Nee, wel gewone. Sta je in de fikquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Iemand van hier wel eens vlamtosti's gegeten?
Jawel, zelf gemaakte.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vlammetjes ken ik wel, maar nog nooit van die vlamtosti's gehoord.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik las op 'vRetecool' een recensie, en hij werd zeer gewaardeerd, dus heb ze gisteren uit pure nieuwsgierigheid maar eens aangeschaft maar nog niet gegeten.
Dat bedoel ik niet, ik bedoel die kant en klare dingen die je in de dv kan bewaren voor noodsituaties.quote:
Volgens die recensie ook.quote:
Ken het alleen van naam. Jumbo ook?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik bedoel die kant en klare dingen die je in de dv kan bewaren voor noodsituaties.
Mijn eigen tosti's zijn prima.
Ah, dan kun je dus ook vlamsoep maken, alles eigenlijk. Vlamshakequote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gewoon tosti maken en een berg sambal op mieteren.
Ja, bij de jumbo gekocht.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken het alleen van naam. Jumbo ook?
Ik ken ze alleen van de groothandel.Dat is even lastig.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens die recensie ook.
Vandaar ik ik ze wil proberen.
Sambal bij?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gewoon tosti maken en een berg sambal op mieteren.
Vlambami. Eens flink mee experimenteren. Straks een kledder in de benzinetank gooien.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, dan kun je dus ook vlamsoep maken, alles eigenlijk. Vlamschakee.d.
Gaat als de brandweer.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vlambami. Eens flink mee experimenteren. Straks een kledder in de benzinetank gooien.
Prisha is toch van de vlammen?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vlambami. Eens flink mee experimenteren. Straks een kledder in de benzinetank gooien.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:08 schreef Marsani het volgende:
[..]
Hier iemand in een auto waar hij een groot bord op heeft met: Jezus leeft! En dan heeft hij er een megafoon op gemonteerd en rijdt zo langzaam door de straten zijn boodschap te verkondigen.
Ah, die kwam de leer van gristus brengen dus.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:16 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
mijn vader zei ooit eens toen zo'n Jehova getuige aan de deur kwam
''Gezellig.... zeg hem maar eens in de schuur...''
Vlammenwerpers,en vuurspuwen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kweenie? Vrijwillige brandweervrouw?
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ja dat was de bedoelingquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, die kwam de leer van gristus brengen dus.
En je vader had al een ladder.quote:
Ik kom u christus brengen. Kan die niet zelf lopen zei ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |