Nee, wel gewone. Sta je in de fikquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Iemand van hier wel eens vlamtosti's gegeten?
Jawel, zelf gemaakte.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vlammetjes ken ik wel, maar nog nooit van die vlamtosti's gehoord.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik las op 'vRetecool' een recensie, en hij werd zeer gewaardeerd, dus heb ze gisteren uit pure nieuwsgierigheid maar eens aangeschaft maar nog niet gegeten.
Dat bedoel ik niet, ik bedoel die kant en klare dingen die je in de dv kan bewaren voor noodsituaties.quote:
Volgens die recensie ook.quote:
Ken het alleen van naam. Jumbo ook?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik bedoel die kant en klare dingen die je in de dv kan bewaren voor noodsituaties.
Mijn eigen tosti's zijn prima.
Ah, dan kun je dus ook vlamsoep maken, alles eigenlijk. Vlamshakequote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gewoon tosti maken en een berg sambal op mieteren.
Ja, bij de jumbo gekocht.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken het alleen van naam. Jumbo ook?
Ik ken ze alleen van de groothandel.Dat is even lastig.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens die recensie ook.
Vandaar ik ik ze wil proberen.
Sambal bij?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gewoon tosti maken en een berg sambal op mieteren.
Vlambami. Eens flink mee experimenteren. Straks een kledder in de benzinetank gooien.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, dan kun je dus ook vlamsoep maken, alles eigenlijk. Vlamschakee.d.
Gaat als de brandweer.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vlambami. Eens flink mee experimenteren. Straks een kledder in de benzinetank gooien.
Prisha is toch van de vlammen?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vlambami. Eens flink mee experimenteren. Straks een kledder in de benzinetank gooien.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:08 schreef Marsani het volgende:
[..]
Hier iemand in een auto waar hij een groot bord op heeft met: Jezus leeft! En dan heeft hij er een megafoon op gemonteerd en rijdt zo langzaam door de straten zijn boodschap te verkondigen.
Ah, die kwam de leer van gristus brengen dus.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:16 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
mijn vader zei ooit eens toen zo'n Jehova getuige aan de deur kwam
''Gezellig.... zeg hem maar eens in de schuur...''
Vlammenwerpers,en vuurspuwen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kweenie? Vrijwillige brandweervrouw?
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ja dat was de bedoelingquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, die kwam de leer van gristus brengen dus.
En je vader had al een ladder.quote:
Ik kom u christus brengen. Kan die niet zelf lopen zei ik.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En deelde regelmatig trappen uit als ze weer eens langs kwamen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, maar dat is mijn punt niet, de vraag is of ze goed te eten zijn.quote:
Lekker, ik heb het nog warm van de alcohol van gisteren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:21 schreef FANN het volgende:
Koud vandaag!![]()
Ik wilde een Smootie maken maar ik heb toch maar de Brinta gepakt... lekker
warm...
In mijn herinnering redelijkquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar dat is mijn punt niet, de vraag is of ze goed te eten zijn.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lekker, ik heb het nog warm van de alcohol van gisteren.
Ik heb geen smoothie ingredienten in huis .... eerst maar een espressoquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:21 schreef FANN het volgende:
Koud vandaag!![]()
Ik wilde een Smootie maken maar ik heb toch maar de Brinta gepakt... lekker
warm...
Nou zo agressief was ie niet gelukkig maar in dat dorp was ik woonde kwamen ze wel váákquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Fijne dag en kusje voor kleinzoontjequote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:25 schreef Amphorapotje het volgende:
We gaan er vandaag samen thuis maar een brunch van maken hoor ik net.
En als alles goed gaat vanmiddag naar kleinzoon toe.
Voorlopigen fijne dag verder.
Have fun.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:25 schreef Amphorapotje het volgende:
Van de Jumbo ken ik ze nog niet.Maar die ik ken waren echt lekker.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar dat is mijn punt niet, de vraag is of ze goed te eten zijn.
Oeh lekker, fijne dag vandaag dan maar.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:25 schreef Amphorapotje het volgende:
man man man... helemaal geen fruit in huis? Dan word ik gekquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen smoothie ingredienten in huis .... eerst maar een espresso
Knuffel voor het kleine potje.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:25 schreef Amphorapotje het volgende:
Inbreuk op je privacy die lui. Ze komen hier na de laatste keer niet meer denk ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou zo agressief was ie niet gelukkig maar in dat dorp was ik woonde kwamen ze wel váák
eigenlijk.. en áltijd 's morgens vroeg...
als ik het me goed herinneren dan.. want zondag was ook de ''kerkdag'' dus ik weet het niet meer
zeker eigenlijk
Zijn niet van het Jumbomerk, zijn van Topking en Vlamtosti is trademark.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Van de Jumbo ken ik ze nog niet.Maar die ik ken waren echt lekker.
Klein feestje! Have fun en eet smakelijk, Amph!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:25 schreef Amphorapotje het volgende:
Laat je ‘m eerst afkoelenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Nu ook wel zin in zo'n vlamtosti, maar ik ben niet zo van hete dingen enz
Ik doe vanmiddag een uitsmijterje, en vanavond pizza.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Nu ook wel zin in zo'n vlamtosti, maar ik ben niet zo van hete dingen enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |