Jij ook een fijne dag!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:25 schreef Amphorapotje het volgende:
We gaan er vandaag samen thuis maar een brunch van maken hoor ik net.
En als alles goed gaat vanmiddag naar kleinzoon toe.
Voorlopigen fijne dag verder.
Doe eens niet zo bij de hand molletjequote:
Lekker lekker, pizza ook wel zin in misschien morgen maar eten denk ikquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe vanmiddag een uitsmijterje, en vanavond pizza.
Oh ik zeg gewoon altijd '''sorry...geen belangstelling'' en dan doe ik het deur weer dicht...quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Inbreuk op je privacy die lui. Ze komen hier na de laatste keer niet meer denk ik.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:35 schreef FANN het volgende:
Wij eten vanavond Spaghetti.. de saus is al klaar![]()
Die Griek was op vanmorgen
Ik regelde het de laatste keer vanachter het raam met een wegwuif gebaar en een smoel als oud krentenbrood. Ze gingen op een hol het pad af.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh ik zeg gewoon altijd '''sorry...geen belangstelling'' en dan doe ik het deur weer dicht...
klaar
Inderdaad. Of doe de deur niet openquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh ik zeg gewoon altijd '''sorry...geen belangstelling'' en dan doe ik het deur weer dicht...
klaar
Wilde het niet posten, maar inderdaad.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:36 schreef FANN het volgende:
[..]
zo ziet het er uit als kotsmaar in het écht ziet het er beter uit
Lulkoek, als die lui je elke zondag uit bed bellen, ze sturen dan steeds een ander koppel op pad, met telkens hetzelfde lulverhaal terwijl je al vaker hebt gezegd dat je geen interesse hebt is gewoon brutaal stalken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:33 schreef FANN het volgende:
[..]
klaar
Ziet er goed uit!quote:
Was da?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:36 schreef FANN het volgende:
[..]
zo ziet het er uit als kotsmaar in het écht ziet het er beter uit
Ze moeten gewoon niet aanbellen op zondagochtend, op geen enkele dag overigens, daar wordt ik namelijk wakker van, pleur op!quote:
Smurrie.quote:
ja ik zie het nu pas ...quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wilde het niet posten, maar inderdaad.
Dat. Imbecielen die met een sprookjesverhaal aan de deur komen leuren in 2019.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon niet aanbellen op zondagochtend, op geen enkele dag overigens, daar wordt ik namelijk wakker van, pleur op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |