Oh, ik dacht op de vorige foto te zien dat het je smoothie was.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik zie het nu pas ...
deze foto is beter![]()
[ afbeelding ]
Nee die maak is later welquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht op de vorige foto te zien dat het je smoothie was.![]()
soms doet ie dat ook maar dan met vegagehakt natuurlijk, ik ook lekkerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok, maak ik ook altijd zelf, maar dan wel meestal met gehak
Het ging hier zo vlot, ik moest wel snel zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Gisterenavond hield je het ook aardig vol.
Ik zie steeds meer vega vleesvervangers, maar het geloof is er nog niet bij mij..quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:45 schreef FANN het volgende:
[..]
soms doet ie dat ook maar dan met vegagehakt natuurlijk, ik ook lekker
ik kon her ook niet meer goed volgen hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Het ging hier zo vlot, ik moest wel snel zijn
Niemand kon het.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kon her ook niet meer goed volgen hoor
Die zijn echt lekker.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn niet van het Jumbomerk, zijn van Topking en Vlamtosti is trademark.
Je moet wel even kijken welke wél of niet lekker zijn, maar als je dat eenmaal weet danquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer vega vleesvervangers, maar het geloof is er nog niet bij mij..
Waarom iets dat er op lijkt maar het niet is .. dan doe ik het wel zonder
Heurlijk.Dit doet mij watertanden.quote:
Het schijnt beter te zijn om het over de dag te verdelen, in plaats van enkele grote porties.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee die maak is later welik graas toch altijd de hele dag kleine beetjes weet je nog?
Was wel heel gezellig.quote:
Ja het ruikt heel lekker ik werd er wakker vanquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heurlijk.Dit doet mij watertanden.
jaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het schijnt beter te zijn om het over de dag te verdelen, in plaats van enkele grote porties.
Jij kan het wel hebben toch?
quote:
Dat doe ik nu al.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Bere gezellig, al was het allemaal flauwekul. Denk dat we ons rot zouden lachen met z'n allen bij een 40+ meeting.
Ja, dat heb ik ook meestal, maar gisterenavond een aantal keren hardop zitten bulderen.quote:
Ik heb al een gekookt eitje op.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uitsmijters klaar om verorberd te worden.
Ik ook,dat Soul vroeg wat ben je aan het doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook meestal, maar gisterenavond een aantal keren hardop zitten bulderen.
Je bent de enige niet geweest.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook meestal, maar gisterenavond een aantal keren hardop zitten bulderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |