wat lukt? Jou missen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
alsof jou dat lukt met die rollator van je
Sorry man duurde te lang.quote:
Volgens mij vind jij dit echt humor, lach je ook om scheten en ruften, ja he?quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://www.facebook.com/332145270132218/posts/3169652539714796/
Duif is dood. Lol
Ga vanavond uit eten in Duivendrecht, wild is al in bestelling.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij dit echt humor, lach je ook om scheten en ruften, ja he?
Akelig veel centjes en eeuwige roem, Ajax gaat zich over 2 jaar inschrijven voor de Premier League,ze zijn uit de voetjebalkinderkleding gegroeid.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:01 schreef Kiid het volgende:
Waarom zie ik juichende ajacieden als ze al 5 jaar niks gewonnen hebben
Nogal uitspraken van een club die in recente jaren niks heeft gewonnen. Wat gaat Ajax in de Premier League doen dan? Degraderen? En dat ook vieren?quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Akelig veel centjes en eeuwige roem, Ajax gaat zich over 2 jaar inschrijven voor de Premier League,ze zijn uit de voetjebalkinderkleding gegroeid.
Binnenkort gaan ze janken als ze 3x niks winnen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:01 schreef Kiid het volgende:
Waarom zie ik juichende ajacieden als ze al 5 jaar niks gewonnen hebben
rt rtquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Godsamme, dan is dat infantiele gekwijl van haags nog boeiender
Net als Liverpoolquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Binnenkort gaan ze janken als ze 3x niks winnen.
sloeg je dikke moeder je maar wat harder vroegerquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat lukt? Jou missen?
Nee?
....
Je slaat weer wartaal uit Hans
Waarom alleen vroeger?quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
sloeg je dikke moeder je maar wat harder vroeger
Wejooooquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
sloeg je dikke moeder je maar wat harder vroeger
Doe normaal tegen Hans gvdquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
En mensen, zo zie je maar dat het belangrijk is om direct na de geboorte te gaan ademen
Dat ze je moeder hebben geneuktquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:04 schreef Kiid het volgende:
Wat vierden ze in die foto aangezien het wel recent is?
Dit wil ik op een tegeltjequote:Op donderdag 2 mei 2019 08:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Die wijven moeten niet caren, ik pomp zeker 10 tot 13 keer 7 cm romantiek in hun lipvis.
Niet bepaald lol...quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:38 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hij heeft niets te vrezen de Duitsers lieten de downies met rust
Nee ben aan het fokken in de klasquote:
Dat jouw familie de dans is ontsprongen is gewoon toeval geweest, bolle vleeskipquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:38 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hij heeft niets te vrezen de Duitsers lieten de downies met rust
Ben echt een sfeermakertjequote:Op donderdag 2 mei 2019 10:39 schreef Chloroform het volgende:
Ik word echt blij van wch's slechte vibes
You and me both vriendquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben echt een sfeermakertje
Nou ja, 'tje' zou ik je niet noemenquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben echt een sfeermakertje
Kan wel eens een teken zijn van een slecht functionerende geiser, kan dus geen kwaad, gewoon lekker tukkie doenquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:46 schreef Chloroform het volgende:
Ben net twee uur wakker en wil nu al weer slapen
Ik kom je haunten als ik dood benquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kan wel eens een teken zijn van een slecht functionerende geiser, kan dus geen kwaad, gewoon lekker tukkie doen
Dan ga je toch lekker slapenquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:46 schreef Chloroform het volgende:
Wil je een broodje met Speculoos?quote:
Ben niet heel erg van de zoetigheid op brood. Speculoos lepel ik lieverquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je een broodje met Speculoos?
Beter dan een broodje speculum denk ik danquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ff wachten tot de wasmachine klaar isquote:
Is dat wat er met je hoofd is gebeurdquote:
oh wauwquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dat wat er met je hoofd is gebeurd
Heb jij zo'n 9 kilo ding, of was je gewoon één slip per keer?quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ff wachten tot de wasmachine klaar is
#femlife
Lag om 3 uur in bed omdat ik vrienden van Schiphol moest ophalen, ik ben niet kut, ik ben dus liefste ooitquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha mooi, nog niets van je zure kutterigheid verloren gelukkig.
Wel goed uitrusten he?
Oh leuk, is je moeder ontwaaktquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
christus, donker hier, lijkt de apocalyps wel
ik hoor ook ruiters
Dan ga je toch nog lekker even terugquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:46 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb jij zo'n 9 kilo ding, of was je gewoon één slip per keer?
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ga je toch nog lekker even terug
quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ff wachten tot de wasmachine klaar is
#femlife
Ik ben getint, niet zwart, maar ik snap dat je het verschil niet ziet met die verlepte ogen van jequote:Op donderdag 2 mei 2019 11:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wel fijn voor jou dit weer, toch?
als je niet lacht ziet niemand je
Ik heb bijna een pot op. Wel binnen een tijdsbestek van een jaar of zoquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben niet heel erg van de zoetigheid op brood. Speculoos lepel ik liever
Hier heb je wel een sterk puntquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben getint, niet zwart, maar ik snap dat je het verschil niet ziet met die verlepte ogen van je
Meest chemische rotzooi wat er isquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is lekker hoor, maar dan wel zo uit het potje eten en niet op brood
Ieder persoon heeft zijn of haar mindere dingenquote:
Bij mij is alles gewoon helemaal top hoorquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
Ieder persoon heeft zijn of haar mindere dingen
Behalve je verlepte ogen lees ik netquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bij mij is alles gewoon helemaal top hoor
AAA-grade
pffff eigenwaarde is de waarde die je aan jezelf toekent, niet de waarde die anderen aan je toekennen, ik ben daar niet gevoelig voor en laaf mij aan mijn perfectiequote:
Je bent zeker een laaf jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pffff eigenwaarde is de waarde die je aan jezelf toekent, niet de waarde die anderen aan je toekennen, ik ben daar niet gevoelig voor en laaf mij aan mijn perfectie
Het in yin yang, schele kikkerkutquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kijk, dit glijdt dus zo van me af
doet me niks
evenwichtig
Ying
Yang
Zen
KUTWIJF
Ja weet ik veel, die rare buitenlandse dingen, moet er niets van hebbenquote:
Laaf maar een eind weg, helemaal prima.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pffff eigenwaarde is de waarde die je aan jezelf toekent, niet de waarde die anderen aan je toekennen, ik ben daar niet gevoelig voor en laaf mij aan mijn perfectie
Hey vriendquote:
Ik neem het ook nooit vriendquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meest chemische rotzooi wat er iswaarom neem je dan niet gewoon een speculaasje?
[..]
Het heeft je ook mij gebracht en dat is zo'n beetje het beste dat jou ooit is overkomenquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, die rare buitenlandse dingen, moet er niets van hebben
brengen alleen maar ziekte en rampspoed
bah
Telefoon op stil zetten en trilstand uit.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:42 schreef Catkiller het volgende:
IK PROBEER TE SLAPEN EN NOOIT BELLEN MENSEN MIJ EN NU AL TWEE KEER GODVERDOMME
Sry wilde gewoon even je stem horenquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:42 schreef Catkiller het volgende:
meest chemische rotzooi wat er isquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meest chemische rotzooi wat er iswaarom neem je dan niet gewoon een speculaasje?
[..]
Tuurlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:43 schreef Chloroform het volgende:
Gaan jullie me missen als ik volgende week weer aan het werk ben
Ha ;pquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:42 schreef Catkiller het volgende:
Wel speculaasjes?quote:
Ah nog een speculoos eter gespot!! KILL ITT WITHHH FIREEEEquote:
Zeer graag gedaan vriend.quote:
eet ik niet maar pep is meer chemisch hoor kweeniequote:Op donderdag 2 mei 2019 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah nog een speculoos eter gespot!! KILL ITT WITHHH FIREEEE
Op dit tijdstip slapen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:42 schreef Catkiller het volgende:
Ja echt heeeeeeeel erg.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:43 schreef Chloroform het volgende:
Gaan jullie me missen als ik volgende week weer aan het werk ben
Hij was er vannacht al vroeg bij.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op dit tijdstip slapen?
Keihard verdiend maat
Heb geen idee wie jij bent dus boeit me niequote:Op donderdag 2 mei 2019 11:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja echt heeeeeeeel erg.
Heeeeeeeeeeel erg.
Of hij bevindt zich in een andere tijdzone dan wij. In dat geval neem ik mijn keiharde statement terug.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij was er vannacht al vroeg bij.
Of laat.
Mes. Steek. Pijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb geen idee wie jij bent dus boeit me nie
Hmmquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of hij bevindt zich in een andere tijdzone dan wij. In dat geval neem ik mijn keiharde statement terug.
moest heel erg overgeven in mijn mondquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het heeft je ook mij gebracht en dat is zo'n beetje het beste dat jou ooit is overkomen
Liep je langs een spiegel ahahaquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moest heel erg overgeven in mijn mond
Ben ik niet bekend mee.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
eet ik niet maar pep is meer chemisch hoor kweenie
Ik niet want was wel gewend dat je hier niet post overdag. Ik kan ook niet meer wennen aan dat je wel post overdag.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb geen idee wie jij bent dus boeit me nie
Ja gek is het nog wel hequote:Op donderdag 2 mei 2019 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik niet want was wel gewend dat je hier niet post overdag. Ik kan ook niet meer wennen aan dat je wel post overdag.
Ahwwwquote:
Sowquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker voor je, haha moet je maar normaal doen kansloze pikkenlikker
Wel grappig dat je zegt dat ik normaal moet doen terwijl je zelf dit soort termen bezigt. De ironie.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
Echt een dijenkletser hoorquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
god ver domme, snurkte als een debieltje van het lachen en ben nu middelpunt van de belangstelling in deze kantoortuin uit de hel
Klopt. Compleet lachwekkend.quote:
Ja tegen het bizarre aanquote:
Is het de hel omdat jij er bentquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
god ver domme, snurkte als een debieltje van het lachen en ben nu middelpunt van de belangstelling in deze kantoortuin uit de hel
wijo hahaquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is hier normaal. Beetje gek dat je dat nog niet weetquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel grappig dat je zegt dat ik normaal moet doen terwijl je zelf dit soort termen bezigt. De ironie.
Lol ben je triggeredquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel grappig dat je zegt dat ik normaal moet doen terwijl je zelf dit soort termen bezigt. De ironie.
Sowquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wijo Koek is een Nederlands regisseur en scenarioschrijver die bekend is van onder meer Vet hard, en de televisieseries Flodder en Westenwind. Hij werkte meermaals samen met regisseurs als Dick Maas en Johan Nijenhuis.quote:
Ga eens aan het werk jijquote:
Goede comeback dit.quote:
De kansloze act van VK nadoenquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wijo Koek is een Nederlands regisseur en scenarioschrijver die bekend is van onder meer Vet hard, en de televisieseries Flodder en Westenwind. Hij werkte meermaals samen met regisseurs als Dick Maas en Johan Nijenhuis.
Verrassendquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Er zou best eens een verband kunnen zijn nu je het zo stelt
Doe je mee aan de May Masturbation Monthquote:
Moet je nagaan hoe diep ik ben gezonkenquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo gaat dat, eerst was het jouw eretitel en nou gaat een downie er gewoon mee vandoor
Hjb tegen zosk gvdquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo gaat dat, eerst was het jouw eretitel en nou gaat een downie er gewoon mee vandoor
zeker zo'n getinte, dat is tuigquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik haat mensen die te kruidig eten en dan te dichtbij mijn fiere blanke trotse gevoelige neus praten.
Haha madquote:
Wat houdt dat in, qua aantal keren?quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe je mee aan de May Masturbation Month
Dat lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe je mee aan de May Masturbation Month
Gewoon elke dagquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat houdt dat in, qua aantal keren?
kansloos bijv.naamw.Uitspraak: ['kɑnslos] zonder kans op succes of overwinning Voorbeeld: `De veteranen waren kansloos tegen het eerste jeugdelftal.`Antoniem: kansrijkquote:
Nice ik ook. Zit al op 7quote:
Islamabad, GING HIJ MAAR EENS IN BAD GODVERDOMME.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zeker zo'n getinte, dat is tuig
Douchen is veel effectieverquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Islamabad, GING HIJ MAAR EENS IN BAD GODVERDOMME.
Oké nou zet 'm op hequote:
Had je al een keer eerder getypt, toen ook niet gelachenquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wijo Koek is een Nederlands regisseur en scenarioschrijver die bekend is van onder meer Vet hard, en de televisieseries Flodder en Westenwind. Hij werkte meermaals samen met regisseurs als Dick Maas en Johan Nijenhuis.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar in bad is het veel leuker om met je drijvende plakbolletjes zaad spelen.
Ik heb geen badquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja bij jou, omdat er in jouw bad net 3 ml water kan als je erin zit
quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zeker zo'n getinte, dat is tuig
Jij bent echt sterk op inhoud hè?quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar in bad is het veel leuker om met je drijvende plakbolletjes zaad spelen.
Thanks!!!quote:
Ahw heeft chevybevy boeboequote:Op donderdag 2 mei 2019 12:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij bent echt sterk op inhoud hè?
Ja, same. Zit nu op 8 deze maandquote:
Leukquote:
hahaquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verrassend
Of moet ik zeggen: verassend ahahaha snap je ahaha @:hplc
Heb nog nooit om Chevy moeten lachenquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had je al een keer eerder getypt, toen ook niet gelachen
Wie?quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb nog nooit om Chevy moeten lachen
Ik wel, alleen dat was al een tijd geleden toen die achter een meisje aan zat en dat niet lukte en hij hier aldoor zat te huilen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb nog nooit om Chevy moeten lachen
Dat was Dimaquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wel, alleen dat was al een tijd geleden toen die achter een meisje aan zat en dat niet lukte en hij hier aldoor zat te huilen.
Dat is een constant patroon hier dus volgens mij heb jij dan een top-tijd hier hahaquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wel, alleen dat was al een tijd geleden toen die achter een meisje aan zat en dat niet lukte en hij hier aldoor zat te huilen.
Lolquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En jij? Glimmend wit harnas?quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt de lolbroek aan vandaag zo te zien
Oh nee het is gewoon weer ontzettend afgezaagdquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En jij? Glimmend wit harnas?
kindje tochquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh nee het is gewoon weer ontzettend afgezaagd
Net als zijn haarwortels hahahahquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh nee het is gewoon weer ontzettend afgezaagd
Ligt eraan, die zijn ook kut, maar je kan niet constant overal op zitten.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ga je dan voortaan ook ingrijpen als de afgezaagde kaal en lelijk grappen voorbijkomen?
Of zijn mijn tieten te klein daarvoor
Je bent dus niet zo'n hele ijverige pseudomodquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ligt eraan, die zijn ook kut, maar je kan niet constant overal op zitten.
Helemaal niet, ben je malquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je bent dus niet zo'n hele ijverige pseudomod
ah meer een jury dus?quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Helemaal niet, ben je mal
Mag ook niet volgens de regels trouwens
Tot kwart voor 6 gewerkt kutscholiertjequote:Op donderdag 2 mei 2019 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op dit tijdstip slapen?
Keihard verdiend maat
Tegenwoordig wat minder, maar er was een tijd inderdaad...quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is een constant patroon hier dus volgens mij heb jij dan een top-tijd hier haha
Dat was meer dan huilen bij dima...quote:
Maar iedereen heeft zijn krant weer?quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tot kwart voor 6 gewerkt kutscholiertje
Nee moest je moeder veilig thuis brengen na haar escortwerkquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft zijn krant weer?
Ach joh, een beetje risico nemen af en toe kan geen kwaad,... heb je toch een beetje het gevoel dat je leeftquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:57 schreef Catkiller het volgende:
Dit is wel een riskante opmerking om te maken tegen iemand van 60 maar ik zie wel hoe het gaat.
Ga meteen naar het casinoquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ach joh, een beetje risico nemen af en toe kan geen kwaad,... heb je toch een beetje het gevoel dat je leeft
Jouw hoofd is zo smooth dat alles er toch gelijk afketst.quote:
prof, zeg er iets vanquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw hoofd is zo smooth dat alles er toch gelijk afketst.
haha kijk ik doe mee
crack_ stil? hoe?quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het fijn dat hij er is, kreeg crack laatst ook mooi stil
Ik stop er weer mee.quote:
Ja ik krijg ook echt de rillingen, dat continue gezuig om aandachtquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
crack_ stil? hoe?![]()
maar dat is wel fijn ja, daar krijg je ook tumoren van over je hele lichaam van dat figuur.
Echt. Verschrikkelijk, ja... maar goed de maagdbois hier faciliteren dat ook wel een beetje hequote:Op donderdag 2 mei 2019 13:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik krijg ook echt de rillingen, dat continue gezuig om aandacht
nou nouquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
crack_ stil? hoe?![]()
maar dat is wel fijn ja, daar krijg je ook tumoren van over je hele lichaam van dat figuur.
Ja echt niet te doen he en het gaat ook maar doorquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
crack_ stil? hoe?![]()
Zou wel meer van wch willen zien dan op dat gebeidquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja echt niet te doen he en het gaat ook maar door
Ja zoals alleen wch dat kan, volgens mij iets in de trant van dat ze mentaal niet helemaal klopt
ik vind jou een stuk erger iddquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:13 schreef Myrr het volgende:
Ik zal wel naïef zijn maar vind crack best meevallen.
Dat komt omdat jij een light versie bentquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:13 schreef Myrr het volgende:
Beetje zelfde pak en laken dus snap ik wel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:13 schreef Myrr het volgende:
Dat is om de meter te vullen om vervolgens genadeloos toe te slaanquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou wel meer van wch willen zien dan op dat gebeidik zie hem nu alleen maar slachtoffer zijn van andermans grapjes
Hahaquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is om de meter te vullen om vervolgens genadeloos toe te slaan
Hij is wat ouder dus het duurt wat langer ook allemaal
Bizar dan eigenlijk dat je hier nog zoveel tijd spendeert en tegelijkertijd constant klaagt over dat je geen tijd hebt en druk etcquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:15 schreef Myrr het volgende:
Verder zijn jullie even irritant of saai als iedereen hier.
Piew piew ik ben vrij motherfucker. Kind ligt te pitten en mijn huis is schoon.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bizar dan eigenlijk dat je hier nog zoveel tijd spendeert en tegelijkertijd constant klaagt over dat je geen tijd hebt en druk etc
hadden ze gesopeneerd? had toendertijd begrepen dat je 6 jaar ofzo kon krijgen, beetje vreemd welquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Piew piew ik ben vrij motherfucker. Kind ligt te pitten en mijn huis is schoon.
En dan heb je dus vrije tijd een keer en dan kies je er voor om met vervelende, irritante en saaie mensen te converseren op een forum? ook bizar.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Piew piew ik ben vrij motherfucker. Kind ligt te pitten en mijn huis is schoon.
Je doet hetzelfde toch?quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan heb je dus vrije tijd een keer en dan kies je er voor om met vervelende, irritante en saaie mensen te converseren op een forum? ook bizar.
jaren terug, toen ik nog een klein wch-tje was ging ik wiet halen, een zakje white widow en een zakje dutch powerquote:
Niet in mijn vrije tijd ben je gek. Dus nee niet hypocriet, niet strooien met termen als je ze niet snaptquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je doet hetzelfde toch?Continu klagen hier dat vroeger alles beter was.
Hypocriet.
Dus daarom is je hoofd nu zo misvormdquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jaren terug, toen ik nog een klein wch-tje was ging ik wiet halen, een zakje white widow en een zakje dutch power
dus ik sta daar, een neger zo groot als een reus
dus ik met een piepstem
een zakje white power en een zakje dutch... euh... oh fuck
WAT EEN VERHAAL HE
Zakken met poedersuiker?quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Later is die neger vakken gaan vullen bij de AH, maar dat is voor een andere keer
quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
blaas het in godsnaam niet zo op man
ik wees haar alleen op hypocriet gedoe, kijk voor mij prop je in een bakje wat je wil, maar begin dan niet over dierenliefde, dat is van koeien houden, met saus op de bbq
maar jij maakt al 4 jaar grappen over mijn domheidquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Prof heeft liever geen afgezaagde grappen meer begreep ik
is dat niet rachel uit friends? ;p melige serie, kijk je ook how i met your mother toevallig?quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je mag best trots zijn op jouw kwaliteiten
Dat zijn geen grappen maar constateringen, dat is anders, maar dat snap jij nietquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar jij maakt al 4 jaar grappen over mijn domheid
sowquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen maar constateringen, dat is anders, maar dat snap jij niet
wat staat hierquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen maar constateringen, dat is anders, maar dat snap jij niet
Meer een Pinky dan een brain in mijn opinie.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en eigenlijk ben ik ervan overtuigd dat hans het brein hier is
geloof me, die gast is slim...quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meer een Pinky dan een brain in mijn opinie.
Je hebt boekenslim en straatslim. Hij mist sowieso straatslim en dat is belangrijker om te overlevenquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geloof me, die gast is slim...
Je moet of heel slim zijn om je zo dom voor te doen, of echt mentale retardatie hebben
en je weet ik ben een positief mens, dus ik ga uit van het eerste
gênant, jij bent geen van beidequote:Op donderdag 2 mei 2019 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt boekenslim en straatslim. Hij mist sowieso straatslim en dat is belangrijker om te overleven
Hij kan gerust zijn, ik steek geen energie in nobody's.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sow
die gast is een blanke snoop dog... je mag bidden dat hij je niet opzoekt
krijg dan altijd last van mijn buikje als ik te snel doequote:Op donderdag 2 mei 2019 13:39 schreef Solotovski het volgende:
Net ff pak melk zitten atten lekker man
Jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
lekker is dat hèquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt eraanquote:
Genieten bij iedere hapquote:
Diagonaal opstijgen met een UFO?quote:
Begreep van zork dat je in aziatische toko's kleinere maatjes kan vindenquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
neejj, te groot condoom omdoen ;p
Ja is goed, ik smeer de hele pot op 1 boterham.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wel teringdik eropsmeren hè dat is lekkerste
weet ik nie ben toch geen spleetoog -.-quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Begreep van zork dat je in aziatische toko's kleinere maatjes kan vinden
Nee, en gay en aziaat is wel wat veel van het goedequote:Op donderdag 2 mei 2019 13:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
weet ik nie ben toch geen spleetoog -.-
zijn wel lekkere ventjes anders hoorquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, en gay en aziaat is wel wat veel van het goede
quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:56 schreef Rozevla het volgende:
Fucking veel zin om bepaalde klanten dood te schoppen
Moet je een keertje met Niels meevarenquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zijn wel lekkere ventjes anders hoor
quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Moet je een keertje met Niels meevaren
Zolang hij niet dronk, prima vent.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mis hem wel hoor, vraag me af hoe hij het maakt tegenwoordig
dat was het grappige juistquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zolang hij niet dronk, prima vent.
Alleen was hij altijd lazarus
Die zal wel ergens op een spoor gevonden worden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
https://www.welingelichte(...)ocaine-gevonden.html
Ik denk dat ik DP op het spoor ben jongens
waaromquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:40 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga zo nog even mn favo quotes quoten
Is goed.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:40 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga zo nog even mn favo quotes quoten
Dankjewel juffiequote:Op donderdag 2 mei 2019 14:39 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb echt lekker dutje gedaan en heb net bijgelezen hier en ben trots op jullie
quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:57 schreef Catkiller het volgende:
Dit is wel een riskante opmerking om te maken tegen iemand van 60 maar ik zie wel hoe het gaat.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
crack_ stil? hoe?![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij een light versie bent
quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Later is die neger vakken gaan vullen bij de AH, maar dat is voor een andere keer
Goed gedaan kindersquote:
Omdat er in de tijd dat ik dutje gedaan heb maar 2 pagina`s gevuld zijnquote:
Heyquote:
hoe lang was je dutjequote:Op donderdag 2 mei 2019 14:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat er in de tijd dat ik dutje gedaan heb maar 2 pagina`s gevuld zijn
2 uurquote:
thnxquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed gedaan kinders
Zijn er hier nog wel modsquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt he, doen zelfs de mods hier niet
Je wilde gewoon Prof quoten, maar durfde dat niet zonder andere quotes erin te zettenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed gedaan kinders
Bedankt, jij ook met de kwijlvlek op je kussen in de vorm van Alfred J. Kwak.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed gedaan kinders
Dutjes zijn echt lekkerquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan mijn laatste dutje niet herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |