quote:In het heuvelgebied in het zuiden van Limburg is zaterdag sneeuw gevallen. Er ligt een laagje van een centimeter of vier, onder meer op de Vaalserberg.
Zijn nieuwe raam lekt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:44 schreef Recce het volgende:
Mo heeft geluk met z'n nieuwe dak. Er ligt sneeuw in Limburg!
[..]
Brr koud. We zijm hier gezegend met zonnetje welquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:52 schreef Recce het volgende:
[..]
In Arcen is het maar 2,2 °C nu. In de heuvels vriest het dan tijdens een buitje.
Feis windje ook, maar eruit is heerlijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:53 schreef Recce het volgende:
Hier is het ook maar 6,1 °C. Straks de winterjas maar aan tijdens de wandeling.
Ja, nu wel even, maar er komt een minibuitje aan, zo te zien.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Brr koud. We zijm hier gezegend met zonnetje wel
Yep,is Soul aan het halen nu.Ze hebben haar moeder gisteren dood gevonden.quote:
Ach wat zieligquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Yep,is Soul aan het halen nu.Ze hebben haar moeder gisteren dood gevonden.
Nee al 3 weken vermist. Verhuizen en zoontje had de deur open laten staan in de nieuwe woning.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach wat zielig![]()
De moeder was nog wel bij het nest?
Hoe oud is ze nu en heeft al een naam?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze was de kleinste van het nest. Alleen haar zusje is er nog maar die houden ze.
Wat een triest verhaal, maar dan toch fijn dat ze gevonden is. Mijn poes is ook weleens weggelopen en ze is nooit meer terug gevonden, terwijl ze gechipt was. Ik heb nog maanden lopen zoeken, zonder resultaat.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee al 3 weken vermist. Verhuizen en zoontje had de deur open laten staan in de nieuwe woning.
Ze is wat smal maar dat moet bij ons goedkomen
Agoshquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Yep,is Soul aan het halen nu.Ze hebben haar moeder gisteren dood gevonden.
Ze had een boel broertjes en zusjes zij is de kleinste. Laatste zusje blijft. De rest is vanochtend opgehaald.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Agosh![]()
Geen broertjes,zusjes?
Puckje was ook eigenlijk te vroeg bij ons, dat of verzopen door boer. Het is aan hem te merken, hij sociaal wat akward. Hielp niet dat de oude kater eerst niets van hem moest hebben.
Wat een leuke naam! Heel veel plezier met jullie kitten!quote:
Die paar weken kan toch wel een verschil maken ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Agosh![]()
Geen broertjes,zusjes?
Puckje was ook eigenlijk te vroeg bij ons, dat of verzopen door boer. Het is aan hem te merken, hij sociaal wat akward. Hielp niet dat de oude kater eerst niets van hem moest hebben.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar maakt Mo zich niet druk over, schat ik zo in.
Lief hummeltje zeg. Hoop dat ze het goed doet als enigst 'kind'quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:00 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze had een boel broertjes en zusjes zij is de kleinste. Laatste zusje blijft. De rest is vanochtend opgehaald.
Ze heette Domino, Domino of zo....quote:
Dat zing ik al wekenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze heette Domino, Domino of zo....
Enorm, al die kattenskills leren. Puck is enorm onzeker en tegelijkertijd ietwat 'wild'. Een enorm knuffeltje en behoorlijk fel ook. Hij speelt zonder nageltjes, maar als hij ontevreden is, dat heeft hij de neiging te bijten in je been. Deels jongheid nog, deels aandacht vraagmanier die hij van grote kater leerde. ( die doet dat niet, maar blaas/en uithalen is ook aandacht geven) Gelukkig gaat het steeds beter, en spelen de twee zelfs met elkaarquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die paar weken kan toch wel een verschil maken ja.
In het zonnetje koffie drinkenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat deed je buiten dan?
EDIT: De hagel is nu ook hier.
Als ik naar buiten kijk heb ik zin om mijn jas aan te doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat deed je buiten dan?
EDIT: De hagel is nu ook hier.
Zeker weten, beste is twaalf weken bij moeder blijven.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die paar weken kan toch wel een verschil maken ja.
Vest! Echt heerlijk, zo uit de windquote:
Soms lukt dat niet, en dan is het goed dat ze opgevangen wordenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeker weten, beste is twaalf weken bij moeder blijven.
Die twee van mij ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Enorm, al die kattenskills leren. Puck is enorm onzeker en tegelijkertijd ietwat 'wild'. Een enorm knuffeltje en behoorlijk fel ook. Hij speelt zonder nageltjes, maar als hij ontevreden is, dat heeft hij de neiging te bijten in je been. Deels jongheid nog, deels aandacht vraagmanier die hij van grote kater leerde. ( die doet dat niet, maar blaas/en uithalen is ook aandacht geven) Gelukkig gaat het steeds beter, en spelen de twee zelfs met elkaar
Paar weken meer bij moeders was beter geweest. Hoewel hooizolderbeesten.
Ja, dat sws, koekkie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Soms lukt dat niet, en dan is het goed dat ze opgevangen worden
Hooizolderbeesten,dat is wel apart.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Enorm, al die kattenskills leren. Puck is enorm onzeker en tegelijkertijd ietwat 'wild'. Een enorm knuffeltje en behoorlijk fel ook. Hij speelt zonder nageltjes, maar als hij ontevreden is, dat heeft hij de neiging te bijten in je been. Deels jongheid nog, deels aandacht vraagmanier die hij van grote kater leerde. ( die doet dat niet, maar blaas/en uithalen is ook aandacht geven) Gelukkig gaat het steeds beter, en spelen de twee zelfs met elkaar
Paar weken meer bij moeders was beter geweest. Hoewel hooizolderbeesten.
Ja ze hebben hun nut, daarom hebben de boeren ze. Maar ze zorgen minimaal voor ze. Teveel, en ze worden 'weg gedaan'. Niet/nauwelijks interactie met mensen. Ook geen ontworming etc. Nicht van aangetrouwde familie boert, die wilden er van af.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hooizolderbeesten,dat is wel apart.
Toen wij op de manege kwamen wonen hadden we een enorme rattenplaag,en dan ook echt enorm.Toen liet mijn vader een zak met Hooizolderkatten komen,binnen een week alle ratten weg.
Die van mij krijgen aandacht, liefde en vreten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ze hebben hun nut, daarom hebben de boeren ze. Maar ze zorgen minimaal voor ze. Teveel, en ze worden 'weg gedaan'. Niet/nauwelijks interactie met mensen. Ook geen ontworming etc. Nicht van aangetrouwde familie boert, die wilden er van af.
Zo als het hoort. Puck en Timo ookquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij krijgen aandacht, liefde en vreten.
Dat is leuk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo als het hoort. Puck en Timo ookHeb foto's , zal uploaden even.
Timo is een doetje ( de cyperse) en voormalig straatkat. Ik vermoed trouwens dat hij ondanks doeterigheid thuis, de terror van de buurt is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Timo is een doetje ( de cyperse) en voormalig straatkat. Ik vermoed trouwens dat hij ondanks doeterigheid thuis, de terror van de buurt is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Jaquote:
Ze zien er heerlijk ontspannen en nonchalant uit. Zo'n 'wie maakt mij wat' houding.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
JaTimo is ook een grote kater. Puck is ranker, maar ongeveer even hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |