Zou wel meer van wch willen zien dan op dat gebeidquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja echt niet te doen he en het gaat ook maar door
Ja zoals alleen wch dat kan, volgens mij iets in de trant van dat ze mentaal niet helemaal klopt
ik vind jou een stuk erger iddquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:13 schreef Myrr het volgende:
Ik zal wel naïef zijn maar vind crack best meevallen.
Dat komt omdat jij een light versie bentquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:13 schreef Myrr het volgende:
Beetje zelfde pak en laken dus snap ik wel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:13 schreef Myrr het volgende:
Dat is om de meter te vullen om vervolgens genadeloos toe te slaanquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou wel meer van wch willen zien dan op dat gebeidik zie hem nu alleen maar slachtoffer zijn van andermans grapjes
Hahaquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is om de meter te vullen om vervolgens genadeloos toe te slaan
Hij is wat ouder dus het duurt wat langer ook allemaal
Bizar dan eigenlijk dat je hier nog zoveel tijd spendeert en tegelijkertijd constant klaagt over dat je geen tijd hebt en druk etcquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:15 schreef Myrr het volgende:
Verder zijn jullie even irritant of saai als iedereen hier.
Piew piew ik ben vrij motherfucker. Kind ligt te pitten en mijn huis is schoon.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bizar dan eigenlijk dat je hier nog zoveel tijd spendeert en tegelijkertijd constant klaagt over dat je geen tijd hebt en druk etc
hadden ze gesopeneerd? had toendertijd begrepen dat je 6 jaar ofzo kon krijgen, beetje vreemd welquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Piew piew ik ben vrij motherfucker. Kind ligt te pitten en mijn huis is schoon.
En dan heb je dus vrije tijd een keer en dan kies je er voor om met vervelende, irritante en saaie mensen te converseren op een forum? ook bizar.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Piew piew ik ben vrij motherfucker. Kind ligt te pitten en mijn huis is schoon.
Je doet hetzelfde toch?quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan heb je dus vrije tijd een keer en dan kies je er voor om met vervelende, irritante en saaie mensen te converseren op een forum? ook bizar.
jaren terug, toen ik nog een klein wch-tje was ging ik wiet halen, een zakje white widow en een zakje dutch powerquote:
Niet in mijn vrije tijd ben je gek. Dus nee niet hypocriet, niet strooien met termen als je ze niet snaptquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je doet hetzelfde toch?Continu klagen hier dat vroeger alles beter was.
Hypocriet.
Dus daarom is je hoofd nu zo misvormdquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jaren terug, toen ik nog een klein wch-tje was ging ik wiet halen, een zakje white widow en een zakje dutch power
dus ik sta daar, een neger zo groot als een reus
dus ik met een piepstem
een zakje white power en een zakje dutch... euh... oh fuck
WAT EEN VERHAAL HE
Zakken met poedersuiker?quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Later is die neger vakken gaan vullen bij de AH, maar dat is voor een andere keer
quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
blaas het in godsnaam niet zo op man
ik wees haar alleen op hypocriet gedoe, kijk voor mij prop je in een bakje wat je wil, maar begin dan niet over dierenliefde, dat is van koeien houden, met saus op de bbq
maar jij maakt al 4 jaar grappen over mijn domheidquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Prof heeft liever geen afgezaagde grappen meer begreep ik
is dat niet rachel uit friends? ;p melige serie, kijk je ook how i met your mother toevallig?quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je mag best trots zijn op jouw kwaliteiten
Dat zijn geen grappen maar constateringen, dat is anders, maar dat snap jij nietquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar jij maakt al 4 jaar grappen over mijn domheid
sowquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen maar constateringen, dat is anders, maar dat snap jij niet
wat staat hierquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen maar constateringen, dat is anders, maar dat snap jij niet
Meer een Pinky dan een brain in mijn opinie.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en eigenlijk ben ik ervan overtuigd dat hans het brein hier is
geloof me, die gast is slim...quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meer een Pinky dan een brain in mijn opinie.
Je hebt boekenslim en straatslim. Hij mist sowieso straatslim en dat is belangrijker om te overlevenquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geloof me, die gast is slim...
Je moet of heel slim zijn om je zo dom voor te doen, of echt mentale retardatie hebben
en je weet ik ben een positief mens, dus ik ga uit van het eerste
gênant, jij bent geen van beidequote:Op donderdag 2 mei 2019 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt boekenslim en straatslim. Hij mist sowieso straatslim en dat is belangrijker om te overleven
Hij kan gerust zijn, ik steek geen energie in nobody's.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sow
die gast is een blanke snoop dog... je mag bidden dat hij je niet opzoekt
krijg dan altijd last van mijn buikje als ik te snel doequote:Op donderdag 2 mei 2019 13:39 schreef Solotovski het volgende:
Net ff pak melk zitten atten lekker man
Jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je een broodje met Speculoos?
lekker is dat hèquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je een broodje met Speculoos?
Komt eraanquote:
Genieten bij iedere hapquote:
Diagonaal opstijgen met een UFO?quote:
Begreep van zork dat je in aziatische toko's kleinere maatjes kan vindenquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
neejj, te groot condoom omdoen ;p
Ja is goed, ik smeer de hele pot op 1 boterham.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wel teringdik eropsmeren hè dat is lekkerste
weet ik nie ben toch geen spleetoog -.-quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Begreep van zork dat je in aziatische toko's kleinere maatjes kan vinden
Nee, en gay en aziaat is wel wat veel van het goedequote:Op donderdag 2 mei 2019 13:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
weet ik nie ben toch geen spleetoog -.-
zijn wel lekkere ventjes anders hoorquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, en gay en aziaat is wel wat veel van het goede
quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:56 schreef Rozevla het volgende:
Fucking veel zin om bepaalde klanten dood te schoppen
Moet je een keertje met Niels meevarenquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zijn wel lekkere ventjes anders hoor
quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Moet je een keertje met Niels meevaren
Zolang hij niet dronk, prima vent.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mis hem wel hoor, vraag me af hoe hij het maakt tegenwoordig
dat was het grappige juistquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zolang hij niet dronk, prima vent.
Alleen was hij altijd lazarus
Die zal wel ergens op een spoor gevonden worden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
https://www.welingelichte(...)ocaine-gevonden.html
Ik denk dat ik DP op het spoor ben jongens
waaromquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:40 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga zo nog even mn favo quotes quoten
Is goed.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:40 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga zo nog even mn favo quotes quoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |