wat lukt? Jou missen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
alsof jou dat lukt met die rollator van je
Sorry man duurde te lang.quote:
Volgens mij vind jij dit echt humor, lach je ook om scheten en ruften, ja he?quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://www.facebook.com/332145270132218/posts/3169652539714796/
Duif is dood. Lol
Ga vanavond uit eten in Duivendrecht, wild is al in bestelling.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij dit echt humor, lach je ook om scheten en ruften, ja he?
Akelig veel centjes en eeuwige roem, Ajax gaat zich over 2 jaar inschrijven voor de Premier League,ze zijn uit de voetjebalkinderkleding gegroeid.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:01 schreef Kiid het volgende:
Waarom zie ik juichende ajacieden als ze al 5 jaar niks gewonnen hebben
Nogal uitspraken van een club die in recente jaren niks heeft gewonnen. Wat gaat Ajax in de Premier League doen dan? Degraderen? En dat ook vieren?quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Akelig veel centjes en eeuwige roem, Ajax gaat zich over 2 jaar inschrijven voor de Premier League,ze zijn uit de voetjebalkinderkleding gegroeid.
Binnenkort gaan ze janken als ze 3x niks winnen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:01 schreef Kiid het volgende:
Waarom zie ik juichende ajacieden als ze al 5 jaar niks gewonnen hebben
rt rtquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Godsamme, dan is dat infantiele gekwijl van haags nog boeiender
Net als Liverpoolquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Binnenkort gaan ze janken als ze 3x niks winnen.
sloeg je dikke moeder je maar wat harder vroegerquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat lukt? Jou missen?
Nee?
....
Je slaat weer wartaal uit Hans
Waarom alleen vroeger?quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
sloeg je dikke moeder je maar wat harder vroeger
Wejooooquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
sloeg je dikke moeder je maar wat harder vroeger
Doe normaal tegen Hans gvdquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
En mensen, zo zie je maar dat het belangrijk is om direct na de geboorte te gaan ademen
Dat ze je moeder hebben geneuktquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:04 schreef Kiid het volgende:
Wat vierden ze in die foto aangezien het wel recent is?
Dit wil ik op een tegeltjequote:Op donderdag 2 mei 2019 08:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Die wijven moeten niet caren, ik pomp zeker 10 tot 13 keer 7 cm romantiek in hun lipvis.
Niet bepaald lol...quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:38 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hij heeft niets te vrezen de Duitsers lieten de downies met rust
Nee ben aan het fokken in de klasquote:
Dat jouw familie de dans is ontsprongen is gewoon toeval geweest, bolle vleeskipquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:38 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hij heeft niets te vrezen de Duitsers lieten de downies met rust
Ben echt een sfeermakertjequote:Op donderdag 2 mei 2019 10:39 schreef Chloroform het volgende:
Ik word echt blij van wch's slechte vibes
You and me both vriendquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben echt een sfeermakertje
Nou ja, 'tje' zou ik je niet noemenquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben echt een sfeermakertje
Kan wel eens een teken zijn van een slecht functionerende geiser, kan dus geen kwaad, gewoon lekker tukkie doenquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:46 schreef Chloroform het volgende:
Ben net twee uur wakker en wil nu al weer slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |