Tijdens het uitsmijter bunkeren heb ik uitzicht op een hometrainer. Dat is mij sportief zat.quote:
Geef je ook fooi?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:58 schreef Lucky2Bastard het volgende: Uitsmijters klaar om verorberd te worden.
![]()
Ik laat het sporten wel aan mijn killerparkiet over.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tijdens het uitsmijter bunkeren heb ik uitzicht op een hometrainer. Dat is mij sportief zat.
Je hebt er wel 1 dus ..quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tijdens het uitsmijter bunkeren heb ik uitzicht op een hometrainer. Dat is mij sportief zat.
Smakelijks.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uitsmijters klaar om verorberd te worden.
Hiervoor even loopband gedaan. Meer sporten zit er nog niet inquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:08 schreef chufi het volgende:
[..]
ik hou het vandaag ook alleen bij het fietsen
Dat doe ik bij de fysio wel weer.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:08 schreef chufi het volgende:
[..]
ik hou het vandaag ook alleen bij het fietsen
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik laat het sporten wel aan mijn killerparkiet over.
Ze klautert nu de hele kooi door, ik word er al moe van als ik er naar kijk.quote:
Die heb ik van zolder getrokken bij mijn ouders. Muis had een trainingsprogramma van de fysio in A'dam meegekregen, maar was achteraf al te ver heen om nog te kunnen fietsen.quote:
Zit je in nood?quote:
Partij gekwetter erbij, of valt dat mee?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze klautert nu de hele kooi door, ik word er al moe van als ik er naar kijk.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze klautert nu de hele kooi door, ik word er al moe van als ik er naar kijk.
No, maar nummer is wel heel mooiquote:
Dat doet ze alleen wanneer ik niet op tijd haar kooitje open zet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Partij gekwetter erbij, of valt dat mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |