Voor zover ik weet is dat gewoon forumbreed hoor. Welk topic is het? Dan kan ik m kicken voor je.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 04:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is niet bedoeld als verwijt of zo. Vroeg het me alleen af. In andere rubrieken kan ik wel op (heel) oude berichten reageren. Hier niet. Vroeg me af waarom en wat de reden is.
Ik weet het eigenlijk niet meer zeker. Ik dacht dat je voorheen wel op hele oude topics kon reageren. Het staat me vaag bij dat ik niet zo lang geleden in een topic reageerde waar ook al enige jaren niet in gereageerd was.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 07:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat gewoon forumbreed hoor. Welk topic is het? Dan kan ik m kicken voor je.
Vreemd. Ik zal eigenlijk ook niet weten hoe dat kan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 05:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet meer zeker. Ik dacht dat je voorheen wel op hele oude topics kon reageren. Het staat me vaag bij dat ik niet zo lang geleden in een topic reageerde waar ook al enige jaren niet in gereageerd was.
In deze bijvoorbeeld kan ik niet reageren:
LIF / Verstandskies getrokken
Die is van mei 2013.
Ligt er ergens een grens? Bijvoorbeeld ouder dan 5 jaar kan je niet in reageren, jonger dan 5 jaar wel?
Ps: Je hoeft hem niet te kicken.
En deze:
LIF / Verstandskies laten verwijderen
is 3,5 jaar oud. Kan ik ook niet in regeren.
LIF / Skincarequote:Op maandag 20 mei 2019 15:29 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben het skincare topic weer eens kwijt, help!
Woops verkeerde knop! Sorry! Hij is weer open.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:53 schreef Tailless het volgende:
LIF / Natuurlijke borstvergroting iemand heeft per ongeluk mijn topic gesloten.
Moet die naar sex?
Niet helemaal. Maar het is een serieus topic.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:04 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Woops verkeerde knop! Sorry! Hij is weer open.
Gaat goed hierquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:07 schreef Tailless het volgende:
[..]
Niet helemaal. Maar het is een serieus topic.
Dankjequote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:09 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Gaat goed hierhij is als het goed is nu echt weer open
Thanks, even flink geveegdquote:Op donderdag 4 juli 2019 19:09 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
Waarom wordt het kloontje van Mapimatroll hier altijd zo lang getolereerd ?
LIF / Zwarte sneakers voor in de horeca
Ieder topic waar ze komt verkloot ze de sfeer en nu is ze bezig op een wat serieuzer forum als Lif.
Ik kan alleen hele oude topics erover vinden dus maak gerust een nieuwe!quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb even gezocht naar een topic over b12 tekort maar kan dit niet vinden, kijk ik er overheen of bestaat het nog niet?
Oke!quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:58 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik kan alleen hele oude topics erover vinden dus maak gerust een nieuwe!
quote:Achtergrond: Sinds medio mei heb ik klachten die lijken te duiden op een longontsteking. Vanaf medio juli wordt er onderzoek gedaan naar een gezwel bij mijn longen dat zichtbaar is als een zwelling net onder mijn sleutelbeen. Artsen staan vooralsnog voor een raadsel: om wat voor weefsel gaat het en waar komt het vandaan?
Ik kreeg twee dagen geleden een raar, doof gevoel in mijn mond met tintelingen. Dat gevoel lijkt te zijn uitgebreid naar mijn hele gezicht en mijn handen. Het is constant aanwezig en voelt naar.
Heeft iemand dat gevoel ook wel eens gehad? Zo ja, waar hing dat mee samen en hoelang duurde het voor het overging? Ik heb overigens al contact met de huisartsenpost hierover gehad en ik kan wachten met het melden van mijn klachten tot een controle die ik dinsdag sowieso al heb.
Ja, prima! Het boeit me eigenlijk niet zo, alleen vind ik het zo suf om er telkens berichten te plaatsen die niet over een doof/tintelend gevoel gaan. (Goddank heb ik daar geen last meer van.)quote:
Och, ik kan gelukkig wel wat van grapjassen hebben. Anders zat ik niet alquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:43 schreef Leandra het volgende:
"Eerst een doof en tintelend gevoel, nu een zwelling die niet meer weggaat" is ook een wat lastige omschrijving, dan gaan mensen ook vragen wat je geslikt hebt
Geen 3 blauwe pilletjes tegelijk nemen!!!
Sorry, ben al weg![]()
dat lukt ook inderdaad niet bij het eerste topic volmakenquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:03 schreef Claudia_x het volgende:
Hm, het lukte me niet om een reeks te maken van m'n topics. Kan iemand dat voor me doen?
LIF / Onverklaard ziektebeeld
LIF / Onverklaard ziektebeeld deel 2
Kijk, dat verklaart het! Ik mag hopen dat er geen deel 3 komt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat lukt ook inderdaad niet bij het eerste topic volmaken
als deel 2 later vol is zul je wel deel 3 automatisch gereekst krijgen
Ik zie dat dat een topic is van 2012, je kunt dus beter een nieuw topic openen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:28 schreef Eendenkooi het volgende:
LIF / Verstopte buis van Eustachius (tubadysfunctie)
mag deze open
Lijkt mij zelf niet handig. Zou het niet in die kunnen?quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik zie dat dat een topic is van 2012, je kunt dus beter een nieuw topic openen.
Nee, het heeft geen zin om zo´n oud topic te heropenen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:07 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Lijkt mij zelf niet handig. Zou het niet in die kunnen?
Ok, maar als mensen via Google of zo gaan zoeken op de klacht dan gaan ze 2 topics tegen komen, zou het daarom niet handiger zijn als ze 1 topic tegenkomen?quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee, het heeft geen zin om zo´n oud topic te heropenen.
Dat maakt niet uit. Er zijn wel meer topics op fok over het zelfdequote:Op zondag 8 december 2019 00:22 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Ok, maar als mensen via Google of zo gaan zoeken op de klacht dan gaan ze 2 topics tegen komen, zou het daarom niet handiger zijn als ze 1 topic tegenkomen?
Zeker waar. Echter dit is wel behoorlijk serieus business. Dit is niet de categorie "wat zal ik mijn hond vandaag te eten geven".quote:Op zondag 8 december 2019 11:35 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Er zijn wel meer topics op fok over het zelfde
Dan nog kan je er gewoon een nieuw topic over openen.quote:Op zondag 8 december 2019 13:17 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Zeker waar. Echter dit is wel behoorlijk serieus business. Dit is niet de categorie "wat zal ik mijn hond vandaag te eten geven".
Dat kan zeker. Dat snap ik, maar die oude kan ook open. Als het gaat om mogelijkheden kan beide. Mijn voorkeur zou zijn dat die oude open gaat.quote:Op zondag 8 december 2019 22:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dan nog kan je er gewoon een nieuw topic over openen.
En zoals ik al zei, dat is een heel oud topic dus gewoon een nieuw topic openen.quote:Op zondag 8 december 2019 22:17 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Dat kan zeker. Dat snap ik, maar die oude kan ook open. Als het gaat om mogelijkheden kan beide. Mijn voorkeur zou zijn dat die oude open gaat.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 22:53 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
En dan alleen zichtbaar voor kluun..
Noem het dan BANquote:
Maar het zijn er zoveelquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:01 schreef SQ het volgende:
Och, zoveel overlast veroorzaakt ie toch niet? Hij post alleen in zijn eigen topics verder.
Ik heb sterke aanwijzingen dat de ts een draaideurtrol is. Ga het niet zomaar sluiten natuurlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom wordt dit topic LIF / Heb ik per ongeluk drugs op?
direct gesloten? Dit zou toch best echt gebeurd kunnen zijn?
1 2 3 | Welkom in het algemene baardentopic voor informatie over verzorging, de verschillende baarden en andere dingen die te maken hebben met baarden! [url=https://nl.wikipedia.org/wiki/Baard_(haargroei)]NL Wikipedia | Baard |
Dat kan zeker, merci!quote:Op donderdag 2 april 2020 09:44 schreef Dagoduck het volgende:
Zou de OP aangepast kunnen worden: LIF / Het FOK! baarden topic #5 waar masculiniteit hoogtij viert
Dit stukje code:
[ code verwijderd ]
is voldoende.
Is het de bedoeling dat zorgverleners op Fok uitgescholden worden?quote:Op zondag 12 april 2020 09:39 schreef Peejtur het volgende:
Naar mijn idee kan deze in beide prima eigenlijk.
Aangepastquote:Op zondag 5 juli 2020 23:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat zorgverleners op Fok uitgescholden worden?
LIF / Slaapprobleem door huisarts
Deze user doet vervelend tegen mij als persoon.quote:
Ja, vind je? Ik lees vooral 2 personen die allebei het laatste woord willen hebben in een discussie zonder einde. Ik zie het nergens vals worden. Hoogstens vermoeiend, maar dat zijn die eiwittopics eigenlijk altijdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Deze user doet vervelend tegen mij als persoon.
Oh oké sorry mevrouw.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:30 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, vind je? Ik lees vooral 2 personen die allebei het laatste woord willen hebben in een discussie zonder einde. Ik zie het nergens vals worden. Hoogstens vermoeiend, maar dat zijn die eiwittopics eigenlijk altijd
LIF / Leven met Fibromyalgiequote:Op donderdag 17 september 2020 16:43 schreef Rewimo het volgende:
Is er een (recent) topic over fibromyalgie?
Dat was snelquote:
Sorry, erg laat maar gedaan.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Mag de TT van "gevoel" naar "gevonden"?
LIF / Tube gevonden met... wat?
Jij ook bedankt.quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:11 schreef SQ het volgende:
Ter info: ik ben mod-afVoorlopig neemt Peejtur het waar. Het waren leuke jaren, bedankt daarvoor
Dus als ik zeg dat je beter niet meer kunt posten omdat je jezelf belachelijk maakt, doe je dat ook? Ik zeg dit alleen uit bescherming.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:04 schreef Phoenyx-God het volgende:
LIF / Kledingadvies..?
Dit vind ik wel slecht gedrag. Ik probeer die persoon ervoor te beschermen dat ie belachelijk wordt gemaakt in de praktijk maar iedereen zit maar te zeggen dat ze gewoon dat shirt met zeediertjes moet aandoen als ze dat wil. Doet me denken aan die persoon op FOK! met een wolvenshirt. Onterechte mod-opmerking daar, ook erg flauw om te zeggen dat iemand naar onz moet als het je niet aanstaat
Nou als je kan aantonen dat dat zo is dan zou ik het overwegen. Maar goed bedoelde posts juist verwijderen en posts verwijderen die eigenlijk maar gewoon zeggen van 'ja gewoon doen, maakt niet uit hoe gek je het zelf maakt want je bent jezelf' vind ik niet echt goed.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:23 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat je beter niet meer kunt posten omdat je jezelf belachelijk maakt, doe je dat ook? Ik zeg dit alleen uit bescherming.
Het is gewoon een onzin opmerking die slaat als een tang op een varken. Die persoon heeft jouw bescherming niet nodig.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:04 schreef Phoenyx-God het volgende:
LIF / Kledingadvies..?
Dit vind ik wel slecht gedrag. Ik probeer die persoon ervoor te beschermen dat ie belachelijk wordt gemaakt in de praktijk maar iedereen zit maar te zeggen dat ze gewoon dat shirt met zeediertjes moet aandoen als ze dat wil. Doet me denken aan die persoon op FOK! met een wolvenshirt. Onterechte mod-opmerking daar, ook erg flauw om te zeggen dat iemand naar onz moet als het je niet aanstaat
Nou, dat zeg je wel zo gemakkelijk maar jij zou je eigen dochter als die bijvoorbeeld 30 is toch ook niet graag zien aankomen met zo'n kinderlijk shirt? Jullie doen allemaal net alsof het normaal is om zoiets te dragen terwijl het juist gaat om een vrouw met een bepaalde stoornis, daar hoef je niet zo lichtzinnig over te doen. Is wel nuttig als iemand meldt dat het niet zo'n slim idee is in plaats van dat er alleen maar reacties zijn die het aanmoedigen. Hen hoeven er ook niet mee rond te lopen dus tjahquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:14 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Het is gewoon een onzin opmerking die slaat als een tang op een varken. Die persoon heeft jouw bescherming niet nodig.
Stel je niet zo aan. Laat iemand lekker iets aan doen wat hij/zij wil.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:19 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou, dat zeg je wel zo gemakkelijk maar jij zou je eigen dochter als die bijvoorbeeld 30 is toch ook niet graag zien aankomen met zo'n kinderlijk shirt? Jullie doen allemaal net alsof het normaal is om zoiets te dragen terwijl het juist gaat om een vrouw met een bepaalde stoornis, daar hoef je niet zo lichtzinnig over te doen. Is wel nuttig als iemand meldt dat het niet zo'n slim idee is in plaats van dat er alleen maar reacties zijn die het aanmoedigen. Hen hoeven er ook niet mee rond te lopen dus tjah
Nogmaals, dat hoef jij niet te doen. Iedereen mag aan trekken wat hij of zij wilt. Heb jij niks over te zeggen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:19 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou, dat zeg je wel zo gemakkelijk maar jij zou je eigen dochter als die bijvoorbeeld 30 is toch ook niet graag zien aankomen met zo'n kinderlijk shirt? Jullie doen allemaal net alsof het normaal is om zoiets te dragen terwijl het juist gaat om een vrouw met een bepaalde stoornis, daar hoef je niet zo lichtzinnig over te doen. Is wel nuttig als iemand meldt dat het niet zo'n slim idee is in plaats van dat er alleen maar reacties zijn die het aanmoedigen. Hen hoeven er ook niet mee rond te lopen dus tjah
Maar wij zijn viva niet he.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het meer in WGR passen. Op viva staat het ook in die categorie. Oh en ik kom meeschrijven hoor, Donna
Ja, dat was ook mijn idee, maar omdat Scoupy eigenlijk ook 'geld besparen' is en die weer hier staat ben ik nu in twijfel!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het meer in WGR passen. Op viva staat het ook in die categorie. Oh en ik kom meeschrijven hoor, Donna
Het gaat toch over ‘geld verdienen’?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar wij zijn viva niet he.Ik laat @:peejtur dit even beantwoorden.
Waarom hebben 'wij' die nooit geopend dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het gaat toch over ‘geld verdienen’?
Sowieso zijn er op viva in dat subforum leuke topicreeksen, dergelijke topics mis ik hier op fok wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |