Het was daar heel gezellig, zeker met L2B en Mo. Maar niet meer mijn intentie. Ga uw gangquote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
We kunnen proberen om op de bank te komen.
Is de subsidie aftrekbaar?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er staat nog subsidie op de bank t/m december, daarna is het afwachten. De zittingen zijn niet aan te slepen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dame en heren, goedemorgen!
Heren, van het goede leven, dank.quote:
Ik kan ook op de leuning gaan zitten,Een soort van Boerenleunbank.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er staat nog subsidie op de bank t/m december, daarna is het afwachten. De zittingen zijn niet aan te slepen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik kan ook op de leuning gaan zitten,Een soort van Boerenleunbank.
Had je geen last van de rook?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het was daar heel gezellig, zeker met L2B en Mo. Maar niet meer mijn intentie. Ga uw gang
quote:
Nee ik niet, waren de snacks wel goed, die ik had?quote:
Ik dacht dat ik ze uitgeroeid had.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:56 schreef cafca het volgende:
D'r lopen hier Jehova's oid in de straat. Lang geleden dat ik die gezien heb!
Vriend ! Er komt een tijd dat we moeten gaan betalen voor de bank, vrees ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Brother !!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Goedemorgen, dame.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Die lopen hier niet zo vaak gelukkig, en bellen ook nooit aan
Ik heb mijn bourkini ook maar weggedaan, hielp niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Laatst liep er zo'n gek met een groot bord om zijn nek, met Jezus blabla.. Prima dat je gelooft hoor, maar om nou zo over straat te lopen en mensen aan te spreken en een heel lul verhaal te vertellen
Goedemorgen deze morgen.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:
Ik zag ze voorlopig alleen aan de overkant. Maar ik had ze ook al heel lang niet gezien. Wel van die lastige verkopers soms, bij vlagen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen Armhorapotjequote:
Een soort van steun comité.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jij op de ene, ik op de andere.
Ja die zie je ook steeds meer op bokken, op straat ook met hun krantje of andere goed doelquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zag ze voorlopig alleen aan de overkant. Maar ik had ze ook al heel lang niet gezien. Wel van die lastige verkopers soms, bij vlagen.
Altijd onverzorgde types ook. Knettergek.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Laatst liep er zo'n gek met een groot bord om zijn nek, met Jezus blabla.. Prima dat je gelooft hoor, maar om nou zo over straat te lopen en mensen aan te spreken en een heel lul verhaal te vertellen
Heb ze hier nog nooit aan de deur gehad, in mijn vorige woning wel, heb op een gegeven moment tegen hen gezegd, als je nou nog een keer hier op zondagochtend vroeg hier aanbelt dan knuppel ik je weg.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Je moet niet alles geloven wat op internet staat.quote:
Ja, doe dat lekker thuis...quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:58 schreef Mrsloveable het volgende:
En de Staat staat achter de rugleuning te kijken.quote:
In Eindhoven stond er altijd zo een bij de V&D, misschien nog steeds wel. Die was wel legendarisch!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb daar geen moeite mee, ligt er natuurlijk wel aan wat ze willen, maar een hond komt er niet in.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen.![]()
![]()
Soul is een kitten aan het halen.Waarom kan je een vrouw niets weigeren?
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb mijn bourkini ook maar weggedaan, hielp niet.
Knettergek sowiesoquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Altijd onverzorgde types ook. Knettergek.
Hahahaha, en toen belde ze nooit meer aan?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ze hier nog nooit aan de deur gehad, in mijn vorige woning wel, heb op een gegeven moment tegen hen gezegd, als je nou nog een keer hier op zondagochtend vroeg hier aanbelt dan knuppel ik je weg.
Schrijf dat even op; Niet aanbellen, boze man achter de deur!!
En geef het door aan je hele gemeenschap, want dit is geen grap, ben jullie zo zat als kouwe pap.
Wel als ik het zegquote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat op internet staat.
Ah, een verwendag in huize FF.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
![]()
Dat beestje kan je simpelweg niet weigeren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
![]()
Nooit meer aangebeld, liepen langs mijn woning en belden bij de buren aan, maar mij hebben ze vanaf die dag overgeslagen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Knettergek sowieso
[..]
Hahahaha, en toen belde ze nooit meer aan?
Wij kregen ze op de manege regelmatig aan de deur.Altijd even een praatje gemaakt,zelfs 2 giechelende meisjes.En een moeder die over haar zoon een heel verhaal deed.Ik heb er geen last van gehad.Hat mooiste was dat ik de zoon mee nam naar de kantine waar hij koffie kreeg en niet meer uit zijn verhaal kwam en blij was dat zijn vader hem kwam halen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ze hier nog nooit aan de deur gehad, in mijn vorige woning wel, heb op een gegeven moment tegen hen gezegd, als je nou nog een keer hier op zondagochtend vroeg hier aanbelt dan knuppel ik je weg.
Schrijf dat even op; Niet aanbellen, boze man achter de deur!!
En geef het door aan je hele gemeenschap, want dit is geen grap, ben jullie zo zat als kouwe pap.
Flinke hagelbui hier nu, blij dat ik niet in de voortuin sta, met of zonder kleding.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Sta ik net kledingloos in de voortuin, begint iedereen te toeteren en tot overmaat van ramp begon het te hagelen. 1e en laatste x.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En de Staat staat achter de rugleuning te kijken.
Hier iemand in een auto waar hij een groot bord op heeft met: Jezus leeft! En dan heeft hij er een megafoon op gemonteerd en rijdt zo langzaam door de straten zijn boodschap te verkondigen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Die kunnen ook zo de tuin inquote:
Present,die zijn heerlijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 11:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Iemand van hier wel eens vlamtosti's gegeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |