krijg dan altijd last van mijn buikje als ik te snel doequote:Op donderdag 2 mei 2019 13:39 schreef Solotovski het volgende:
Net ff pak melk zitten atten lekker man
Jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je een broodje met Speculoos?
lekker is dat hèquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je een broodje met Speculoos?
Komt eraanquote:
Genieten bij iedere hapquote:
Diagonaal opstijgen met een UFO?quote:
Begreep van zork dat je in aziatische toko's kleinere maatjes kan vindenquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
neejj, te groot condoom omdoen ;p
Ja is goed, ik smeer de hele pot op 1 boterham.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wel teringdik eropsmeren hè dat is lekkerste
weet ik nie ben toch geen spleetoog -.-quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Begreep van zork dat je in aziatische toko's kleinere maatjes kan vinden
Nee, en gay en aziaat is wel wat veel van het goedequote:Op donderdag 2 mei 2019 13:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
weet ik nie ben toch geen spleetoog -.-
zijn wel lekkere ventjes anders hoorquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, en gay en aziaat is wel wat veel van het goede
quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:56 schreef Rozevla het volgende:
Fucking veel zin om bepaalde klanten dood te schoppen
Moet je een keertje met Niels meevarenquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zijn wel lekkere ventjes anders hoor
quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Moet je een keertje met Niels meevaren
Zolang hij niet dronk, prima vent.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mis hem wel hoor, vraag me af hoe hij het maakt tegenwoordig
dat was het grappige juistquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zolang hij niet dronk, prima vent.
Alleen was hij altijd lazarus
Die zal wel ergens op een spoor gevonden worden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
https://www.welingelichte(...)ocaine-gevonden.html
Ik denk dat ik DP op het spoor ben jongens
waaromquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:40 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga zo nog even mn favo quotes quoten
Is goed.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:40 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga zo nog even mn favo quotes quoten
Dankjewel juffiequote:Op donderdag 2 mei 2019 14:39 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb echt lekker dutje gedaan en heb net bijgelezen hier en ben trots op jullie
quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:57 schreef Catkiller het volgende:
Dit is wel een riskante opmerking om te maken tegen iemand van 60 maar ik zie wel hoe het gaat.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
crack_ stil? hoe?![]()
maar dat is wel fijn ja, daar krijg je ook tumoren van over je hele lichaam van dat figuur.
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij een light versie bent
quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Later is die neger vakken gaan vullen bij de AH, maar dat is voor een andere keer
Goed gedaan kindersquote:
Omdat er in de tijd dat ik dutje gedaan heb maar 2 pagina`s gevuld zijnquote:
Heyquote:
hoe lang was je dutjequote:Op donderdag 2 mei 2019 14:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat er in de tijd dat ik dutje gedaan heb maar 2 pagina`s gevuld zijn
2 uurquote:
thnxquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed gedaan kinders
Zijn er hier nog wel modsquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt he, doen zelfs de mods hier niet
Je wilde gewoon Prof quoten, maar durfde dat niet zonder andere quotes erin te zettenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed gedaan kinders
Bedankt, jij ook met de kwijlvlek op je kussen in de vorm van Alfred J. Kwak.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed gedaan kinders
Dutjes zijn echt lekkerquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan mijn laatste dutje niet herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |