Tja, eigenlijk zou je het gewoon goed bij moeten houden...quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Ja, dat zuigt behoorlijk. Scheren is sowieso een klote klus.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:02 schreef Soulraven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
Dat is de juiste tip.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk zou je het gewoon goed bij moeten houden...
Goffer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hangt jou ding al aan de lader ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soul heeft een epilady,dat doet fokking pijn.
Scheer me iedere dag, inclusief de ellende op mijn schedeldak. Bij een baard, trimmer gebruiken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk zou je het gewoon goed bij moeten houden...
quote:
Ik had nu veel te lang gewacht.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Scheer me iedere dag, inclusief de ellende op mijn schedeldak. Bij een baard, trimmer gebruiken.
Ik meestal om de 2,3 dagen. Soms iets langer en daar heb ik dan meteen spijt vanquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Scheer me iedere dag, inclusief de ellende op mijn schedeldak. Bij een baard, trimmer gebruiken.
Als een ekte gabber.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet echt,ik heb een knotje.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent ook geen mens voor een kapper?
Ja, daar kan geen mes meer tegenop. Als ik 1 dag wacht kan ik het scheermes meteen weg mieteren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik meestal om de 2,3 dagen. Soms iets langer en daar heb ik dan meteen spijt van
Kapper wacht ik eigenlijk standaard te lang mee.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent ook geen mens voor een kapper?
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Kapper wacht ik eigenlijk standaard te lang mee.
Zegt ie altijd: "Zo, het is wel lang geleden, hč? Nou ja, heb ik in ieder geval eer van mijn werk!"
Alsof daar nog enige eer aan te behalen valt...
Om de twee dagen, dan wordt het te lang.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, tondeuse vind ik niks. Ik heb graag iets meer haar op m'n hoofd.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En zelf doen met tondeuse is geen optie? Het ziet er bij mij echt niet uit als het groeit.
Ja, maar dan moet je het wel hebben. Daar ontbreekt het hier nogal aan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, tondeuse vind ik niks. Ik heb graag iets meer haar op m'n hoofd.
Als ik mijn haar los gooi kijken mensen mij altijd dom aan....staart/knot is redelijk netjes, maar los zie ik er compleet verwilderd uit.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, tondeuse vind ik niks. Ik heb graag iets meer haar op m'n hoofd.
Niet veel later ging ik kaal, nadat mn ex een keer uitschoot met de tondeuse .....quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal voor mij zo ongeveer ook gelden.
quote:
tja, ik moet eerlijk zeggen dat mijn kruin wel steeds dunner wordt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je het wel hebben. Daar ontbreekt het hier nogal aan.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:22 schreef cafca het volgende:
[..]
tja, ik moet eerlijk zeggen dat mijn kruin wel steeds dunner wordt.
Ik kreeg laatst al de vraag of ik bij de politie had gewerktJij gelijk een boete geven zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Frikandellen.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij gelijk een boete geven zeker.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:22 schreef cafca het volgende:
[..]
tja, ik moet eerlijk zeggen dat mijn kruin wel steeds dunner wordt.
Ik kreeg laatst al de vraag of ik bij de politie had gewerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Sterkte!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:29 schreef cafca het volgende:
Ik ga ff naar het tuincentrum, want er moet nog wel getuinierd worden vandaag natuurlijk!
Stel het mooi uit, net als het scheren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:29 schreef cafca het volgende:
Ik ga ff naar het tuincentrum, want er moet nog wel getuinierd worden vandaag natuurlijk!
Typisch iemand die op Hipsters valt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Typisch hipster om te zeggen over zichzelf
Tilly doet alleen gangsta rappers.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Typisch iemand die op Hipsters valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |