Ik heb vandaag nog tegen ff gezegd zijn dure oordopjes goed op te bergen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn er zoveel. Aan de andere kant heb ik weer een balkon en gesloopte meubels heb ik al vervangen
Die van mij gedragen zich vrij goed en slopen relatief weinig.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog tegen ff gezegd zijn dure oordopjes goed op te bergen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
earpods?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog tegen ff gezegd zijn dure oordopjes goed op te bergen.
OKquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:58 schreef TillyB het volgende:
Wat heerlijk die kou mensen![]()
lekker voor de brandende spiertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt ik voel me goed
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Wow nog nooit iemand noise cancelling in het Nederlands zienhoren zeggen, you edgy bishquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:03 schreef Soury het volgende:
Dat ziet er zo ongemakkelijk uit. Ik ben op zoek naar een koptelefoon met geluids onderdrukking. Niet dat ik er mee op straat ga lopen maar lijkt me wel fijn
Ariel Pods in je hol, wast de boel daarbinnen meteen een beetje schoon.quote:
Is dat zo ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wow nog nooit iemand noise cancelling in het Nederlands zienhoren zeggen, you edgy bish
Ja lekker hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
ikr had het echt nodig vandaagwat een ZEGEN
Even onthouden voor die Jaffoquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ariel Pods in je hol, wast de boel daarbinnen meteen een beetje schoon.
Even lekker met je reet schudden en het bruist.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ariel Pods in je hol, wast de boel daarbinnen meteen een beetje schoon.
Elke vrouw hier heeft er één.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Iedereen die een poes heeft: Post een foto!
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Iedereen die een poes heeft: Post een foto!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |