Komt dat omdat ze nog niet klaar zijn, of hebben ze nu al slecht werk geleverd?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou, de eerste test gehad, niet verwacht maar gebeurt toch...
Dakraam lekt bij de aansluiting van het dak aan de bovenzijde, liggen diverse plasjes water onder, en nee, het is geen kattenpis.
Alles gecheckt en het water komt via de bovenkant kozijn.
Even foto's maken van de lekkage.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maandagochtend ben ik er niet maar maandagmiddag grijp ik iemand bij zijn kraag die dat dan meteen dient op te lossen, ik ga nergens op wachten, aan de slag, NU!.
Geen idee, ze zullen best hun best hebben gedaan, en dit deel is in principe klaar op de afwerking binnen na, daardoor heb ik wel duidelijk kunnen voelen waar het lekt. de hele bovenzijde dus.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:33 schreef D. het volgende:
[..]
Komt dat omdat ze nog niet klaar zijn, of hebben ze nu al slecht werk geleverd?
Uiteraard op zaterdag.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou, de eerste test gehad, niet verwacht maar gebeurt toch...
Dakraam lekt bij de aansluiting van het dak aan de bovenzijde, liggen diverse plasjes water onder, en nee, het is geen kattenpis.
Alles gecheckt en het water komt via de bovenkant kozijn.
Zie je niet, enige dat je ziet zijn 4 plasjes water op de vloer.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even foto's maken van de lekkage.
Ik dacht wat zitten die poezen daar nou te doen, zij hadden dus het water ontdekt.quote:
Het hele verbouwing verhaal klinkt zo herkenbaar. Een week feest als dat achter de rug is. Nee, een maand!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht wat zitten die poezen daar nou te doen, zij hadden dus het water ontdekt.
Geen van beide nog.quote:
Jah, vanmiddag even lekker in bad liggen.quote:
Altijd goed.quote:
Het is hier droog maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:48 schreef Amphorapotje het volgende:
Mooie dag om eens iets anders te doen.
Ja, het ligt hier binnen op de vloer voor de radiator.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:43 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen...
Het geeft geregend in het zuiden lees ik...
quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:43 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen...
Het geeft geregend in het zuiden lees ik...
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jah, vanmiddag even lekker in bad liggen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:46 schreef Amphorapotje het volgende:
Goedemorgen.
En wat een weer, bar en boos, dus maar niet tuinieren want ik raak alles kwijt.
Dame en heren, goedemorgen!quote:
We kunnen proberen om op de bank te komen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:48 schreef Amphorapotje het volgende:
Mooie dag om eens iets anders te doen.
Ze ruiken mijn koffie denk ik.quote:
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dame en heren, goedemorgen!
Er staat nog subsidie op de bank t/m december, daarna is het afwachten. De zittingen zijn niet aan te slepen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
We kunnen proberen om op de bank te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |