Ik kom je haunten als ik dood benquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kan wel eens een teken zijn van een slecht functionerende geiser, kan dus geen kwaad, gewoon lekker tukkie doen
Dan ga je toch lekker slapenquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:46 schreef Chloroform het volgende:
Ben net twee uur wakker en wil nu al weer slapen
Wil je een broodje met Speculoos?quote:
Ben niet heel erg van de zoetigheid op brood. Speculoos lepel ik lieverquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je een broodje met Speculoos?
Beter dan een broodje speculum denk ik danquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je een broodje met Speculoos?
Ff wachten tot de wasmachine klaar isquote:
Is dat wat er met je hoofd is gebeurdquote:
oh wauwquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dat wat er met je hoofd is gebeurd
Heb jij zo'n 9 kilo ding, of was je gewoon één slip per keer?quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ff wachten tot de wasmachine klaar is
#femlife
Lag om 3 uur in bed omdat ik vrienden van Schiphol moest ophalen, ik ben niet kut, ik ben dus liefste ooitquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha mooi, nog niets van je zure kutterigheid verloren gelukkig.
Wel goed uitrusten he?
Oh leuk, is je moeder ontwaaktquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
christus, donker hier, lijkt de apocalyps wel
ik hoor ook ruiters
Dan ga je toch nog lekker even terugquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:46 schreef Chloroform het volgende:
Ben net twee uur wakker en wil nu al weer slapen
quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb jij zo'n 9 kilo ding, of was je gewoon één slip per keer?
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ga je toch nog lekker even terug
quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ff wachten tot de wasmachine klaar is
#femlife
Ik ben getint, niet zwart, maar ik snap dat je het verschil niet ziet met die verlepte ogen van jequote:Op donderdag 2 mei 2019 11:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wel fijn voor jou dit weer, toch?
als je niet lacht ziet niemand je
Ik heb bijna een pot op. Wel binnen een tijdsbestek van een jaar of zoquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben niet heel erg van de zoetigheid op brood. Speculoos lepel ik liever
Hier heb je wel een sterk puntquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben getint, niet zwart, maar ik snap dat je het verschil niet ziet met die verlepte ogen van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |