aangevallen is het meestal het achterlijf. Dat verbaasde wel
Hij is een schatje.
*jambersstem*quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Thuis een schatje, buiten een baas.
quote:
Het is wel genieten, zo'n klein kittentje.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, daarom zocht ik het even op.
Niet opgegeten? In mijn jeugd at de eerste kat altijd muizen op. Die kwam ook van de boerderij, dus die had dat kennelijk geleerd. Ze liet dan een paar organen en botjes over.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:29 schreef Voxs het volgende:
En de schoffies hebben een muis binnengebracht vannacht..
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet opgegeten? In mijn jeugd at de eerste kat altijd muizen op. Die kwam ook van de boerderij, dus die had dat kennelijk geleerd. Ze liet dan een paar organen en botjes over.De tweede kat had minder training gehad en probeerde de muizen in een paar happen op te eten. Die kotste ze dan soms weer uit.
![]()
Die tweede kat had ook een keer een merel mee naar binnen genomen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:37 schreef Voxs het volgende:
[..]Ja, vaak resten en inderdaad die kots
![]()
Timo weet intussen, dat we de muis van hem afpakken, Puck nog niet. En den Puck vind het ook erg leuk om er wat mee rond te meppen. En binnen te brengen.
Ergens onder de bank zit de muis.
[..]
Timo is een doetje ( de cyperse) en voormalig straatkat. Ik vermoed trouwens dat hij ondanks doeterigheid thuis, de terror van de buurt is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik smolt al van die blauwe ogen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is wel genieten, zo'n klein kittentje.
[..]
Timo is een doetje ( de cyperse) en voormalig straatkat. Ik vermoed trouwens dat hij ondanks doeterigheid thuis, de terror van de buurt is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die onderste is echt fotogeniek.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Arme vogelquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Die tweede kat had ook een keer een merel mee naar binnen genomen.Leuke cadeautjes! Maar je moet de muis nu nog onder de bank vandaan vissen?
Dat is heel wat vervelender dan dat ik steeds de speeltjes onder de bank moet zoeken.
Zit nu aan mijn uitsmijtertje.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:44 schreef chufi het volgende:
Zo ik ben weer klaar.. brunch net achter de kiezen laat maar komen
Ja, de ander kan ook snoepig kijken, maar is lastiger te 'vangen'quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Die onderste is echt fotogeniek.
Daarom scheer ik nog met snoer, geen zin in gedoe.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ben ik mijn baard aan scheren,accu leeg.zit ik met een halve baard.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nat een optie?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dan met de hand / scheermes verder gaan of de ladyshave van Soul ff pakkenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat doe ik er na.De baard is te lang om met mesje te scheren.quote:
Soul heeft een epilady,dat doet fokking pijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan met de hand / scheermes verder gaan of de ladyshave van Soul ff pakken
Dit vraagt om een foto!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat doe ik er na.De baard is te lang om met mesje te scheren.
Voel me heel lullig nu.
Ik moet ook altijd eerst met de tondeuse en daarna pas scheren anders blijft het apparaat erin vast hangen, en dat doet pijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Voel me heel lullig nu.
Moet je nog naar buiten?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Voel me heel lullig nu.
Soul komt zo thuis ,maar niet schrikken dan.quote:
Gelukkig niet.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soul komt zo thuis ,maar niet schrikken dan.
Dat is na een week altijd ellende. Eigenlijk te kort voor de tondeuse, maar toch doet normaal scheren wel pijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd eerst met de tondeuse en daarna pas scheren anders blijft het apparaat erin vast hangen, en dat doet pijn.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:00 schreef Voxs het volgende:
[..]Je kan altijd nog de kitten voor je gezicht houden.
Och, wie weet zet je een nieuwe trend!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er niemand aanbelt dan.
Dan valt het niet zo op bij het boodschappen doen, bedoel je?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:00 schreef Voxs het volgende:
[..]Je kan altijd nog de kitten voor je gezicht houden.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan valt het niet zo op bij het boodschappen doen, bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:01 schreef Recce het volgende:
[..]
hahaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:01 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:02 schreef Soulraven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Misschien met een schaar wat bijwerken en gaan voor de zz-toplook?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Tja, eigenlijk zou je het gewoon goed bij moeten houden...quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Ja, dat zuigt behoorlijk. Scheren is sowieso een klote klus.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:02 schreef Soulraven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
Dat is de juiste tip.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk zou je het gewoon goed bij moeten houden...
Goffer.quote:
Hangt jou ding al aan de lader ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soul heeft een epilady,dat doet fokking pijn.
Scheer me iedere dag, inclusief de ellende op mijn schedeldak. Bij een baard, trimmer gebruiken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk zou je het gewoon goed bij moeten houden...
quote:
Ik had nu veel te lang gewacht.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Scheer me iedere dag, inclusief de ellende op mijn schedeldak. Bij een baard, trimmer gebruiken.
Ik meestal om de 2,3 dagen. Soms iets langer en daar heb ik dan meteen spijt vanquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Scheer me iedere dag, inclusief de ellende op mijn schedeldak. Bij een baard, trimmer gebruiken.
Als een ekte gabber.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet echt,ik heb een knotje.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent ook geen mens voor een kapper?
Ja, daar kan geen mes meer tegenop. Als ik 1 dag wacht kan ik het scheermes meteen weg mieteren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik meestal om de 2,3 dagen. Soms iets langer en daar heb ik dan meteen spijt van
Kapper wacht ik eigenlijk standaard te lang mee.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent ook geen mens voor een kapper?
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Kapper wacht ik eigenlijk standaard te lang mee.
Zegt ie altijd: "Zo, het is wel lang geleden, hè? Nou ja, heb ik in ieder geval eer van mijn werk!"
Alsof daar nog enige eer aan te behalen valt...
Om de twee dagen, dan wordt het te lang.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, tondeuse vind ik niks. Ik heb graag iets meer haar op m'n hoofd.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En zelf doen met tondeuse is geen optie? Het ziet er bij mij echt niet uit als het groeit.
Ja, maar dan moet je het wel hebben. Daar ontbreekt het hier nogal aan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, tondeuse vind ik niks. Ik heb graag iets meer haar op m'n hoofd.
Als ik mijn haar los gooi kijken mensen mij altijd dom aan....staart/knot is redelijk netjes, maar los zie ik er compleet verwilderd uit.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, tondeuse vind ik niks. Ik heb graag iets meer haar op m'n hoofd.
Niet veel later ging ik kaal, nadat mn ex een keer uitschoot met de tondeuse .....quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal voor mij zo ongeveer ook gelden.
quote:
tja, ik moet eerlijk zeggen dat mijn kruin wel steeds dunner wordt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je het wel hebben. Daar ontbreekt het hier nogal aan.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:22 schreef cafca het volgende:
[..]
tja, ik moet eerlijk zeggen dat mijn kruin wel steeds dunner wordt.
Ik kreeg laatst al de vraag of ik bij de politie had gewerktJij gelijk een boete geven zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Frikandellen.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij gelijk een boete geven zeker.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:22 schreef cafca het volgende:
[..]
tja, ik moet eerlijk zeggen dat mijn kruin wel steeds dunner wordt.
Ik kreeg laatst al de vraag of ik bij de politie had gewerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Sterkte!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:29 schreef cafca het volgende:
Ik ga ff naar het tuincentrum, want er moet nog wel getuinierd worden vandaag natuurlijk!
Stel het mooi uit, net als het scheren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:29 schreef cafca het volgende:
Ik ga ff naar het tuincentrum, want er moet nog wel getuinierd worden vandaag natuurlijk!
Typisch iemand die op Hipsters valt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Typisch hipster om te zeggen over zichzelf
Tilly doet alleen gangsta rappers.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Typisch iemand die op Hipsters valt.
Til is gangsta.quote:
Dat is haar idd. En zo ziet ze er uit in de deadpool filmsquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:44 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is haar idd. En zo ziet ze er uit in de deadpool filmsGeen onooglijke dame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zeker niet. En haar kracht is dat ze altijd geluk heeft. Past wel bij je username.
Die heeft geen kussen nodig danquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat vind ik prachtig. Mijn nichtje heeft ook zo'n bos krullen. Zo jaloers op.
Ik vind het maar een kutsysteem.quote:
Heb er ook geen beste ervaringen mee.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het maar een kutsysteem.
quote:
Ik kan je geen ongelijk geven.quote:
Er zijn er zoveel. Aan de andere kant heb ik weer een balkon en gesloopte meubels heb ik al vervangenquote:
Ik noemde net de nadelen al op.quote:
Ik heb vandaag nog tegen ff gezegd zijn dure oordopjes goed op te bergen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn er zoveel. Aan de andere kant heb ik weer een balkon en gesloopte meubels heb ik al vervangen
Die van mij gedragen zich vrij goed en slopen relatief weinig.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog tegen ff gezegd zijn dure oordopjes goed op te bergen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
earpods?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog tegen ff gezegd zijn dure oordopjes goed op te bergen.
OKquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:58 schreef TillyB het volgende:
Wat heerlijk die kou mensen![]()
lekker voor de brandende spiertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt ik voel me goed
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Wow nog nooit iemand noise cancelling in het Nederlands zienhoren zeggen, you edgy bishquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:03 schreef Soury het volgende:
Dat ziet er zo ongemakkelijk uit. Ik ben op zoek naar een koptelefoon met geluids onderdrukking. Niet dat ik er mee op straat ga lopen maar lijkt me wel fijn
Ariel Pods in je hol, wast de boel daarbinnen meteen een beetje schoon.quote:
Is dat zo ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wow nog nooit iemand noise cancelling in het Nederlands zienhoren zeggen, you edgy bish
Ja lekker hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
ikr had het echt nodig vandaagwat een ZEGEN
Even onthouden voor die Jaffoquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ariel Pods in je hol, wast de boel daarbinnen meteen een beetje schoon.
Even lekker met je reet schudden en het bruist.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ariel Pods in je hol, wast de boel daarbinnen meteen een beetje schoon.
Elke vrouw hier heeft er één.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Iedereen die een poes heeft: Post een foto!
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Iedereen die een poes heeft: Post een foto!
Ben er gek zegquote:
Kijk toch eens hoe lief ze zijn....quote:
Het was meer je vraagquote:
Flapoorpoes.quote:
Oh was Cafca, maar bij deze de exen Bounty en Treesquote:
Ja altijd heel meegaand groepsmens geweestquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter dat Soury uniek is?
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja altijd heel meegaand groepsmens geweest
Bitch fight humus.quote:
Dan zal hunebed ook wel fout zijn.quote:
Slaat je zo een hunebed inquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou die zit wel in haar voorvader geschiedenis gok ik Atilla
Ik heb twee vragenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Morris krijgt een hoerige kattentunnel
Ik wist niet dat jij een wijf wasquote:
Ik dacht dat dat algemeen bekend was.quote:
Bewaar de doos daar heeft dat beest meer plezier vanquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Morris krijgt een hoerige kattentunnel
Ja een oud wijfquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat algemeen bekend was.
Hou jij je muil met je stukadoor zoeken WIJFquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat algemeen bekend was.
Ja de groeten, ik ga niet alles uitleggenquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hou jij je muil met je stukadoor zoeken WIJF
Waarom niet? oh nee die niet neequote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:35 schreef chufi het volgende:
Ik neem aan dat ik nie t mee kan ding voor die award
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hallo wat is een kattentunnel? En hoezo hoerig?
Die kleintjes waren er stapel meequote:
Ik zat ook al te lachen.quote:
Ik ga antwoord middels een foto van Pixel & Iggy.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh was Cafca, maar bij deze de exen Bounty en Trees
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merel past er niet inquote:
Soort tijgerprint.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |