Ja, maar dan moet je het wel hebben. Daar ontbreekt het hier nogal aan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, tondeuse vind ik niks. Ik heb graag iets meer haar op m'n hoofd.
Als ik mijn haar los gooi kijken mensen mij altijd dom aan....staart/knot is redelijk netjes, maar los zie ik er compleet verwilderd uit.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, tondeuse vind ik niks. Ik heb graag iets meer haar op m'n hoofd.
Niet veel later ging ik kaal, nadat mn ex een keer uitschoot met de tondeuse .....quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal voor mij zo ongeveer ook gelden.
quote:
tja, ik moet eerlijk zeggen dat mijn kruin wel steeds dunner wordt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je het wel hebben. Daar ontbreekt het hier nogal aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:22 schreef cafca het volgende:
[..]
tja, ik moet eerlijk zeggen dat mijn kruin wel steeds dunner wordt.
Ik kreeg laatst al de vraag of ik bij de politie had gewerktJij gelijk een boete geven zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Frikandellen.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij gelijk een boete geven zeker.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:22 schreef cafca het volgende:
[..]
tja, ik moet eerlijk zeggen dat mijn kruin wel steeds dunner wordt.
Ik kreeg laatst al de vraag of ik bij de politie had gewerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Sterkte!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:29 schreef cafca het volgende:
Ik ga ff naar het tuincentrum, want er moet nog wel getuinierd worden vandaag natuurlijk!
Stel het mooi uit, net als het scheren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:29 schreef cafca het volgende:
Ik ga ff naar het tuincentrum, want er moet nog wel getuinierd worden vandaag natuurlijk!
Typisch iemand die op Hipsters valt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Typisch hipster om te zeggen over zichzelf
Tilly doet alleen gangsta rappers.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Typisch iemand die op Hipsters valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |